Gå til innhold

Hvordan forføre en kvinne som har kjæreste?


Gjest HowardRoark

Anbefalte innlegg

en kvinne lar seg ikke forføre med mindre hun vil det

Det gjelder vel ikke bare for damer. Herrer er likedan.

Anonymous poster hash: 7ff78...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HowardRoark

Samtidig som mine detraktører har vært opptatt med å sverte meg og oppnå gunst hos det kvinnelige publikum på Kvinneguiden, har jeg vært opptatt med langt mer interessante og spennende ting.

I går møtte jeg en ny ung pike på skolen. Veldig vakker. Nummer ble ikke utvekslet, men jeg kommer til å møte henne igjen. Om det skjer noe mer, er vanskelig å si, men det skader aldri å bli sett i selskap med en pen pike. Uansett en hyggelig bekjentskap. Hun strålte som en sol når jeg tok kontakt.

I dag spiste jeg lunsj med en ny ung pike på skolen som jeg traff for første gang i dag. Ikke bare var hun veldig søt, men hun var veldig interessant å snakke med og vi hadde mye til felles. I motsetning til kvinnen som inspirerte denne tråden, var hun veldig selvsikker og bød veldig mye på seg selv. Vi var begge enige om at det hadde vært hyggelig å møtes, så etter en times tid sa jeg at jeg gjerne kunne tenke meg å møte henne igjen. Nummer ble utvekslet, så forhåpentligvis møtes vi igjen, om hun ikke kun var høflig da.

Forførelsen går så langt helt etter planen.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtidig som mine detraktører har vært opptatt med å sverte meg og oppnå gunst hos det kvinnelige publikum på Kvinneguiden, har jeg vært opptatt med langt mer interessante og spennende ting.

I går møtte jeg en ny ung pike på skolen. Veldig vakker. Nummer ble ikke utvekslet, men jeg kommer til å møte henne igjen. Om det skjer noe mer, er vanskelig å si, men det skader aldri å bli sett i selskap med en pen pike. Uansett en hyggelig bekjentskap. Hun strålte som en sol når jeg tok kontakt.

I dag spiste jeg lunsj med en ny ung pike på skolen som jeg traff for første gang i dag. Ikke bare var hun veldig søt, men hun var veldig interessant å snakke med og vi hadde mye til felles. I motsetning til kvinnen som inspirerte denne tråden, var hun veldig selvsikker og bød veldig mye på seg selv. Vi var begge enige om at det hadde vært hyggelig å møtes, så etter en times tid sa jeg at jeg gjerne kunne tenke meg å møte henne igjen. Nummer ble utvekslet, så forhåpentligvis møtes vi igjen, om hun ikke kun var høflig da.

Forførelsen går så langt helt etter planen.

:)

Herregud!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HowardRoark

Herregud!

Herregud, hva?

Så langt har du ikke bidratt med noe originalt som kunne vært av interesse i denne tråden. Det eneste du har gjort er å prøve å sverte meg og sitert en bok du sannsynligvis aldri har lest og om du så har gjort, så har du i hvert fall ikke forstått noe av den.

Vet du hva jeg tror? Jeg tror du er sjalu og misunnelig fordi du ikke har baller til å gjøre det jeg gjør, selv ikke med ti halvlitere innenbords.

Mitt forslag er at du logger av i noen uker og prøver å møte noen kvinner i kjøtt og blod, i stedet for å være forumets hvite knekt som i desperasjon søker kvinners gunst her inne. Jeg garanterer at livet ditt kommer til å bli mer spennende. Lykke til!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, hva?

Så langt har du ikke bidratt med noe originalt som kunne vært av interesse i denne tråden. Det eneste du har gjort er å prøve å sverte meg og sitert en bok du sannsynligvis aldri har lest og om du så har gjort, så har du i hvert fall ikke forstått noe av den.

Vet du hva jeg tror? Jeg tror du er sjalu og misunnelig fordi du ikke har baller til å gjøre det jeg gjør, selv ikke med ti halvlitere innenbords.

Mitt forslag er at du logger av i noen uker og prøver å møte noen kvinner i kjøtt og blod, i stedet for å være forumets hvite knekt som i desperasjon søker kvinners gunst her inne. Jeg garanterer at livet ditt kommer til å bli mer spennende. Lykke til!

