Gå til innhold

du vet du er småbarnsmor/far når...


^me^

Anbefalte innlegg

alle småpengene er forsvunnet fra lommeboken:)

Er barnet ditt en tyv?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er barnet ditt en tyv?

Er usikker, kan og være en av vennene hans som stikker innom også, gutten min er bare 4 1/2 år gammel,og de er 4-5 år!. Har begynt å legge pengen i underrtøyskuffenmin hvor ungene har forbud mot å rote!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du føler du er heldig som får sove helt til åtte av og til, og når man føler halv ti er senest tidspunkt å legge seg på.

Når du går rundt og lager prompelyder med leppene på butikken for å underholde babyen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du finner smokker i alle jakkelommene dine, i hanskerommet på bilen, i fruktfatet eller i skoene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når skuldervesken alltid buler fordi den alltid har våtservietter, bleier, en strømpis, kanskje et par votter og en lue... uansett om ungen er med eller ikke.. veldig greit å slippe å huske hver gang.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man finner inntørkede mystiske mumifiserte biter av det som kanskje var ei pølse en gang innerst i hjørnet bak sofaen...

Når man automatisk går i sikk sakk på barnerommet i mørket for å unngå eventuelle lekebiler på gulvet...

Når man får vondt innerst i sjela av å høre om tilfeller av barnemishandling- uansett om dette er i Kina, skjedde for flere århundrer siden og bare er på film.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

...når du oppfører deg som en krass bedreviter, og rakker ned på absolutt alle andre inne på barn og familie rommet, som har andre meninger/gjør ting anderledes enn deg selv.... :overrasket:

(eller- ihvertfall på dem som ikke en mødre selv da)

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Når du går og venter på en bæsjebleie, og når den endelig kommer så er du nesten mer lettet en babyen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du finner et ubrukt latex-sexlaken innerst i skapet og tenker: oi, dette kan jeg bruke som voksduk når barna skal male. 😝

Anonymous poster hash: 232a7...63b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du finner duploklosser i skoene dine.

Når du koser deg på handletur helt alene, men likevel kommer hjem med nye klær til barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke barn selv, men venninnen min kan fortelle:

Når vafler i DVD-spilleren er den mest naturlige ting i verden

Når en genser med små gulpeflekker anses som ren fordi det ikke er flekker etter siste bleieskift på den :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Når du går rundt å synger barnetv introer dagen lang, nå om dagen går det mest i Karste og Petra!! :plystre:

- Når du aldri har det ryddig (håper ikke jeg er den eneste), og hvis man for en gangs skyld har ryddet hele huset, tar det 5min for snuppa å få det til å se ut som jeg ikke har ryddet på godt og vell en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du meier ned folk med barnevognen og barnevognen sperrer en hel rad i klesbutikken så folk må gå omveier.

Anonymous poster hash: e84f7...5aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når du meier ned folk med barnevognen og barnevognen sperrer en hel rad i klesbutikken så folk må gå omveier. Anonymous poster hash: e84f7...5aa

Akkurat det^ klarer bedrevitere med handlevogn, og småberter med alt for mange handleposer også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du meier ned folk med barnevognen og barnevognen sperrer en hel rad i klesbutikken så folk må gå omveier.

Anonymous poster hash: e84f7...5aa

Nope, aldri gjort.

___

Når du drar til byen for å shoppe til deg selv for en gang skyld, men ender opp med å se på både babyklær i nyfødt-størrelse og klær til gutten på 2,5 år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du drar til byen for å shoppe til deg selv for en gang skyld, men ender opp med å se på både babyklær i nyfødt-størrelse og klær til gutten på 2,5 år..

Det gjør jeg også gang på gang.. Dette har mamma og svigermor heldigvis lagt merke til, for til jul og bursdag dukker det opp gavekort på butikke som kun selger dameklær.. Da blir jeg nødt til å finne noe til meg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg også gang på gang.. Dette har mamma og svigermor heldigvis lagt merke til, for til jul og bursdag dukker det opp gavekort på butikke som kun selger dameklær.. Da blir jeg nødt til å finne noe til meg selv :)

Det var lurt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...