Gå til innhold

Nappe bryn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en gutt som har øyenbryn som ligger ganske tett inntil hverandre. Det vokser litt hår i mellom der, så det blir på en måte "monobryn". Men det er ikke mye, så jeg har ikke tatt meg bryet å gjøre noe med det. Har bare nappet noen få ganger. Men er det noe jeg kan gjøre for å bli kvitt dette problemet? Eller må jeg bare nappe brynene mine i ny og ne? Håper dere jenter har noen tips. :)

 

 



Anonymous poster hash: 93643...9e7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

napp i ny og ne:)

Benytt en isbit der du skal nappe først, så blir det ikke fullt så ubehagelig.

 

Og du, takk for at du tar tak i det, monobryn er passe teit:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du, takk for at du tar tak i det, monobryn er passe teit:)

 

Takk for tips! Jeg er opptatt av å ta vare på meg selv, og vil jo føle meg fin samtidig som at jeg skjønner det kan være ubehagelig å se andre som har monobryn. Men som sagt er det ikke mye.

Anonymous poster hash: 93643...9e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du fjerner det, jenter ofrer sykt mye for å se bra ut (bleker, farger, napper, vokser, smører, skrubber, gudene veit) gutter ikke så mye (kanskje en ren t skjorte og evn hårgele på julaften), og da går de glipp av mye bra damer når de ikke engang orker å stusse ballehårene eller monobrynet sitt ;)

Enten så kan du nappe (ca ukentlig) og etter en stund vil mindre hår vokse ut, eller så kan du kjøpe sånne voks strips som mange kvinner bruker på "barten" sin. De er effektive og da trenger du ikke vokse like ofte som du napper. Det finnes både strips som er kaldvoks, voks du varmer i henda (bare gnir henda raskt på stripsen), og vanlig varm voks. Varm voks er selvfølgelig mest effektivt, men annsiktshårene er ikke like tykke som i underliv og på ben/rygg/bryst så det går også helt fint med kald voks. Se etter veet pakker på dagligvarebutikken ved der sjampo,barberhøvler og lignende er, eller inne på hennes og mauritz eller lignende. Ikke noe flaut å gå å kjøpe selvom det er på HM :)



Anonymous poster hash: 853b7...499
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Jo hyppigere du napper eller vokser, jo mindre hår vil vokse ut etterhvert. Det er derfor du ser mange middelaldrene damer eller gamle damer som nesten ikke har øyebryn, fordi de nappet dem ut så mye når de var yngre og til slutt stoppet hårene å vokse. Mine har også stoppet å vokse, så fra å måttet nappe maassssse hår flere ganger i uka (hadde nesten monobryn når jeg var barn jeg også) napper jeg nå kanskje 4-5 hårstrå hver tredje måned.



Anonymous poster hash: 853b7...499
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei. Jeg er en gutt som har øyenbryn som ligger ganske tett inntil hverandre. Det vokser litt hår i mellom der, så det blir på en måte "monobryn". Men det er ikke mye, så jeg har ikke tatt meg bryet å gjøre noe med det. Har bare nappet noen få ganger. Men er det noe jeg kan gjøre for å bli kvitt dette problemet? Eller må jeg bare nappe brynene mine i ny og ne? Håper dere jenter har noen tips. :)

 

 

Anonymous poster hash: 93643...9e7

 

 

Om du napper de samme hårene ut gang på gang vil de ofte bli tynnere og mindre synlige for hver gang de vokser utNoen ganger dør hårsekkene,slik at det ikke vokser ut noe nytt hår i det hele tatt,så det er bare å fortsette å nappe MEN: ikke napp for mye,for det trenger ikke være noe negativt med markerte bryn.En av verdens mest sexy menn har monobryn :rodmer: :

 

http://www.fouziamadani.com/images/gallery/large/1260300327.jpg

 

http://www2.pictures.zimbio.com/bg/Gallagher+brothers+stadium+keCRGQUSTZ5l.jpg

 

http://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/79/590x/liam_gallagher-409049.jpg

Anonymous poster hash: 97f1d...e87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...