:)

Hehehehe :D Må bare le av deg og det du skriver. Når man skriver om et kontroversielt tema og får svar fra menn som ikke samsvarer med det en selv står for, så er det ikke at de forsøker å vinne noens gunst på KG. Hvis du virkelig tror det selv, så er det litt trist. For det jeg vet kan du selv være en gammel mann som prøver å slå ihjel tid på KG. Eller du kan være en fjortiss som prøver å provosere ved å opprette slike tråder. Trolling er også et beskrivende ord for slik internettatferd.

Bare les det du skriver:

I går møtte jeg en ny ung pike på skolen. Veldig vakker. Nummer ble ikke utvekslet, men jeg kommer til å møte henne igjen. Om det skjer noe mer, er vanskelig å si, men det skader aldri å bli sett i selskap med en pen pike. Uansett en hyggelig bekjentskap. Hun strålte som en sol når jeg tok kontakt.

I dag spiste jeg lunsj med en ny ung pike på skolen som jeg traff for første gang i dag. Ikke bare var hun veldig søt, men hun var veldig interessant å snakke med og vi hadde mye til felles. I motsetning til kvinnen som inspirerte denne tråden, var hun veldig selvsikker og bød veldig mye på seg selv. Vi var begge enige om at det hadde vært hyggelig å møtes, så etter en times tid sa jeg at jeg gjerne kunne tenke meg å møte henne igjen. Nummer ble utvekslet, så forhåpentligvis møtes vi igjen, om hun ikke kun var høflig da.

Seriøst? Du måtte på KG for å fortelle alle om at ting går etter planen?

Misunnelig på deg fordi du skryter av å ha en plan om å kapre en opptatt kvinne? Kom igjen da mann :D Seriøst? Skulle jeg bli lei meg nå?

Bare kos deg med dine fantasier og illusjoner og ikke bli lei deg om folk ikke er utelukket positive til dine beskrevne kommende bragder. Verden dreier seg ikke alltid rundt vårt eget vesen til tider ;)

Endret av extra
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HowardRoark

Skulle jeg bli lei meg nå?

Det er flere andre menn og kvinner som har svart meg på en saklig og korrekt måte uten å gå til personangrep. Enten er du tilbakestående eller så velger du bevisst å møte meg uten respekt og med lite velvilje. Det er det jeg reagerer på, ikke at meningen din avviker fra min.

At jeg deler av mine erfaringer og opplevelser er vel ikke noe annerledes enn hva alle andre gjør på forumet? Jeg er fullt klar over at jeg kan oppfattes som arrogant og hadde formulert meg på en annen måte om målet var å bli godt likt her inne, men det har det aldri vært.

HVORFOR forføre en kvinne som har kjæreste lurer jeg på.

Om du kunne vært så vennlig å lese alle innleggene mine i tråden og uten å forhåndsdømme, så har jeg alt svart på det. Takk.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere andre menn og kvinner som har svart meg på en saklig og korrekt måte uten å gå til personangrep. Enten er du tilbakestående eller så velger du bevisst å møte meg uten respekt og med lite velvilje. Det er det jeg reagerer på, ikke at meningen din avviker fra min.

At jeg deler av mine erfaringer og opplevelser er vel ikke noe annerledes enn hva alle andre gjør på forumet? Jeg er fullt klar over at jeg kan oppfattes som arrogant og hadde formulert meg på en annen måte om målet var å bli godt likt her inne, men det har det aldri vært.

Om du kunne vært så vennlig å lese alle innleggene mine i tråden og uten å forhåndsdømme, så har jeg alt svart på det. Takk.

:)

Gjesp... :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HowardRoark

Selv om jeg ikke forventet stående applaus og oppmuntring, så er jeg litt overrasket over den tilnærmet entydige fordømmelsen av mine planer, med noen få unntak.

Er verden virkelig så sort-hvitt? Hva slags moralsk kompass bruker dere? Er det de gamle moselovene som gjelder? Du skal ikke trå etter din nestes kone?

Denne unge og særdeles vakre piken er hverken gift eller med barn. Hun har en kjæreste. Hva så, egentlig? Alle vakre jenter har en kjæreste eller ti andre som har lyst å bli kjæresten hennes.

Om jeg av prinsipp gikk etter opptatte kvinner eller kun var ute etter en ting, så hadde jeg vært enig, men dette er hva jeg anser som en spesiell situasjon ettersom jeg ønsker noe seriøst med denne kvinnen.

