Gå til innhold

Erogene pupper og orgasme ved berøring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er flere enn meg som får orgasme ved seksuell berøring av puppene/ kyssing/ biting i brystvortene. Har alltid vært slik, dvs siden tenårene. Påstår ikke jeg er noen sexgud ellers, og kan f.eks ikke like lett få vaginal orgasme, men liker denne siden av min egen seksualitet godt. Det er så deilig å bli tatt på på brystene, og jeg blir kåt bare av tanken.

De jeg har vært sammen med tidligere (er godt gift gjennom noen år nå), husker jeg uttrykte fascinasjon for dette, men for meg var det vanlig. Jeg vet i grunnen ikke så mye om andre kvinners seksuelle liv, da jeg ikke pleier å snakke så eksplisitt med venninner om dette, men satt her nå og tenkte på det pga noe jeg leste og ble nysgjerrig på dette.

Så - finnes det flere kvinner der ute som pleier å få brystorgasme? Lurer også på: Forsvinner følsomheten ved et brystløft? (Vurderer det når jeg er ferdig med graviditeter. Greie nok bryster, men de har mistet yppigheten etter to runder med amming. Bare litt redd for å miste denne delen av seksualiteten min.)

Kvinne i 30-årene

Anonymous poster hash: 340e4...a39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorvidt sensitiviteten forsvinner under operasjon er inviduelt. Det kommer an på hvordan 'snittet' tas og hvor de kutter. Dersom de kutter i brystvorten kan man miste noe sensitivitet. Kutter de under (hvilket er normalt) mister man som regel ingen sensitivitet, den kommer i alle fall tilbake.

Jeg har silikon og jeg har sensitivitet i mine.

Jeg har ikke brystorgasmer, men det er nesten ingen kvinner som har det.



Anonymous poster hash: 1c61e...41f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rådyr

Jeg har fått det noen ganger, men kan også få orgasme uten noe stimuli overhode.

Jeg får generelt veldig lett orgasme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

Jeg har opplevd det fem ganger. Ante ikke at jeg kunne det før det plutselig bare skjedde når typen satt og klådde på meg mens vi så film. Helt ut av det blå merket jeg at det bygget seg opp mot orgasme etter en halv times tid, og jeg kom ganske intenst også. Var helt sjokkert etterpå, og det var han også.
Siden den gang har det skjedd på dager hvor jeg har vært ekstra kåt, og det dermed skal lite til for at jeg kommer uansett.

Hvorvidt sensitiviteten forsvinner aner jeg ikke, er bare 20 selv og har ingen inngrep bak meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får orgasme på den måten, men må være veldig kåt da.

Etter jeg la inn silikon mistet jeg følelsen noen måneder. Men nå har jeg mer følelse enn før og det er ingen problem å få orgasme. La inn silikonen gjennom et snitt i brystvorten.

Anonymous poster hash: d382f...3b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har opplevd det fem ganger. Ante ikke at jeg kunne det før det plutselig bare skjedde når typen satt og klådde på meg mens vi så film. Helt ut av det blå merket jeg at det bygget seg opp mot orgasme etter en halv times tid, og jeg kom ganske intenst også. Var helt sjokkert etterpå, og det var han også.

Siden den gang har det skjedd på dager hvor jeg har vært ekstra kåt, og det dermed skal lite til for at jeg kommer uansett.

Hvorvidt sensitiviteten forsvinner aner jeg ikke, er bare 20 selv og har ingen inngrep bak meg.

Er det i selve puppen dere kommer i? For meg blir det hele så intenst at jeg nesten ikke orker, blir nesten kvalm når det bygger seg opp så har aldri fått noe orgasme av det.

Anonymous poster hash: 11800...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

Er det i selve puppen dere kommer i? For meg blir det hele så intenst at jeg nesten ikke orker, blir nesten kvalm når det bygger seg opp så har aldri fått noe orgasme av det.

Anonymous poster hash: 11800...ee5

Nei, det kjennes nesten ut som en vanlig orgasme, hvertfall for meg. Som om det kommer fra underlivet. Bare at det kjennes enda litt mer i hele kroppen enn vanlig, syns jeg. Vanskelig å forklare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 4 barn og år med amming spanderte jeg på meg brystløft. Har ikke merket noe forskjell og er like følsom fortsatt.

Jeg har ikke fått orgasme av kun bryststimulering, men blir såpass kåt av det at jeg kommer som en rakett når oppmerksomheten blir flyttet nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Drømme damer dere :)

Noe så sykt digg da og stimulere bryster og vorter til en dame :)

Okei, gidder du gi f i alle disse pervo-innleggene dine? Takk!!

Anonymous poster hash: 59207...5db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også orgasme av å bli kost med på brystene. Men da skal jeg være veldig veldig kåt. Jeg har silikon og følelsen var borte i ett år ca, men nå er den tilbake for fullt og jeg kjenner egentlig mer nå enn før.



Anonymous poster hash: d382f...3b0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei, gidder du gi f i alle disse pervo-innleggene dine? Takk!! Anonymous poster hash: 59207...5db

Sjekk hva folk snakker her om før du uttaler deg. Stalker meg du tror jeg. Overvåker alle mine innlegg.. Syk du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hedra

Jeg får også orgasme hvis puppene får deilig oppmerksomhet.

De er også en helsikker på-knapp hvis mannen vil ha. Et par klyp i vortene og jeg er våt og klar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri fått orgasme av det, men synes det er sykt deilig når han suger og kysser på brystene.... veldig tennende også.



Anonymous poster hash: d2bff...769
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...