Gå til innhold

Takler ikke jenter en kveld uten oppmerksomhet?


Summers

Anbefalte innlegg

Var på fest(edit:leide et utested) i går kveld hvor 70% var jenter og som mann var det rimelig lett å få seg en jente. Jentene jakta på menn.Ikke på superkjekkaser, men på hva som helst. Det var å overdrive, men de gikk etter menn jeg er sikker på de ville avvist ellers.

Sånn er det jo ikke normalt på utesteder, det pleier å være jentenes marked og ikke mennene som blir jakta ned av jenter. Så hvorfor senker jentene kravene så mye de få gangene de ikke får oppmerksomhet? De vet jo at det bare er den ene kvelden de ikke får alt gratis.

Edit: Gjelder selvsagt ikke alle jenter, men mitt inntrykk var at flertallet av jentene hungret etter oppmerksomhet fra menn.

Endret av Summers
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg senker aldri kravene, men nå er jeg en av dem som ikke er så glad i oppmerksomhet heller. Det finnes en del av oss også.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jenter i dag er like avhengig av mannlig oppmerksomhet som av heroin. I tillegg så vil slike situasjoner du nevner utløse konkurranse kvinnene imellom om hvem som er mest attraktiv,

Anonymous poster hash: 56c3e...2c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på fest i går kveld hvor 70% var jenter og som mann var det rimelig lett å få seg en jente. Jentene jakta på menn.Ikke på superkjekkaser, men på hva som helst.

Sånn er det jo ikke normalt på utesteder, det pleier å være jentenes marked og ikke mennene som blir jakta ned av jenter. Så hvorfor senker jentene kravene så mye de få gangene de ikke får oppmerksomhet? De vet jo at det bare er den ene kvelden de ikke får alt gratis.

Menge jenter sliter med dårlig selvbilde, og den lette løsningen for å føle seg bedre er å få oppmerksomhet. Den lette løsningen å få oppmerksomhet er å snakke med/prøve seg på menn som er under egen standar.

Det er ganske greit å assosiere oppmerksomhetsbehovet med andre rusmidler. Lette løsninger for å fikse et problem der og da. De som er alkoholikere drikker jo ikke for å ordne opp i problemene sine men for å glemme de. På samme måte trenger jenter med dårlig selvbilde oppmerksomhet for å glemme at de ikke trives i sin egen kropp eller med det livet de har.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at du betegner deg som "hva som helst".

Dessuten er ikke flesteparten av jenter slik. Hvor i allverden finner du disse folka?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at du betegner deg som "hva som helst".

Dessuten er ikke flesteparten av jenter slik. Hvor i allverden finner du disse folka?

Jeg er enig i at flesteparten av jenter ikke er slik, men de fleste jenter som er SYNLIGE for oss er slik. For det er ofte disse jentene som stikker seg frem og ønsker å være synlige også. Det har jo et behov for å bli sett.

Endret av Nettinettet
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Runforit

For min del så er det en helt annen sak å prate med menn på en hjemmefest kontra på byen. Da er vi edrue alle sammen når man møtes og så er de fleste venner av venner og det blir en naturlig setting å komme i prat med alle som er der.

På byen er det en helt annen setting. Menn må som oftest drikke seg dritings for å tørre å prate med meg og det er så usjarmerende at jeg avviser slik menn blankt.

På en hjemmefest så er folk mer avslappet fordi man er ikke på samme type "jakt", man er på en samling med folk man føler seg trygg med og man kan kose seg og bare slappe av og bli kjent med folk før de faktisk er så fulle at de mister all personlig sjarm.

På hjemmefester får jeg inntrykk av at menn sjeldent blir så drita som de blir på byen da de ikke trenger å "drikke seg til mot", noe jeg personlig skulle ønske jeg så mer av.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del så er det en helt annen sak å prate med menn på en hjemmefest kontra på byen. Da er vi edrue alle sammen når man møtes og så er de fleste venner av venner og det blir en naturlig setting å komme i prat med alle som er der.

Ser den, men var ikke hjemmefest, vi hadde leid et utested så var akkurat som å være på byen. Jeg kjente kun de jeg vorsa med.

På hjemmefester får jeg inntrykk av at menn sjeldent blir så drita som de blir på byen da de ikke trenger å "drikke seg til mot", noe jeg personlig skulle ønske jeg så mer av.

Prate med jenter tror jeg at jeg tør uansett, men er jeg edru så har jeg sjeldent mye å snakke med fremmede om. Og å kysse folk man ikke kjenner er det vel hverken menn eller kvinner som tør eller ønsker.

Jeg er enig i at flesteparten av jenter ikke er slik, men de fleste jenter som er SYNLIGE for oss er slik. For det er ofte disse jentene som stikker seg frem og ønsker å være synlige også. Det har jo et behov for å bli sett.

