Gå til innhold

Daten min vet ikke forskjellen mellom Ole, Dole og Doffen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hm, er du helt sikker på det?

jeg finner ikke slektstreet mitt, ( ungen sitt... :danse: )

men er ganske sikker på at bestemor duck bodde i nærheten av det som ble andeby, og hadde gård der sammen med mannen sin, og sønnen ( donalds far) som jeg ikke husker navnet på.

og da skrue og søstrene flyttet fra scottland til calisota for å bosette seg der møtte lillegull donalds far og de kom i en voldsom krangel og forelsket seg like voldsomt, og vips kom donald til verden. :P

mener på dette er don rosa versjonen. :D

Mannen til Lillegull het Didrik Duck, og de fikk Donald Duck og Della Duck.

Della Duck fikk Ole, Dole og Doffen med en ukjent and, og Donald måtte ta seg av guttene fordi de var så rampete og hadde sprengt en kinaputt under stolen farens? stol så han kom på sykehus og da fikk Della sammenbrudd, eller noe?,

men da guttene kom inn i Hakkespettene ble de skikket.

Bestemor Anna Duck var gift med bonden Hilmar Duck og de bodde på bestemors gård utenfor Andeby.

De hadde tre barn, Didrik som var like hissig som Lillegull, Dora som er den heldige moren til heldige fetter Anton, og andige Eddy som er faren til fetter Klodrik.

Dette er Don Rosas versjon.

I en annen versjon er Skrue McDuck "sammen" med Bestemor Duck, og de finner Donald i et egg, og Donald vokser opp på gården med bestemor Duck.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en eks som ikke klarte å skille 176-167 og 176-761 i B-gjengen fra hverandre. Trenger vel ikke nærmere forklaring på hvorfor det forholdet ikke holdt.

Endret av Nori
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en eks som ikke klarte å skille 176-167 og 176-761 i B-gjengen fra hverandre. Trenger vel ikke nærmere forklaring på hvorfor det forholdet ikke holdt.

Huff, nei det skjønner jeg godt altså!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen til Lillegull het Didrik Duck, og de fikk Donald Duck og Della Duck.

Della Duck fikk Ole, Dole og Doffen med en ukjent and, og Donald måtte ta seg av guttene fordi de var så rampete og hadde sprengt en kinaputt under stolen farens? stol så han kom på sykehus og da fikk Della sammenbrudd, eller noe?,

men da guttene kom inn i Hakkespettene ble de skikket.

Bestemor Anna Duck var gift med bonden Hilmar Duck og de bodde på bestemors gård utenfor Andeby.

De hadde tre barn, Didrik som var like hissig som Lillegull, Dora som er den heldige moren til heldige fetter Anton, og andige Eddy som er faren til fetter Klodrik.

Dette er Don Rosas versjon.

I en annen versjon er Skrue McDuck "sammen" med Bestemor Duck, og de finner Donald i et egg, og Donald vokser opp på gården med bestemor Duck.

ah, der har vi det! takk, da får jeg sove godt i natt,

og du må være et skikkelig catch som kjæreste, bølle, siden du vet alt dette! imponert. :biggrin:

:lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Annonse

Fra 1986 til ca 1994 var det vanlig at tegnerne tegnet Ole med rød lue, Dole grønn og Doffen blå lue. Fra 1994 og litt utover, var Ole stadig oftere å se i den blå luen igjen, mens Doffen hadde den røde. I Donald-pocket var ofte den grønne luen erstattet med en gul.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Sommer2464 skrev (6 timer siden):

De finnes ikke så det har ikke så mye og si uansett.

😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱

Heretic!!!🤬

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme problemet med Hetti, Letti og Netti. Av og til har de alle rosa sløyfer, og noen ganger har de rød, gul og grønn. Jammen ikke lett, men håper at Ole, Dole og Doffen ser forskjell på dem da.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (7 timer siden):

😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱

Heretic!!!🤬

Heretic for tullereligionen donaldismen nå tøyser du fælt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer2464 skrev (1 minutt siden):

Heretic for tullereligionen donaldismen nå tøyser du fælt.

Selvfølgelig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...