Gå til innhold

Norske islamske trossamfunn investerte en halv milliard.


amit

Anbefalte innlegg

Hvorfor tror du det? Tror du hele det muslimske miljø brenner etter å få en saudiarabisk moske komplett med en wahabistisk imam? For det er nemlig en del av dealen når man tar mot moskè-penger fra saudierne. De vil ha en flott moske som utbrer deres form for islam. Wahabismen er den strengeste varianten av sunni-retningen.

Drittsekkene som drar til Syria liker kanskje wahabismen, og Profeten Ummah elsker den, men flertallet av muslimske menigheter sogner ikke til den.

Jeg tror nok ikke det blir politisk uholdbart å sette foten ned for slik finansiering i overskuelig fremtid.

Dere engstelige mennesker glemmer til stadighet at muslimer ikke engang utgjør 5% av befolkninga i dette landet.

Nei, jeg tror nok ikke hele det muslimske miljøet ønsker en moske bygd etter Saudi-Arabisk tolkning av muslimsk lære. Noen gjør det og  jeg mener at denne gruppen kommer til å vokse seg store nok til at det kan la seg gjøre. Vi har religionsfrihet i landet, frihet til å praktisere å utøve religion. Enn så lenge har vi ikke forbud mot Wahabisme eller annen bokstavtro tolkning av islam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

" Hvordan kan en gruppe mennesker, hvor storparten lever på trygd, klare å skrape sammen en halv milliard kroner? "

 

Er ikke du litt ignorant nå?

Storparten lever på trygd? Nå må du passe på å ikke la fordommene dine ta overhånd når du starter en tråd i et forsøk på å få folk til å stemme FRP.

Anonymous poster hash: bf542...502

 

 

 

Her en tabell som viser sysselsetting i prosent og netto budsjetteffekt per innvandrer (millioner kroner).

Kilde: http://www.rights.no/2013/09/rode-tall/

 

130907-FF2.png

Endret av amit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...