Det kan nok stemme.

Menge jenter sliter med dårlig selvbilde, og den lette løsningen for å føle seg bedre er å få oppmerksomhet. Den lette løsningen å få oppmerksomhet er å snakke med/prøve seg på menn som er under egen standar.

Men det er jo snakk om en enkelt kveld hvor de ikke får oppmerksomhet, alle andre gangene de er på byen så får de jo mye mer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del så er det en helt annen sak å prate med menn på en hjemmefest kontra på byen. Da er vi edrue alle sammen når man møtes og så er de fleste venner av venner og det blir en naturlig setting å komme i prat med alle som er der.

På byen er det en helt annen setting. Menn må som oftest drikke seg dritings for å tørre å prate med meg og det er så usjarmerende at jeg avviser slik menn blankt.

På en hjemmefest så er folk mer avslappet fordi man er ikke på samme type "jakt", man er på en samling med folk man føler seg trygg med og man kan kose seg og bare slappe av og bli kjent med folk før de faktisk er så fulle at de mister all personlig sjarm.

På hjemmefester får jeg inntrykk av at menn sjeldent blir så drita som de blir på byen da de ikke trenger å "drikke seg til mot", noe jeg personlig skulle ønske jeg så mer av.

Men hva har dette egentlig med tråden å gjøre?

Anonymous poster hash: cf064...609

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo snakk om en enkelt kveld hvor de ikke får oppmerksomhet, alle andre gangene de er på byen så får de jo mye mer.

Ja og da trenger de ikke senke kravene sine. Uansett hva som gjør at de er sånn, er det bare et nyttig verktøy for deg! Du styrer unna jenter som har behov for oppmerksomhet så slipper du mye drama og styr i livet ditt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Men hva har dette egentlig med tråden å gjøre? Anonymous poster hash: cf064...609

Jeg fikk inntrykk av at det var en hjemmefest når TS sammenlignet det med på byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mange med dårlig selvtillit der ute og trenger bekreftelse på at noen vil flørte med de. Egentlig ikke så overraskende siden samfunnet i dag "krever" at vi kvinner har perfekte kropper. Presset på en perfekt mannekropp er der og men ikke like stort press. Og jeg tenker at noen tar hva de får der og da, ikke nødvendigvis senker kravene. Mindre kjekke menn blir og gift.

Anonymous poster hash: a2dfc...8fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk inntrykk av at det var en hjemmefest når TS sammenlignet det med på byen.

Tråden tar for seg om jenter ikke tåler en kveld uten oppmerksomhet, ikke om hvordan mannfolk er på hjemmefester kontra byen.

Anonymous poster hash: cf064...609

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Tråden tar for seg om jenter ikke tåler en kveld uten oppmerksomhet, ikke om hvordan mannfolk er på hjemmefester kontra byen. Anonymous poster hash: cf064...609

Og poenget mitt er at det ikke er kvinnene som er mer desperate, men at i en mer intim setting så er det lettere å bli kjent med folk og derfor lettere å få napp ved private tilsetninger enn ute på byen og kjøttmarkedet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at flesteparten av jenter ikke er slik, men de fleste jenter som er SYNLIGE for oss er slik. For det er ofte disse jentene som stikker seg frem og ønsker å være synlige også. Det har jo et behov for å bli sett.

Jo, enig, folk legger som regel merke til de som gjør noe ut av seg (og typisk det man ikke liker (negative opplevelser huskes ofte bedre enn negative)). Men synes det er litt drøyt å si at jenter er slik.

Men nå så jeg han hadde endret det til noen jenter da..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men det er jo snakk om en enkelt kveld hvor de ikke får oppmerksomhet, alle andre gangene de er på byen så får de jo mye mer.

De hadde sikkert oppført seg på samme måte også da, hvis de ikke hadde fått nok oppmerksomhet. Hadde du vært i et annet miljø hadde du nok sett at dette handler om visse typer jenter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Gjelder selvsagt ikke alle jenter, men mitt inntrykk var at flertallet av jentene hungret etter oppmerksomhet fra menn.

Hvor gamle er disse jentene det er snakk om?

Anonymous poster hash: 9b9dc...f4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

De handler om at de er i en setting med kjente og venner av kjente. Er mer komfortabelt enn når totalt fremmede kommer bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter synes det er morsomt å flørte.

Det betyr ikke at de er desperate eller "senker standarden", som du kaller det.

De har brukt lang tid på å pynte seg til festen, og vil gjerne høre at de ser fine ut fra det annet kjønn. Er det færre menn, så blir det selvsagt mer "rift" om disse mennene.

At de flørter, betyr absolutt ikke at de har lyst til å ligge med mannen de flørter med.



Anonymous poster hash: 8b344...f09
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...