For hva det er verdt, så har jeg møtt henne flere ganger siden sist og forførelsen går etter planen. Ser ut som det kan gå raskere enn planlagt, men jeg har ikke hastverk.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Det er ikke det at jeg dømmer deg, det er bare det at jeg synes ikke dette er en god ide. For det første så er sjangsen for å få det til betraktelig lavere når hun ikke er misfornøyd med forholdet hun er i. At hun flørter med deg betyr ikke at hun begynner å få følelser for deg. Får hun mye oppmerksomhet som du sier så er hun nok vant til flørtingen, og det krever nok noe mer enn bare flørting til for at hun skal få følelser.

Samtidig så er det også slik at selv om hun var ulykkelig i forholdet sitt, så er det ikke sikkert at hun vil ha et forhold med en gang etter det forhold hun er i nå tar slutt. Kanskje hun vil være singel en periode og leve livet.

Hvorfor fiksere på en dame som er utilgjengelig og hvor sjangsene for å få henne er relativt liten? Fra psykologien sin side vet man at jo mer en person invisterer i noe, jo mer tilknyttet blir personen til det han/henne invisterer i. Du kan ende opp ganske forelsket i denne jenta som er utilgjengelig. Det er ikke noe lurt.

Jeg dømmer deg ikke for at du sier at du liker henne. Hun er voksen og kan velge selv hva hun vil. Jeg er nok litt annereldes og føler det er litt feil å prøve å vinne over en dame som er i et forhold. Jeg kan godt si at jeg liker damen, men jeg hadde ikke laget noe plan for å forføre henne. Til syvende og sist er det damen som bestemmer hva hun vil, og med mindre hun får sterke følelser for deg enn de hun har for typen sin kommer hun ikke til å velge deg. Ser ikke helt hvordan du skal klare å vekke sterke følelser i henne når du ikke kan gå ut med henne på en vanlig måte slik som kjæresten hennes fikk gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HowardRoark

Ingen fordømmelse altså?

Det praktiske rundt forførelsen er ikke så veldig komplisert. Vi er begge i et miljø hvor vi møtes uten altfor store vanskeligheter. Faktisk var jeg redd jeg skulle skremme henne bort og at hun ville komme til å unngå meg, men hun dukker opp titt og ofte i mitt nærvær og er tilsynelatende glad for å møte meg.

Jeg har ikke noen overordnet plan, annet enn at jeg ikke slutter å like henne eller begynner å behandle henne annerledes fordi hun har en kjæreste, men jeg er selvsagt allikevel svært forsiktig og vil si at jeg oppfører meg respektabelt, samtidig som det er en underliggende seksuell spenning mellom oss. Dog veldig subtilt. Kanskje det er det som trekker henne mot meg.

Hadde jeg likt om dette hendte med min kjæreste? Kanskje ikke, men samtidig aksepterer jeg og respekterer det som en del av virkeligheten. En pen og omgjengelig kvinne vil alltid få oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, enten hun er enslig eller i et forhold.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

HVORFOR forføre en kvinne som har kjæreste lurer jeg på..

Fordi hun kanskje har mange egenskaper man liker, eller man har ekstraordinær kjemi?.....

I don't mind, men såklart om det er min dame ville jeg jo ikke blitt veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor fiksere på en dame som er utilgjengelig og hvor sjangsene for å få henne er relativt liten? Fra psykologien sin side vet man at jo mer en person invisterer i noe, jo mer tilknyttet blir personen til det han/henne invisterer i. Du kan ende opp ganske forelsket i denne jenta som er utilgjengelig. Det er ikke noe lurt.

Det skjer hvis det begge har den samme intensjonen ja. Går ikke dersom det er den ene parten som ønske å "knytte seg" med helt andre premisser enn den andre. Siden psykologi ble brukt som eksempel her, så kunne vel du også ha fortalt litt om mulige personlighetstrekk som kan være hos den som ønsker å "knytte seg" til en opptatt person? Vi begynner å raskt å bikke over mot relasjonsskader osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er best å sjekke etter råd på wikihow istedet for kvinneguiden...



Anonymous poster hash: baae5...03e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 måneder senere...

Hvordan gikk dette, TS? Nysgjerrig på om det har blitt dere to 😊

Anonymous poster hash: b62ce...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...