Gå til innhold

Engangsvåtmop!


Gjest Kv84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bruker bare tørrmopper, de hvite arkene og fukter en vanlig mikrofibermopp med vann om jeg skal tørke opp noe uten å ta full gulvvask.

Synes engangsmoppene lukter så mye og svir på hendene når jeg må ta i dem.

Anonymous poster hash: c343b...d4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker bare tørrmopper, de hvite arkene og fukter en vanlig mikrofibermopp med vann om jeg skal tørke opp noe uten å ta full gulvvask.

Synes engangsmoppene lukter så mye og svir på hendene når jeg må ta i dem.

Anonymous poster hash: c343b...d4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker bare tørrmopper, de hvite arkene og fukter en vanlig mikrofibermopp med vann om jeg skal tørke opp noe uten å ta full gulvvask.

Synes engangsmoppene lukter så mye og svir på hendene når jeg må ta i dem.Anonymous poster hash: c343b...d4b

Tar du noe vaskemiddel på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar du noe vaskemiddel på?

Nei, ikke når jeg bare skal tørke opp noe gris eller søl. Da er bare lunkent vann best, både på gulvet , inneluften og mine sensitive luftveier.

Liker ikke lukten av engangsvåtmoppene, har ikke funnet noen uten lukt, derfor har jeglaget min egen løsning.

Anonymous poster hash: c343b...d4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er såpebelegg, og kan fint vaskes bort om du bruker en flergangsvåtmopp bare med vann og tørker over etterpå, men da er jo litt av poenget med engangsmopper borte.

Jeg takler heller ikke lukten av engangsmoppene, da de stinker noe så gudsforjammerlig, så jeg skyller heller flerbruksmoppen i vann og sprayer litt såpe der det er skittent før jeg går over med den fuktige moppen.

Evt bruker vanlig vaskebøtte med Ajax og vasker med det før jeg skyller moppen grundig til slutt og vrir den opp til den er halvtørr og går over med den en gang til til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...