Gå til innhold

En oppsummering folkens...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Singel i 3 år, datet 3 stk i år, dater nr 3 enda..

Hvorfor er du ikke på byen på en lørdag kl 01:07 da ? :icon_lol:

Anonymous poster hash: 89998...61a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nordavind

Singel i over ett år. Datet en del i år, samt tinderhookups på årets utenlandsturer. Fortsatt singel og trives med det. Er på byen ca annenhver helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel hele livet (32 år), har vel vært på 1 date tror jeg. Ingen resultat. Har kuttet ut Sukker og Tinder, for jeg følte det bare førte lengre og lengre ut på villsporet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært singel 1/2 år.

Har nå møtt en jeg liker veldig godt :)

Det er gjensidig, men foreløpig er vi diskre... Vet ikke om vi er sammen, men er en plass mellom dating og kjærester tror jeg :fnise:

Før jeg traff han har jeg sagt nei til dating når jeg har blitt spurt. Har ikke oppsøkt menn frivillig, er ikke på tinder eller sukker e.l. Men han her fyren traff jeg tilfeldig en kveld, via felles kjente. Liker han så godt at jeg ikke klarer å la han gå, tror han kan være en som er riktig for meg :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du ikke på byen på en lørdag kl 01:07 da ? :icon_lol:

Anonymous poster hash: 89998...61a

Hadde en herlig kveld i går med personlamøte og personalfest, og når de andre dro på byen så dro jeg hjem. Drar man ut handler det bare om å drikke mer, og snakke med mennesker man ikke får med seg hva sier. For meg er det mye mer givende å dra hjem, krype under dyna, se en episode av favorittserien, skravle med venner som er våkne, sjekke mail og titte innom forumet her. Og så har jeg en fin søndag også! :) Og så blir jeg egentlig bare mer og mer gla i han jeg dater for øyeblikket, og da har jeg ikke behov for å gå ut for å treffe en mann heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært singel i tre år. Har truffet to stk før sommeren, den første bare et par ganger og den andre over et par måneder. Vi visste begge det var midlertidig siden begge skulle flytte så investerte ikke mye i det, men det var gøy og han var verdt tiden. Skal treffe en nå til uka så vi får se hva det blir til. Virker som en fin fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kaffekrus

Singel i snart 4 år, har datet 2 menn i år. Holder ennå på med siste daten.

Vet ikke hvor dette ender men jeg liker han veldig godt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel i 2 år, pleier egentlig ikke og bli avist.. begynt å date igjen, tar livet med ro og ser hva som skjer, ingen stress overhodet. Skal date mange flotte menn før jeg lar playeren i meg bli borte for godt.

Ønsker real love pluss LIDENSKAP.



Anonymous poster hash: 6f739...aec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en herlig kveld i går med personlamøte og personalfest, og når de andre dro på byen så dro jeg hjem. Drar man ut handler det bare om å drikke mer, og snakke med mennesker man ikke får med seg hva sier. For meg er det mye mer givende å dra hjem, krype under dyna, se en episode av favorittserien, skravle med venner som er våkne, sjekke mail og titte innom forumet her. Og så har jeg en fin søndag også! :) Og så blir jeg egentlig bare mer og mer gla i han jeg dater for øyeblikket, og da har jeg ikke behov for å gå ut for å treffe en mann heller.

Å se serier, titte innom forumet og alt det gjør du jo så mye av i ukedagene uansett ...det skjer *lite* med den innstillingen der :)

Dere jenter som har det så lett og når det gjelder akkujrat den biten....ja ja just saying ;)

Anonymous poster hash: 89998...61a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

singel i 2 år, vært på 2 dates i år og trakk meg unna begge.

De hadde egenskaper jeg trodde jeg kunne leve med og endte med at begge omtalte meg som "lille jenta mi i 20 årene, tenk du vil ha sex med en gammel mann som meg!"...

Tror det er den eneste ting jeg ikke liker folk sier til meg, for det første føler jeg at de ikke er seriøse og kun ønsker meg som trofe, for det andre så wtf!? Snakk om å få en incest-vri inn i en settning!

Jeg ser ikke på menn som er 7-10 år eldre enn meg som gamle menn. :jolie:



Anonymous poster hash: 19f50...1eb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å se serier, titte innom forumet og alt det gjør du jo så mye av i ukedagene uansett ...det skjer *lite* med den innstillingen der :)

Dere jenter som har det så lett og når det gjelder akkujrat den biten....ja ja just saying ;)

Anonymous poster hash: 89998...61a

Ja, jeg har det ganske lett, det skal jeg fint innrømme, men det har ingenting med at jeg er jente. Det har med at jeg har tatt tak i meg selv og gjort meg selv attraktiv og tilgjenngelig. Jeg trenger ikke henge på byen for å finne meg en type, for jeg møter så mange mennesker daglig via sosiale begivenheter eller bare ved å småsnakke med folk i dagliglivet, pluss aktivitet på tinder.

Men jeg har en jeg har datet siden i sommer, og jeg har bestemt meg for at jeg vil finne ut av ting med han nå. Det er vel også grunnen til at jeg har takket nei, eller utsatt andre dater i det siste.

Men rådet ditt er godt for de som ikke har noen de dater og som leter etter kjæreste. Da burde man være mer aktiv på datingfronten enn det jeg velger å være akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I flere år! neida... Snegler seg vel snart til 2 mnd eller så ;)

Ingen dater i år, faktisk ikke vært på en date i hele mitt liv.

Kanskje lykken snur før eller siden ;)

Du får komme deg ned til østlandet da, så snur nok lykken skal du se;)

Anonymous poster hash: 2783c...0ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor er du, kvinne

Bamse søker binne

For tur i skog og mark og nakenbad i måneskinnet

For kosekvelder inne

Foran peisen på bjørneskinnet

Der vil jeg resitere et dikt for deg min gudinne

Du må være oppvakt, pent oppdratt

Ikke bli oppbragt av fulle folk og oppkast

Opplagt, opptatt av oppvask, gå med håret oppsatt

Kort sagt perfekt, nok sagt

Kilde; tinder..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er du, kvinne

Bamse søker binne

For tur i skog og mark og nakenbad i måneskinnet

For kosekvelder inne

Foran peisen på bjørneskinnet

Der vil jeg resitere et dikt for deg min gudinne

Du må være oppvakt, pent oppdratt

Ikke bli oppbragt av fulle folk og oppkast

Opplagt, opptatt av oppvask, gå med håret oppsatt

Kort sagt perfekt, nok sagt

Kilde; tinder..

Pick me... pick me... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan universet henger sammen?

Eventyr er egentlig svært lite spennende.

En potensiell kjæreste er litt mer spennende, ettersom det potensielt kan andre LIVET ditt. Det har aldri et ligg gjort (foruten de som blir gravide da).

:)

Og foruten de som blir smittet av HIV eller andre virus/sykdommer.

Anonymous poster hash: dabd1...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HowardRoark

Og foruten de som blir smittet av HIV eller andre virus/sykdommer.

Anonymous poster hash: dabd1...5a3

Var full når jeg skrev det. Trekker innlegget tilbake.

Endret av HowardRoark
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var singel i 22 år, var så i et forhold i 2 mnd og nå vært singel i 2 mnd. Datet 4 karer hele livet, 3 av de i løpet av siste 6mnd.

Resultat? 2 gode kompiser, en virker som FF (usikker om det er positivt eller negativt) og en eks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...