Gå til innhold

Klokke til kjæresten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Har tenkt til å kjøpe klokke i julegave til kjæresten, men aner virkelig ikke hvilken jeg skal kjøpe! Har lett i mange timer nå, og ombestemmer meg hele tiden. Så derfor håper jeg at jeg kan få noen råd her!

Det står mellom disse:

http://www.klokker.no/gant-h-stl-park-hill-2-silver-ind-w10842.html

http://www.klokker.no/emporio-armani-renato-ar2448-gent.html

http://www.klokker.no/herreklokker/emporio-armani-renato-ar2413.html

http://www.klokker.no/emporio-armani-ar2411-renato.html

Hadde vært veldig takknemlig om noen ga sin mening om hvilken jeg burde kjøpe! Han er forresten 21 år om det skulle ha noe betydning :-)



Anonymous poster hash: d5bfb...c06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle klokkene du nevner er klokker for personer som ikke bryr seg som annet enn et merke å vise frem. Det er for så vidt ikke noe galt i det bare du er sikker på at det er det han ønsker seg.

Personlig ville jeg kjøpt klokke fra en klokkeprodusent.

Endret av Maximillian Cohen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde valgt den første eller den siste (den du postet i eget innlegg). Den første er veldig klassisk, elegant og tidløs og gjør seg veldig godt i litt fine anledninger :) Ellers er nummer to litt røffere og hakket mer hverdags men veldig fin den og. Hva har han fra før av? (hvis han har klokke).

Du kan også se på Certina-klokker hvis du ønsker en fin men ikke for dyr klokke! Fortell oss hva du endte med å kjøpe da :) Kjæresten din blir sikkert glad!



Anonymous poster hash: 6b2cb...f05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for Gant'en. Armani funker ikke som klokke.



Anonymous poster hash: f47d2...b99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brusmaskin

2000 kroner på julegave har jeg aldri brukt på samboern. Det var mye peng til å være så ung i hvert fall. Er det normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde valgt den første eller den siste (den du postet i eget innlegg). Den første er veldig klassisk, elegant og tidløs og gjør seg veldig godt i litt fine anledninger :) Ellers er nummer to litt røffere og hakket mer hverdags men veldig fin den og. Hva har han fra før av? (hvis han har klokke).

Du kan også se på Certina-klokker hvis du ønsker en fin men ikke for dyr klokke! Fortell oss hva du endte med å kjøpe da :) Kjæresten din blir sikkert glad!

Anonymous poster hash: 6b2cb...f05

Takk for svar!

Han har faktisk ingen klokker fra før av, så er derfor jeg er så usikker på hva han liker! Står mellom den første og den siste :biggrin:

2000 kroner på julegave har jeg aldri brukt på samboern. Det var mye peng til å være så ung i hvert fall. Er det normalt?

Han har bursdag i begynnelsen av januar, så det er både julegave og bursdagsgave :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Han har faktisk ingen klokker fra før av, så er derfor jeg er så usikker på hva han liker! Står mellom den første og den siste :biggrin:

Han har bursdag i begynnelsen av januar, så det er både julegave og bursdagsgave :)

Hva slags stil har han? Er det en av de to som passer best til sånn han kler seg til daglig? :)

Anonymous poster hash: 6b2cb...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Første og siste var finest, men om jeg MÅTTE velge, hadde jeg tatt den første.

Jeg synes også den første var fin, men litt for feminin og ganske kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle klokkene du nevner er klokker for personer som ikke bryr seg som annet enn et merke å vise frem. Det er for så vidt ikke noe galt i det bare du er sikker på at det er det han ønsker seg.

Personlig ville jeg kjøpt klokke fra en klokkeprodusent.

Er ikke det strengt tatt derfor man har klokke (på armen altså)? Alle kan jo se hva klokka er på mobilen, dataen osv. Den praktiske funksjonen av et armbåndsur er jo ikke akkurat allverden, men brukes fordi det ser eksklusivt ut. Det er min erfaring i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke særlig lurt å kjøpe en klokke når du ikke vet om mottaker faktisk liker den eller ikke. Synes ingen av dem (eller klokker som ikke er fra klokkeprodusent generelt) ser bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det strengt tatt derfor man har klokke (på armen altså)? Alle kan jo se hva klokka er på mobilen, dataen osv. Den praktiske funksjonen av et armbåndsur er jo ikke akkurat allverden, men brukes fordi det ser eksklusivt ut. Det er min erfaring i hvert fall.

Ikke langt i fra hvert fall. Jeg ser nå riktig nok på armbåndsuret fremfor mobilen, men jo; klokke er mer eller mindre et smykke...og skal en ha seg et smykke så velger en gjerne edelt metall. Klokkene trådstarter navner kan på ingen måte sammenlignes med edelt metall. De vil være nærmere hva du får kjøpt på Glitter...bare med et kjent merke klistret på.

Endret av Maximillian Cohen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke langt i fra hvert fall. Jeg ser nå riktig nok på armbåndsuret fremfor mobilen, men jo; klokke er ikke langt unna et smykke...og skal en ha seg et smykke så velger en gjerne edelt metall. Klokkene trådstarter navner kan på ingen måte sammenlignes med edelt metall. De vil være nærmere hva du får kjøpt på glitter...bare med et kjent merke klistret på.

Det å forvente at vedkommende skal gi kjæresten på 21 år en førsteklokke i edelt metall i julegave er litt drøyt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å forvente at vedkommende skal gi kjæresten på 21 år en førsteklokke i edelt metall i julegave er litt drøyt.

Det er mulig formuleringen min var dårlig, men det var ikke det jeg mente. Det var kun ment som en sammenligning av kvalitet, ikke en oppfordring til å kjøpe klokker i edelt metall.

Endret av Maximillian Cohen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Jeg kjøpte den første du viste/ GANT til min elskede i fjor..julegave...han er såå fornøyd med den og bruker den hele tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...