Gå til innhold

Stoppet opp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er 19 år, og 180 cm. Veier rundt 60-62 på mitt meste. Sliter skikkelig med kroppen min, og får ikke til å gå ned mer. Er fullstendig klar over at jeg er normalvektig, men ønsker med ned til 54-57 pga modelljobbing. Har fått beskjed tidligere at jeg må ned noen kg, og yrket er slik. Prøvd så utrolig mye fra å spise lite, trene, spise mye og sunt, avføringsmiddel. Kroppen er stram også videre. Vært med PT, så trener riktig og mye nok. Spiste slik jeg skulle, og har mistet litt, bare at det stoppet opp. Noen forslag? Tar i mot alle slags tips.

Gått på div slankekurer over lengre tid, men mistet mye energi. Har en del venninner som har gått ned på noe farlige piller, men så lavt vil jeg ikke synke heller enda.

Lurer også på hva som er vanlig vekt på 180 cm?

Hilsen j 19.

Anonymous poster hash: ecfe6...ab2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du 180 cm bør du veie mellom 70-78 kg

Da har du en BMI på 21.6 til 24.07

Dette er utfra en BMI-kalkulator som ikke tar hensyn til fettprosent eller muskelmasse. Har du mye muskler kan du fint veie mer da muskler veier mer enn fett.

Synes ikke du skal utsette deg for å gå ned mer da du faaarlig nær undervektig. Du har en BMI på 18.52 om du veier 60 kg, og grensen for undervektig ligger på 18.5. Det å la karriere gå helsa løs er ikke lurt, du er 19 år og du skal ha kroppen din resten av livet, husk det!



Anonymous poster hash: 35bb1...446
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Erica

Det er synd å se at modellbransjen går inn for å ødelegge unge jenters liv og syn på seg selv... Er du virkelig villig til å risikere helsen din med en slik jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvia er målene dine? Bruker du str. 34? Vil 3 kg ned gjøre så stor forskjell når du er så høy?



Anonymous poster hash: e9d33...c9e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...