Gå til innhold

Årets Mammutsalg


Gjest Badabing

Anbefalte innlegg

Gjest Badabing

Hvis man absolutt skal pirke...teknisk sett skal det jo være det. Men som sagt, Norli var ikke det beste heller. Rakk ikke den siste bokhandelen jeg hadde håpet på idag, men så ut som de hadde større utvalg enn de andre(gjennom vinduet).

Men ingen overraskelse. Mammut blir jo kleinere for hvert år som går.

Hvis man absolutt skal pirke...teknisk sett skal det jo være det. Men som sagt, Norli var ikke det beste heller. Rakk ikke den siste bokhandelen jeg hadde håpet på idag, men så ut som de hadde større utvalg enn de andre(gjennom vinduet).

Men ingen overraskelse. Mammut blir jo kleinere for hvert år som går.

Enig, synes det var stusselig i år. :/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men jeg tar meg den frihet å komme med en anbefaling: Ser de har Hans Fallada - Alle dør alene til bare 79,- Et veldig godt kjøp som anbefales!

Takk for tips, nå er min mors bursdagsgave i boks! Som jeg sikkert kan få låne etterhvert. :laugh:

Har også bestilt Vareopptelling av Erlend Loe. Leste Doppler og Fakta om Finland som ungdom, likte de godt da husker jeg, spent på om jeg liker det samme nå for tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuuu! Fant ene boka jeg leitet etter. Den andre kom til uka. De skulle til og med sende meg sms når den kom. :bolledeig:

Problemet nå er at jeg har funnet flere bøker som jeg har lyst på. Desverre strekker ikke økonomien seg mye lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...