Gå til innhold

Tror vi må avlive pus i morgen


Mossa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er mye verre enn jeg hadde forestilt meg.

Vi drar om 15 min..og jeg klarer ikke å sette henne inn i buret.

Hun har lagt seg oppå den andre pusen vår. Hvordan greie å ta henne vekk derfra??

Huff og huff.

Nå sitter jeg febrilsk å surfer på nett for å få tankene til å fly litt..men det funker dårlig.

Jaja, sånn er livets gang.

Takk for støtten folkens, dere er snille dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La dem kose litt, og så må du bare ta henne og putte henne i buret. Hun værer nok at noe er på ferde, men det får du ikke gjort noe med. Bare gi henne masse kos den siste timen dere har sammen. Skal tenke masse på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det over.

Pusi ligger i buret sitt i gangen.

Skal kle på oss og grave henne ned om et lite øyeblikk, vi må bare få summet oss litt.

Har funnet et fint sted øverst på tomta, der vokser det alltid masse påskeliljer.

Merkelig...jeg synes enda jeg hører henne mjaue sånn som hun pleier når hun synes det er på tide at vi kommer opp på loftet sammen med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Takk til dere.

Jeg klarte ikke være med inn, så sambo var den som var med henne til siste slutt.

Hun hadde vært helt rolig, og dyrelegen hadde kost masse med henne (det pleier hun alltid å gjøre)

Stille og fredelig, i sambos fang, hadde hun sovnet.

Det er merkelig hvor utrolig knyttet man kan bli til en katt. Og hvor tomt det føles når de ikke er der.

Men nå er det over, og jeg slipper å noen gang lure på om hun har det bra eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et sterkt valg! Nå er det bare å vente på at tiden skal lege dette såret, og du kan sitte igjen med de gode minnene uten at de lenger er så vonde.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilja :-)

Det var det rette valget. Hun hadde nok et flott katteliv hos dere, de årene hun fikk. Ta vare på det gode minnene :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...