Gå til innhold

Var jeg utro? Burde jeg fortelle det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke helt hva du mener her.

Du sier først at dere ikke er interessert i hverandre, men så har du kanskje en våt drøm om han? Om dere er så gode kompiser, som du vil ha det til - skader det heller ikke å spørre han om hva som skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke helt hva du mener her.

Du sier først at dere ikke er interessert i hverandre, men så har du kanskje en våt drøm om han? Om dere er så gode kompiser, som du vil ha det til - skader det heller ikke å spørre han om hva som skjedde.

Vi er gode venner ja, men det betyr ikke st det er naturlig for noen av oss å snakke om sex med hverandre. Våte drømmer kan man ha om hvem som helst, det er ikke noe jeg styrer. Jeg vet ikke hvorfor jeg har hatt det om han.

Anonymous poster hash: 2b5d0...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er gode venner ja, men det betyr ikke st det er naturlig for noen av oss å snakke om sex med hverandre. Våte drømmer kan man ha om hvem som helst, det er ikke noe jeg styrer. Jeg vet ikke hvorfor jeg har hatt det om han.

Anonymous poster hash: 2b5d0...b85

Det er klart, men om dere er gode venner burde det i bunn og grunn ikke være noe problem og spørre han. Om du elsker mannen din, vil du heller ikke skjule noe slikt for han.

Om han derimot ikke vil være i lag med deg lengre da, er det en konsekvens du rett og slett bare må ta - fordi du selv ikke klarte å kontrollere alkohol inntaket ditt.

Om han sliter med sjalusi, er jo det ikke et sjakktrekk og reise på hyttetur med kompiser - uten han. Det sier jo seg selv.

Du kan jo spørre deg selv, hvem er det verst og miste? Om kompisen din snur ryggen til deg fordi du har hatt en våt drøm om han - er det verdt det da?

Anonymous poster hash: f091b...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart, men om dere er gode venner burde det i bunn og grunn ikke være noe problem og spørre han. Om du elsker mannen din, vil du heller ikke skjule noe slikt for han.

Om han derimot ikke vil være i lag med deg lengre da, er det en konsekvens du rett og slett bare må ta - fordi du selv ikke klarte å kontrollere alkohol inntaket ditt.

Om han sliter med sjalusi, er jo det ikke et sjakktrekk og reise på hyttetur med kompiser - uten han. Det sier jo seg selv.

Du kan jo spørre deg selv, hvem er det verst og miste? Om kompisen din snur ryggen til deg fordi du har hatt en våt drøm om han - er det verdt det da?

Anonymous poster hash: f091b...822

Hvis det bare er en våt drøm så er det ikke det verste å skjule. Jeg klarer virkelig ikke å tro at det kan være noe annet enn en drøm. Stemningen i dag var helt normal, jeg merket ingenting på ham. Jeg kjenner heller ingenting på kroppen. Ville vel ha vært litt om og sår. Jeg vil ikke at mannen i mitt liv skal gå rundt med vondt og usikkerhet for å så kanskje forlate meg på grunn av noe så uskyldig som en drøm. Det vil knuse ham. Han kunne ikke bli med på hytteturen på grunn av jobb, og han prøver å la meg gjøre mer og mer uten han for å prøve å bli kvitt sjalusien. Jeg tror ikke kompisen min vil snu ryggen til meg, men jeg tror det vil ødelegge hele kjemien i vennskapet vårt. Det er tullete og ikke seksuelt i det hele tatt. En kommentar om en våt drøm kan forandre hele dynamikken. Jeg vil ikke miste en venn jeg har kjent i så mange år. Mannen min vil nok heller aldri at jeg skal se eller snakke med han igjen. Hele greia er bare et rot.

Anonymous poster hash: 2b5d0...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra mitt synsvinkel så var du utro i det øyeblikket du havnet i samme seng med en annen mann. Hvis situasjonen var snudd, ville du likt at mannen din havnet i samme seng med ei annen jente? Hvis du tidligere ikke har gitt han grunn til å være sjalu, så har du ihvertfall gitt han en god grunn nå.

Og nå vurderer du å tie om hele greia..

Et forhold må være åpent for at tillit kan bygges opp :)

Anonymous poster hash: e84e8...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra mitt synsvinkel så var du utro i det øyeblikket du havnet i samme seng med en annen mann. Hvis situasjonen var snudd, ville du likt at mannen din havnet i samme seng med ei annen jente? Hvis du tidligere ikke har gitt han grunn til å være sjalu, så har du ihvertfall gitt han en god grunn nå.

Og nå vurderer du å tie om hele greia..

Et forhold må være åpent for at tillit kan bygges opp :)

Anonymous poster hash: e84e8...fd4

Han har delt seng med andre jenter før. For eksempel på båttur, jeg forventer jo ikke at han skal sove på gulvet. Det var en dobbeltseng og jeg hadde shorts og tskjorte på. Jeg vurderer å tie fordi jeg vet at jeg elsker ham og han er alt jeg vil ha. Jeg har vært sammen med ham i årevis og vil ikke ha noen annen. Sier jeg det så vil det knuse ham totalt. Han har tidligere sagt at enkelte ting jeg har fortalt skulle han ønske han aldri visste.

Anonymous poster hash: 2b5d0...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...