Gå til innhold

Er dette positivt eller negativt?:-)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal møte en fyr på lørdag for første gang. Vi har snakket mye om sex og vært ganske flørtende osv. Og vi har begge sakt vi ikke er klar for forhold. (Men jeg vil ikke ligge med han første gang jeg møter han heller)

Meg: men det blir ikke noe sex på lørdag da. Så om det blir kjipt så trenger jeg ikke komme:-)

Han: det er ikke KUN derfor jeg liker deg:) trodde du det?

Anonymous poster hash: 0418d...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva lurer du på?

Om det er positivt eller negativt at dere har snakket om sex og dere ikke er klar for forhold, at du ikke vil ha sex, eller at han skriver at det ikke bare er derfor han liker deg?



Anonymous poster hash: 1915d...72b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva lurer du på?

Om det er positivt eller negativt at dere har snakket om sex og dere ikke er klar for forhold, at du ikke vil ha sex, eller at han skriver at det ikke bare er derfor han liker deg?

Anonymous poster hash: 1915d...72b

At han skriver at det ikke er kun derfor han liker meg :P men jeg vil jo bli bedre kjent med han først, og det har jeg sakt til han:

Jeg: er jo kanskje best å bli litt kjent først?:)

Han: er ikke såå nøye for meg, jeg vet jo jeg har lyst på deg:)

Hva mener han med det? Blir litt forvirret..vi sa vi ikke var klar for forhold men at "man vet jo aldri"..

Anonymous poster hash: 0418d...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tipper han er mest interessert i sex ;)



Anonymous poster hash: 1915d...72b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tipper han er mest interessert i sex ;)

Anonymous poster hash: 1915d...72b

Ja, det er egentlig jeg også, men ikke første gang jeg møter han. Er det urimelig?:)

Anonymous poster hash: 0418d...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er egentlig jeg også, men ikke første gang jeg møter han. Er det urimelig? :)

Anonymous poster hash: 0418d...381

Det er fornuftig å vente :)

Anonymous poster hash: 459aa...93b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det er positivt eller negativt er en avgjørelse om hva du selv syntes :-)

Merker jeg kunne fått følelser for han, så vet ikke hva jeg skal tro/tenke :P blæ

Anonymous poster hash: 0418d...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg kunne fått følelser for han, så vet ikke hva jeg skal tro/tenke :P blæ

Anonymous poster hash: 0418d...381

Jeg tolker det litt som at du egentlig er interessert i at han skal ville noe mer enn bare sex ;) dermed er dette litt dømt til å ende med at du kan bli veldig såret. Han har sagt at "det ikke er så nøye" å bli kjent fordi han syntes du er digg. Og at han sa at "det er ikke bare derfor jeg liker deg" kan bare ha vært noe han slang ut for å lettere få deg til å hoppe i køya..

Men selvsagt, ingen her vet jo nøyaktig hva han tenker/håper, så det kan hende han er intressert i deg også.

Anonymous poster hash: 0805f...bf2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke satset penger på at han var ute etter forhold utfra hva du har skrevet på KG.



Anonymous poster hash: 11b71...82f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neei, virker mer som han er interessert i sex. Men han har sakt: jeg tror ikke jeg er klar for noe forhold, men man vet aldri..

Men kan ikke håpe for mye heller, da blir jeg bare såret. Får prøve å koble ut følelsene og ta alt som det kommer! :-)

Anonymous poster hash: 0418d...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal møte en fyr på lørdag for første gang. Vi har snakket mye om sex og vært ganske flørtende osv. Og vi har begge sakt vi ikke er klar for forhold. (Men jeg vil ikke ligge med han første gang jeg møter han heller)

Meg: men det blir ikke noe sex på lørdag da. Så om det blir kjipt så trenger jeg ikke komme:-)

Han: det er ikke KUN derfor jeg liker deg:) trodde du det?Anonymous poster hash: 0418d...381

Helt ærlig ts... Dere har sagt til hverandre at dere ikke er klare for ett forhold....

Men det virker litt som at du kanskje er litt klar for det?

Anonymous poster hash: 27a02...944

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt ærlig ts... Dere har sagt til hverandre at dere ikke er klare for ett forhold....

Men det virker litt som at du kanskje er litt klar for det?

Anonymous poster hash: 27a02...944

Jeg er egentlig ikke det, bare merker han er en jeg kunne falt for, så det er jeg redd for at jeg gjør..

Anonymous poster hash: 0418d...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går vel an å være interessert i både sex og forhold? Dette finner dere ut av når dere møtes :)

Anonymous poster hash: db408...70b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Meg: men det blir ikke noe sex på lørdag da. Så om det blir kjipt så trenger jeg ikke komme:-)

Han: det er ikke KUN derfor jeg liker deg:) trodde du det?

Anonymous poster hash: 0418d...381

Det er slik man svarer når man skjønner at man er avslørt. "Nei det er ikke derfor, trodde du det?" er et så vanlig svar i ulike situasjoner der en skjult agenda er avslørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selvfølgelig sier han st det ikke er derfor. Bare en idiot ville sagt " det var synd for jrg vsr ute etter å komme ned i buksa di"

Ingen av dere er klar for noe forhold sier du. Tull! Om du ikkevar ute etter noe mer ville du neppe brukt enegri på å lurepå om det er positivt eller negstivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen :-)

Er nettopp komt ut av et fire år langt forhold så er ikke ute etter noe nytt med en gang. Bør jeg la vær å treffe fyren eller treffe han å se hva som skjer?

Anonymous poster hash: 0418d...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo treffe han. Men slutt å snakke om sex med han på forhånd. Dere snakker det jo i hjel før dere en gang har møtt hverandre! Du trenger ikke ha sex med han første gangen, så klart. Men ikke la det bli et samtaletema heller. Det virker veldig masete og unødvendig å skulle snakke om at man vil vente osv. Snakk nå om andre ting.



Anonymous poster hash: 59ba3...83b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo treffe han. Men slutt å snakke om sex med han på forhånd. Dere snakker det jo i hjel før dere en gang har møtt hverandre! Du trenger ikke ha sex med han første gangen, så klart. Men ikke la det bli et samtaletema heller. Det virker veldig masete og unødvendig å skulle snakke om at man vil vente osv. Snakk nå om andre ting.

Anonymous poster hash: 59ba3...83b

Det er han som begynner med temaet hver gang, og da følte jeg at jeg måtte si ifra sånn at han ikke hadde forventninger om sex første gangen, det er vel okei? :)

Anonymous poster hash: 0418d...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...