Gå til innhold

Hvor lang datepause har du hatt før?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vel ikke vært på en date på over 1 år nå, men det er ingen spesiell grunn til det egentlig. Bare ikke passet seg sånn :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må ærlig innrømme at jeg dater på nytt med en gang for å glemme vedkommende, men det er sikkert mye sunnere å ta en pause.

Bare lurer litt ...er det slik at du tar initiativ selv til å spørre ut menn på date av og til eller er du avhengig av at andre spør?

Lurer litt på jeg hvor vanlig det er at en kvinne tar initiativ til sånt ...har aldri skjedd meg, men det er sikkert ikke meningen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerunpedia

Bare lurer litt ...er det slik at du tar initiativ selv til å spørre ut menn på date av og til eller er du avhengig av at andre spør?

Lurer litt på jeg hvor vanlig det er at en kvinne tar initiativ til sånt ...har aldri skjedd meg, men det er sikkert ikke meningen heller.

Jeg nettdater da, og kan gjerne spørre menn ut på date, har ikke behov for å vente på at en mann skal spørre. Men jeg bor i Tyskland da, og her kan man gjerne date noen etter en dag eller to med chatting.Ja og de seriøse gjør det. I Norge har jeg inntrykk av at man skriver i ukesvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...