Gå til innhold

Hva lager De?


Gjest Salvesen

Anbefalte innlegg

Gjest Salvesen

*kremt*

Hjemme og Borte

De vet at vi hører sammen,

undertegnede og Dem for evig og alltid.

Uansett hvor De befinner Dem,

er De min ledestjerne

Og fra det første øyeblikk man så Dem

har der eksistert slike emosjoner.

Undertegnede spaserer på luft

kun for å vite at De er der.

Hold meg i Deres armer,

ikke la meg gå,

man ønsker å bli for evig,

nærere hver dag,

hjemme og borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Salvesen

Jeg jobber for tiden med en vits:

Har dere hørt om quinden som gikk utfordrende kledd? Det var nemlig vanskelig for henne å komme seg frem i disse klærne, da de rent praktisk sett var veldig utfordrende klær å bevege seg i.

For de som ikke forstod denne vits, var det altså ikke på den tøsene måten hun var utfordrende kledd. Riktignok må det vedgås at disse to aspektene ved "tøsene bekledning" gjerne går hånd i hånd - og at vitsen således kan anses som litt "smør på flesk" - men det gjelder altså ikke i det scenariet som danner premisset for den vits De nå nettopp har hørt. I denne vits var hun kun praktisk utfordrende bekledd, og ikke noe annet. Hun kan f.eks. ha hatt på seg en stor eske, eller noe av lignenende, upraktisk karakter. Det kan derfor være fordelaktig med kostyme - eller andre visuelle hjelpemidler - når man forteller denne vits.

Endret av Salvesen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert mange her på forumet som bedriver en eller annen form for kunst, og i denne tråden kan De vise frem Deres kunstneriske arbeid. Det spiller ingen rolle hvilken kunstform det måtte være snakk om - dersom De selv mener det er kunst, så er det kunst. Hvis jeg viser fram min, så viser De frem Deres, mkay

Dette grafiske verket har jeg valgt å kalle "å forsvinne fra en overflate".

Obs! Oppdatering f.o.m. 21.02.2105:

Denne tråd er fra og med dette øyeblikk en tråd for hva som helst

De måtte ha laget.

Må jeg få meddele Dem Herr Salvesen a Lyg og Lygenytt, med over 10 500 visninger, er mitt kunstneriske bidrag til KG. Om slikt teller da? Men nu bør det avsluttes.

Anonymous poster hash: ba040...fbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...