Gå til innhold

Hvordan framheve kroppsfasong?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger litt inspirasjon! Jeg føler jeg har en litt kjedelig stil egentlig. Den er ganske enkel, og venninnene mine beskriver stilen min som klassisk. Jeg bruker mye kåper, løse gensere (er opptatt av godt stoff) enkle smykker og skjorter. Går som regel med jeans, men litt med skjørt (kunne godt vært flinkere til å bruke skjørt..)

Jeg kunne kanskje tenkt med å fremheve kroppsfasongen min mer. Jeg er egentlig ganske fornøyd med den, og føler jeg gjemmer den litt med de løse genserene mine. Jeg er høy og tynn, med lange ben. Jeg har små pupper og rumpe, og en definert midje. Jeg trener ganske mye, så føler jeg ser ganske stram ut (selv om man sikkert ser stram ut uansett når man er tynn..)

Kathy-P.-Before-and-After-Side.jpg

Ser kanskje litt ut som hun til høyre, litt mindre lårmuskulatur.

Hvordan kan jeg kle meg på en måte som fremhever kroppsfasongen min? De tingene jeg er mest fornøyd med er beina, midjen og rumpa (den er liten men spretten), så vil finne måter jeg kan fremheve disse på :) Jeg synes det er så vanskelig å shoppe, fordi "moten" i dag ofte er litt løse og slappe plagg... Kan gjerne kle meg mer sporty!

Noen forslag? :D Er 21 år.



Anonymous poster hash: 7b3eb...6a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...


Jeg tenkte automatisk på Kate Middleton etter å ha lest innlegget ditt. Hun kler seg ofte i ensfargede plagg, men hun skiller seg allikevel merkbart ut med stilen sin. Og hun bruker jo en del smykker også, men det er ingen overdrivelser rundt dette. Hun er utrolig flott, synes jeg.

Her er link til et bilde jeg fant av henne: http://www.usmagazine.com/celebrity-moms/news/kate-middleton-prince-william-prince-george-hit-australia-pictures-2014164

Hvis du googler navnet hennes, og velger å se på bilder, så får du utrolig mange idèer og masse inspirasjon til hvordan du kan skaffe deg din egen stil basert på hennes. Er stilen til Kate Middleton noe du kunne tenke deg å ha?

Eller noe lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...