Gå til innhold

Hvordan kan menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan kan menn gå fra 100 til 0 på ett nanosekund? Fra å bedyre sin kjærlighet det ene øyeblikket til å falle for en annen i løpet av minutter?

Nå gir jeg snart opp. Orker ikke å bli såra av flere menn :(

Anonymous poster hash: 9eb4e...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stiller det samme spørsmål om kvinner. Første kuttet er det dypeste. Til slutt innser man at kvinner er bare skruller. Så man tar det ikke så innpå seg lenger. De aner ikke hva de selv vil.



Anonymous poster hash: 4f2e1...6e0
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har støtt på en som ikke var interessert i deg i utgangspunktet. Det går ikke an å være oppriktig interessert i noen, for så å ha glemt det noen minutter senere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har støtt på en som ikke var interessert i deg i utgangspunktet. Det går ikke an å være oppriktig interessert i noen, for så å ha glemt det noen minutter senere.

Eller en player :P

Anonymous poster hash: 9eb4e...08b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er en risikosport. Likeledes kjærligheten. Noen ganger har man flaks, noen ganger uflaks.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har støtt på en som ikke var interessert i deg i utgangspunktet. Det går ikke an å være oppriktig interessert i noen, for så å ha glemt det noen minutter senere.

Eller en player :P

Anonymous poster hash: 9eb4e...08b

Det går jo for det samme uansett.

Livet er en risikosport. Likeledes kjærligheten. Noen ganger har man flaks, noen ganger uflaks.

^^^^ Dette

Anonymous poster hash: c9c47...f54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stiller det samme spørsmål om kvinner. Første kuttet er det dypeste. Til slutt innser man at kvinner er bare skruller. Så man tar det ikke så innpå seg lenger. De aner ikke hva de selv vil.

Anonymous poster hash: 4f2e1...6e0

Synd du føler det slik. Jeg har aldri gjort noe slikt med en mann før. Enten all in eller ingen ting. Og jeg gir ingen forhåpninger om jeg ikke mener det. Og møter jeg på en mann, som forelsker seg i meg, og jeg ikke gjengjelder dette, så sier jeg ifra at det dessverre ikke blir noe. Kunne ikke orka tanken på at en mann går å håper på noe som ikke skjer.

Men men. Ja jeg må passe meg for playere. Har vel møtt noen av de. Dessverre. Jaja...

Anonymous poster hash: 9eb4e...08b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd du føler det slik. Jeg har aldri gjort noe slikt med en mann før. Enten all in eller ingen ting. Og jeg gir ingen forhåpninger om jeg ikke mener det. Og møter jeg på en mann, som forelsker seg i meg, og jeg ikke gjengjelder dette, så sier jeg ifra at det dessverre ikke blir noe. Kunne ikke orka tanken på at en mann går å håper på noe som ikke skjer.

Men men. Ja jeg må passe meg for playere. Har vel møtt noen av de. Dessverre. Jaja...

Anonymous poster hash: 9eb4e...08b

Om bare alle kvinner (og menn tydligvis?) hadde vært sånn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om bare alle kvinner (og menn tydligvis?) hadde vært sånn! :)

Og jeg er fortsatt så naiv at jeg tror andre er slik også :P

Anonymous poster hash: 9eb4e...08b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiller det samme spørsmål om kvinner. Første kuttet er det dypeste. Til slutt innser man at kvinner er bare skruller. Så man tar det ikke så innpå seg lenger. De aner ikke hva de selv vil.

Anonymous poster hash: 4f2e1...6e0

Må se meg enig da, fullstendig uforstålige og skrullete. Har innsett dette nå. Derfor jeg holder meg singel.

Anonymous poster hash: 58ccc...f6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje en jente er som et leketøy, som de etter hvert blir lei av. Noen har ikke evnen til å føle så dypt eller reflektere over ting, og da blir det gjerne å fly fra blomst til blomst for å holde seg opptatt, hvis de har muligheten til det.



Anonymous poster hash: 7f173...4fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...