Gå til innhold

Selgere som ringer på døren - Trondheim


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hvor jeg skal plassere dette innlegget, så flytt det om jeg er i feil forum :)

Det har for tiden ringt mye på døra vår, og jeg tipper det er selgere. Jeg åpner ikke døren når jeg er alene hjemme og det ringer på. Kjenner ingen som bor her i Trondheim som ville kommet å ringt på døra vår sånn helt uten videre. Samboer åpnet en dag og da var det selger fra trønder engeri eller noe. Skikkelig innpåsliten selger som ikke ga seg! Etter det, har det ringt på her flere ganger i løpet av de siste ukene :dry: Er det mye selgere ute i Trondheim for tiden? Er det flere som opplever dette? Jeg bor i Nardo/Lerkendal området..
Har ikke opplevd dette før nå. Har bodd her i litt over 1 år. Så er vel vanlig med selgere på døren i byen?



Anonymous poster hash: 8cc62...95c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jo være andre som vil deg noe? Hva med huseier? Eller andre?

Du får ta på deg gule gummihansker og se litt forvirret ut når du åpner døra neste gang. Spørre hva den på utsiden ønsker og er du ikke interressert svarer du at du bare vaske her, og ikke kan kjøpe eller ta stilling til noe som helst, han som bor der er ikke hjemme.

Kan det være lisenskontrollen sommer ute og går?

Anonymous poster hash: 3f774...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ekkelt. Jeg åpner heller ikke døren hvis det ringer på.



Anonymous poster hash: f32bd...a1e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Nardo, men har ikke merket noe sånt rundt her enda. Var en del ivrige Jehovas vitner for en stund siden, kanskje det er de som har begynt på igjen?



Anonymous poster hash: c2393...359
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være andre som vil deg noe? Hva med huseier? Eller andre?

Du får ta på deg gule gummihansker og se litt forvirret ut når du åpner døra neste gang. Spørre hva den på utsiden ønsker og er du ikke interressert svarer du at du bare vaske her, og ikke kan kjøpe eller ta stilling til noe som helst, han som bor der er ikke hjemme.

Kan det være lisenskontrollen sommer ute og går?

Anonymous poster hash: 3f774...c6a

Vi bor i et borettslag, og det har ringt på såpass ofte her nå at jeg tror ikke det er huseier. Regner med huseier også kanskje ringer på flere ganger om hun vil ha tak i oss. Hørte de ringte på døra hos naboene også og at de smalt igjen døra rett etterpå.

Haha ja, kanskje jeg skulle slengt på meg gummihansker og snakket gebrokkent norsk og lata som jeg var vaskedame "jai skjonner ikke hva do sier" :skratte::lol:

Anonymous poster hash: 8cc62...95c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor på Nardo, men har ikke merket noe sånt rundt her enda. Var en del ivrige Jehovas vitner for en stund siden, kanskje det er de som har begynt på igjen?

Anonymous poster hash: c2393...359

Huff kanskje de er på ferde ja? Da åpner jeg ihvertfall ikke døren.

Anonymous poster hash: 8cc62...95c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta på deg hanskene du. Vil folk deg virkelig noe så har du jo en postkasse de kan legge en lapp (les et budskap) i.

Å leke vaskedamer var noe vi gjorde da jeg jobbet på et kontor uten telefonsvarer og vi jobbet overtid. Har også brukt det hjemme...

Anonymous poster hash: 3f774...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta på deg hanskene du. Vil folk deg virkelig noe så har du jo en postkasse de kan legge en lapp (les et budskap) i.

Å leke vaskedamer var noe vi gjorde da jeg jobbet på et kontor uten telefonsvarer og vi jobbet overtid. Har også brukt det hjemme...

Anonymous poster hash: 3f774...c6a

Haha får vel gjøre det. Men redd jeg skulle begynt å le :lol:

Anonymous poster hash: 8cc62...95c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha får vel gjøre det. Men redd jeg skulle begynt å le :lol:Anonymous poster hash: 8cc62...95c

Du kan le dersom du harvært unødvendig redd og det er svigermor som står utenfor. Da ler dere begge, ellers få du le når døra er lukket og låst.

Ha ha, syns jeg ser deg.

Anonymous poster hash: 3f774...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg et skilt hvor set står, selgere uønsket



Anonymous poster hash: 082ba...ab8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...