Gå til innhold

For mye hud?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en herlig fin magetopp, som jeg ikke har fått brukt enda, rett og slett fordi jeg egentlig tenkte å bruke til et maxiskjørt, som for meg er et trygt valg. Problemet er at det er jo så sabla varmt at jeg ikke greier å gå i maxiskjørt! Hadde 33 grader i dag, og blir samme greia i morra. Blir det for mye hud å gå i magetopp + kort shorts til byen?



Anonymous poster hash: 7daa1...4fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise: Nei, den er ikke sånn at jeg står i fare for å vise rumpeballer eller noe, dekker kanskje 1/3 av låret.



Anonymous poster hash: 7daa1...4fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er så varmt ute som det har vært i det siste burde du da få gå i akkurat det du vil. Selv ser jeg mannfolk gå rundt i bare shortsen, og kan de gå kledd slik kan definitivt du gå med magetopp og en ikke-truse-shorts! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er så varmt ute som det har vært i det siste burde du da få gå i akkurat det du vil. Selv ser jeg mannfolk gå rundt i bare shortsen, og kan de gå kledd slik kan definitivt du gå med magetopp og en ikke-truse-shorts! :)

Ja, prøver å tenke litt at det er "unntakstillstand." Skal på stranden etter å ha vært i byen og.

Forøvrig:

Lignende shorts:

http://www.rebeccataylor.com/content/ebiz/rt/invt/rt314555a002/rt314555a002_med~blue~vintage_setlsideview1.jpg

Lignende topp, min er mindre tettsittende:

http://kookai.com.au/collections/tops/products/cream-of-the-crop-tee-vanilla

Anonymous poster hash: 7daa1...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalma

Går med magetopp og skjorts selv om det ikke er hetebølge også, jeg, og kun shorts om jeg er et sted mannfolka har folkeskikk nok til å ikke gjøre det ubehagelig. Gå kledd som du vil, du. Ingen tar skade av å se en kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...