Gå til innhold

Noen andre som kan bli litt "lei" av dyra sine?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja.

Jeg kan ofte bli litt irritert når fuglene mine skal være med på absolutt ALT, de skal ha alt jeg har, og når de bråker helt ekstremt. Men det varer ikke så lenge. De er jo så skjønne, koselige, og jeg er veldig takknemlig for at de er en del av livet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg sitter nå med blemmer i hendene etter å ha gått tur med en pubertal hannhund i område med masse tisper med potensiell løpetid...



Anonymous poster hash: a67e8...571
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en grønnkinnet conure jeg kan bli lei til tider. Når hun ikke vil være stille ett eneste sekund. jeg vet jo hvorfor, og jeg gjør det jeg kan for å gjøre henne fornøyd. Men noen dager skulle jeg ønske jeg bare kunne sette meg ned og se på tv uten å måtte sku volumet til øredøvende mengder for å hva som blir sagt på tv.

Anonymous poster hash: 0d3d8...7ad

Har du prøvd å gi henne et speil? Jeg kan se på tv i fred når min conure leker med speilet hennes. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke dyr, men skulle ønske. men er litt lei av en katt som hele tiden er på "besøk" og som smyger seg inn og kan være hos oss i dagesvis selv om vi verken gir den mat eller slipper den inn.



Anonymous poster hash: 65908...3ce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke lei av dyrene, men kan innimellom bli lei av alle hybelkaninene og at de river med saker og roter. Det er mye kos med dyr da, men mulig jeg ikke anskaffer nye etter de jeg har nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en ungkatt som syns vi alle skal stå opp kl 03.30 HVER jævla morgen. Også får han med seg bikkja, også vekker de treåringen i huset.. DET er jeg litt lei av ja.. Også hender det at jeg ikke har så veeeldig lyst til å gå tur i horisontal sluddbyger, men det bryr ikke dette hundedyret mitt seg verdig om gett.. Men sånn bortsett fra det er alt tipp topp :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker hunden min. Men hun kan være litt slitsom når hun har innbilt svangerskap. Hun blir vrkdig rastløs om natta. Flytter på seg hele tiden og piper, så får ikke sove :( Må innrømme at jeg kan bli litt lei da, men samtidig så er hun jo søt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker hunden min. Men hun kan være litt slitsom når hun har innbilt svangerskap. Hun blir vrkdig rastløs om natta. Flytter på seg hele tiden og piper, så får ikke sove :( Må innrømme at jeg kan bli litt lei da, men samtidig så er hun jo søt da.

Litt off-topic, er hun veldig plaget av innbilte svangerskap kan det lønne seg å kastrere henne for å bedre helsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off-topic, er hun veldig plaget av innbilte svangerskap kan det lønne seg å kastrere henne for å bedre helsen.

Hun er ikke så veldig plaga av det. Hun er stort sett seg selv, men blir sånn et par netter bare og litt på dagtid, men ellers er hun helt fin. Men takker likevel :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest The damned

Må innrømme at jeg kan bli veldig lei av ene pusen i perioder.

Hun liker å rive ned ting bare for gøy virker det som, og vi måtte feste ting med teip før fordi det var en hylle hun greide å komme seg opp på der vi bodde før.

Når hun skal kose så legger hun seg ikke ned på fanget, men står helt oppi trynet ogda helst med rumpa godt opp i ansiktet.

Hun er også fæl til å skulle ta andre pusen. Den ligger og sover også kan hun komme og hoppe på den.

Hun skal ofte være med og gjerne oppi det vi driver med.

Jeg synes som regel at nesten alt dette er morsomt, men noen ganger blir det litt for mye og jeg synes hun er forferdelig irriterende.

Endret av The damned
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...