Gå til innhold

Hvilken "type" tiltrekker du deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tøm-og-røm typen tiltrekkes nok av meg pga den seksuelle utstrålingen jeg har, ofte på byen. Og fordi jeg blir lett revet med!

Ellers går det nok i de halvfeite gubbene som er 10+ år eldre enn meg.



Anonymous poster hash: 82780...ea6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke egentlig ikke, men har alltid lagt merke til at utlandske menn fra nord-afrika eller midtøsten synes min lubne og bleke kropp er tiltrekkende. Ellers har jeg etter jeg ble singel merket at jeg er populær hos de nerdete gutta som gamer en del eller muskelbunter som jeg trodde gikk etter bare bimboer.

Endret av Hobbykokken92
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Runforit

Alt mulig rart. Tenåringsgutter, eldre menn, menn på min alder, vestkangutter, nerder, "alfahanner", jordnære menn...mye rart :P

Ender alltid opp med jordnære menn med samme typer moraler, verdier og livssyn som meg. Har heldigvis alltid hatt god dømmekraft og vært såpass god menneskekjenner at jeg har endt opp med menn som har vært god og flott mot meg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen menn her som er flinke til å tiltrekke seg blonde, smarte, snille damer i alderen 23-27, med litt deilige former, jordnære gammeldagse verdier osv?

Vil dere dele tipsene om hvordan dere gjør dette?

Anonymous poster hash: 52eb8...108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn i 40-50 åra. De spiller ofte litt dummere (av alle ting) for å få en grunn til å komme innom i flere runder for å konferere med meg. Da starter de ofte med "Du som kan alt...".

Yngre (nyutdannede) menn derimot i (slutten av 20-åra) forsøker å imponere med kunnskaper... Særdeles søtt og klient når de kikker deg dypt inn i øynene og senker tonedybden to hakk for å virke 10 år eldre og mer erfaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juggler

Alt mulig, fra folk som trenger en psykolog (ikke en partner) til opptatte kvinnfolk som har "glemt" at de er opptatt.

Menn i 40-50 åra. De spiller ofte litt dummere (av alle ting) for å få en grunn til å komme innom i flere runder for å konferere med meg. Da starter de ofte med "Du som kan alt...".

Yngre (nyutdannede) menn derimot i (slutten av 20-åra) forsøker å imponere med kunnskaper... Særdeles søtt og klient når de kikker deg dypt inn i øynene og senker tonedybden to hakk for å virke 10 år eldre og mer erfaren.

Mao. flørting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lave gutter... eller, ikke lave, men mellom 1.70 og 1.80, og ofte pappagutter :P

Jeg trekker til meg veldig høye menn igjen. Lave kvinner er nok en høy mann ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Calavi

Er ikke en spesiell "type" men det et stor flertall har til felles er at de er en del eldre enn meg. Helt siden jeg var relativt ung har jeg alltid vært den i jentegjengen som har tiltrukket meg de litt eldre karene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trekker til meg veldig høye menn igjen. Lave kvinner er nok en høy mann ting.

ja, jeg har merket det! Er ganske høy selv, og får masse oppmerksomhet av gutter som er ca like høye som meg :P De høye guttene derimot, foretrekker visst jenter som er en halvmeter mindre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiltrekker meg ingen spesiell type faktisk. Ganske normale gutter, gjerne litt kjedelige og sånne det bare dør ut med. Få gutter tør være skikkelig på'n og de som tør er ofte for innpåslitne og gir meg creepyfølelsen.



Anonymous poster hash: fc506...419
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...