Gå til innhold

Hvorfor lukker jentene øynene når de har sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor lukker så mange jenter øynene når de har sex?. Mine er er jo helt åpne.

Hva er deres grunn?



Anonymous poster hash: 477fa...8fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lukker ikke øynene under hele akten, men for meg forsterker det nytelsen, for da konsentrerer jeg meg om kun den.



Anonymous poster hash: 8922e...80f
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de holder på å sovne?

Da er det i så fall på tide å ta hintet :fnise:

eller kanskje du må ta hintet;)

Anonymous poster hash: 477fa...8fa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sanseforsterkning, for min del. Ikke at jeg lukker øynene ved starten av forspillet og åpner de igjen etter orgasmen, men i blant så lukker jeg øynene for å fokusere kun på en berøring, en bevegelse eller noe tilsvarende. Hadde jeg kunnet stenge av for hørsel og lukt like lett så hadde jeg kanskje gjort det i små øyeblikk gjennom akten også, selv om alt er tennende (syn også), så kan det bli litt for mye å fokusere på, på en gang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sanseforsterkning, for min del. Ikke at jeg lukker øynene ved starten av forspillet og åpner de igjen etter orgasmen, men i blant så lukker jeg øynene for å fokusere kun på en berøring, en bevegelse eller noe tilsvarende. Hadde jeg kunnet stenge av for hørsel og lukt like lett så hadde jeg kanskje gjort det i små øyeblikk gjennom akten også, selv om alt er tennende (syn også), så kan det bli litt for mye å fokusere på, på en gang.

Nei nei, vet jo at de ikke pleier å ha de lukket hele tiden. Men merker bare det går igjen med de jeg har vært med at dere ofte lukker øynene under selve akten. Virker litt som dere lever dere inn i deres egen verden på en måte. Men det er vell for å fokusere. Men tenker dere på mannen eller blir det ofte fokusert på orgasmen eller andre gutter? Bare litt rare ting jeg lurer på egentlig:P

Anonymous poster hash: 477fa...8fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må spørre meg, Anonym. Ikke "dere" som i kvinner, for jeg er bare en av dem. Og vi er svært forskjellige.

Jeg er faktisk forskjellig også. I blant når jeg lukker øynene så er det kun for å kjenne på en annen sans (som regel berøring) så konsentrert jeg bare kan. I blant fantaserer jeg. Og de fantasiene kan variere. Sist gang jeg fantaserte mid-sex med mannen så var jeg en brøkdel av hans harem. :P

Trenger ikke være om andre gutter. Kan være om andre scenarioer rett og slett. Drømme seg bort til strandsex i Sør-Frankrike i stedet for soverommet på Tana, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dere kan fortelle hvorfor folk som har sex også har kjeften på vid vegg under mesteparten av akten også? Full gapings med påtatt stønning.

Ser og høres helt latterlig ut.



Anonymous poster hash: 4b5d1...8eb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

Lukker de stort sett kun under orgasme jeg, og det er ikke fordi jeg fantaserer, det bare skjer. Utover det foretrekker jeg å se mest mulig på mannen min :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lukker så mange jenter øynene når de har sex?. Mine er er jo helt åpne.

Hva er deres grunn?

Anonymous poster hash: 477fa...8fa

Mange menn gjør det også.

Anonymous poster hash: f9507...e17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange menn gjør det også.

Anonymous poster hash: f9507...e17

Oja, var jeg ikke klar over. Trodde ikke det var så enkelt når man må peise og puste på:P. Selvsagt kan jeg jeg lukker de bittelitt et par sekunder men stortsett er de åpen 90% av tiden

Anonymous poster hash: 477fa...8fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Oja, var jeg ikke klar over. Trodde ikke det var så enkelt når man må peise og puste på :P. Selvsagt kan jeg jeg lukker de bittelitt et par sekunder men stortsett er de åpen 90% av tiden

Anonymous poster hash: 477fa...8fa

Hvem som sier at det er dere gutter som skal peise og puste på`? Dere kan jo bare legge dere bakover og la jenta gjøre jobben litt :) Jeg lukker forøvrig ikke øynene hele tiden. Men av og til . Jeg liker derimot å se på kjæresten når han kommer, er så deilig og se på ansiktet da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som sier sanseforsterkning, her.

Men jeg har opplevd det omvendt i all min tid som Don Johan.

Dere lukker øynene fordi det blir for intenst å ha øyenkontakt hele veien...

Dere klarer ikke komboen intimitet, føle orgasme og se inn i noens øyne på én gang.

Når noen klarer det, så har de hatt god sex i lange tider og er absolutt hundre prosent trygge på hverandre.

Det handler om å våge å være så åpen...

(Det samme gjelder selvsagt menn. Vi har samme psykologien..)

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem som sier at det er dere gutter som skal peise og puste på`? Dere kan jo bare legge dere bakover og la jenta gjøre jobben litt :) Jeg lukker forøvrig ikke øynene hele tiden. Men av og til . Jeg liker derimot å se på kjæresten når han kommer, er så deilig og se på ansiktet da :)

Vet du hvor vanskelig der er?

Det er umulig å bare ligge rett ut og la henne jobbe...

Gjør man det er man ikke særlig kåt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi eksen min sa jeg hadde et skummelt blikk og mente det ikke hyggelig. Ble traumatisert av det og tør ikke se noen inn i øynene under intimitet etter det. :P Men gjør meg ingenting.



Anonymous poster hash: 5aed8...a67
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dere kan fortelle hvorfor folk som har sex også har kjeften på vid vegg under mesteparten av akten også? Full gapings med påtatt stønning.

Ser og høres helt latterlig ut.

Anonymous poster hash: 4b5d1...8eb

Øøø, økt oksygenbehov... Kanskje?

Muligens?

:sarkasme:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi eksen min sa jeg hadde et skummelt blikk og mente det ikke hyggelig. Ble traumatisert av det og tør ikke se noen inn i øynene under intimitet etter det. :P Men gjør meg ingenting.

Anonymous poster hash: 5aed8...a67

Du har neppe skummelt blikk. Men antar det ble for sterkt for han...

Det ER sterkt.

Og et forhold blir aldri det samme, etterpå...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lukker så mange jenter øynene når de har sex?. Mine er er jo helt åpne.

Hva er deres grunn?

Anonymous poster hash: 477fa...8fa

Er du mann? I såfall er det nok fordi de skulle ønske du var en annen og lukker øynene for å fantaserer om han de faktisk vil ha.

Anonymous poster hash: e8533...1a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. de nyter det bedre

2. de har sett andre kvinner gjøre det på film

3. du er stygg å se på

4. det er kleint og ha øyekontakt hele tiden



Anonymous poster hash: 20436...332
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har neppe skummelt blikk. Men antar det ble for sterkt for han...

Det ER sterkt.

Og et forhold blir aldri det samme, etterpå...

du overdriver veldig syns jeg..

Anonymous poster hash: 20436...332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...