Gå til innhold

Er menn generelt dårlige på å sende smser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Holder på med en fyr nå som jeg har det helt supert sammen med, når jeg er med han så vet jeg han vil ha meg og jeg han.

Men når jeg ikke er sammen med han så hører jeg ikke fra han, gjerne en eller to meldinger, og hvis jeg sender melding til han så tar det opp til to tre timer før han svarer, og noenganger svarer han ikke i det hele tatt.

Dette får meg til å bli utrolig usikker på om han egentlig vil ha meg eller ikke. Om jeg kjeder han, eller om han vil ha fri fra meg.

Nå er det ikke slik at jeg sender han en masse meldinger gjennom dagen, men når det går to tre dager før vi ser hverandre igjen så er det jo greit med litt kosemeldinger, men nope.. bare helt plane vanlige meldinger som ikke er mer personlige enn "melk og brød" på handlelista.

Betyr det at mannfolk ikke er intereserte eller er dere ikke så oppslukt i søte meldinger og at de bør komme innen den siste halvtimen?



Anonymous poster hash: f46af...86e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg er SMS bare noe jeg bruker for å sende en kort melding som jeg ikke trenger noen rask bekreftelse på.

Det er så utrolig irriterende å sende en melding til en person uten å vite om personen har sett den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er en manneting. Alle menn jeg kjenner er 100 ganger flinkere enn meg til å sende sms. Noen mennesker er rett og slett ikke veldig glad i chatting og teksting. Har ikke så mye med kjønn å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke en "manneting".

Det er individuelt hvor glad man er i å sende sms i det hele tatt. Sms-samtaler blir for meg veldig kjedelig, jeg bruker whatsapp eller sms for konkrete avtaler, eller ting som "jeg er 5 min unna". Det å bruke det som kommunikasjon synes jeg er irriterende, og iom. at mesteparten av kommunikasjon er ikke-verbal skaper det rom for vanvittig mange misforståelser.

Når det er sagt er det vanlig å ha jevnlig kontakt, på den ene måten eller den andre, med noen man er veldig interessert i. I ditt tilfelle virker det som du er mer interessert enn ham.



Anonymous poster hash: edc58...62c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er en manneting. Alle menn jeg kjenner er 100 ganger flinkere enn meg til å sende sms. Noen mennesker er rett og slett ikke veldig glad i chatting og teksting. Har ikke så mye med kjønn å gjøre.

Den erfaringen har jeg også! Vet om mange jenter/damer som er veldig trege på sms, og menn som svarer raskt osv. Kommer an på personen, tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...