Gå til innhold

Vaskemaskin: din anbefaling?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal ha ny vaskemaskin, vet ikke hva jeg må se etter.

- hvilket merke anbefaler du og hvorfor?

Skal vaske mye, 1-2 vask pr dag. Har tilgang på expert, lefdal og elkjøp.. Pris må være under 7000, gjerne rundt 4000

Anonymous poster hash: 4b038...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AEG, uten tvil. 1600 omdreininger på sentrifugen. Maskiner som er enkle å betjene og varer lenge, bare du ikke putter Eddik eller andre ting inni som ikke har noe i en vaskemaskin å gjøre.

Fikk ny AEG for litt siden. Har en tenåring og to tvillingbabyer. Vasker mye. Har og hjelp i huset som lett kan sette på en vask ved å få beskjed om innstilling, og knappetrykking.

Spørsmålet er jo og hvor lenge du skal ha vaskemaskinen, ut garanti tiden eller lengre? AEG holder og holder. Hadde en Wirlpool tidligere den verken vasket eller skylte særlig bra.

Anonymous poster hash: 97405...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AEG, uten tvil. 1600 omdreininger på sentrifugen. Maskiner som er enkle å betjene og varer lenge, bare du ikke putter Eddik eller andre ting inni som ikke har noe i en vaskemaskin å gjøre.

Fikk ny AEG for litt siden. Har en tenåring og to tvillingbabyer. Vasker mye. Har og hjelp i huset som lett kan sette på en vask ved å få beskjed om innstilling, og knappetrykking.

Spørsmålet er jo og hvor lenge du skal ha vaskemaskinen, ut garanti tiden eller lengre? AEG holder og holder. Hadde en Wirlpool tidligere den verken vasket eller skylte særlig bra.

Anonymous poster hash: 97405...17d

sier meg enig. Superfornøyd med AEG. Vi leide en periode en leilighet hvor det sto en Miele-maskin og hadde visse forventninger siden alle skryter disse opp i skyene men jeg kan m hånden på hjertet si at jeg merket INGEN forskjell på Miele og vår aeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ganske trygg så lenge du velger blant kvalitetsmerkene. AEG, Miele, Bosch.

Anonymous poster hash: a7662...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bosch både vasker og skyller dårlig selv på de dyreste maskinene.

Anonymous poster hash: 97405...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet som hvitevareselger, og sett MYE på mange ulike maskiner. Hadde en gammel Bosch og da den gikk i stykker sto valget mellom Elektrolux, AEG (som er eid av, og består av samme deler som Elektrolux), LG og Samsung. Miele har god kvalitet, men skal du ha samme funksjonalitet som de andre merkene blir det dobbelt pris, det er det ikke verdt i mine øyne.

Jeg endte opp med en Samsung, fordi den hadde størst kapasitet med sine 12 kg. Betjeningen er veldig enkel, den vasker helt rent og skyller godt. Særlig det med skyllingen er viktig for meg som har barn med hudproblemer. Lydnivået er også noe HELT annet enn den 6-7 år gamle Boschen vi hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...