Gå til innhold

Sex i samme rom som sovende tenåring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Før i tiden, så hadde man jo bare et soverom, og folk hadde en hel skokk med unger, som alle sov på samme rom.

 

Det er jo ikke en situasjon man ønsker seg i, men jeg tror alikevel man overlever noe sånt helt fint.



Anonymous poster hash: c4eca...3b1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dårlig gjort. Så fordi hun hadde ørepropper så hørte hun dere ikke? Jeg har hørt foreldrene mine ha sex gjennom veggen, og jeg har hørt folk ha sex etter fest hvor jeg har sovnet på sofaen/på et soverom osv. Jeg våkner hver bidige gang det kommer masse lyder som ikke er normale sovelyder. Og det er like ekkelt hver gang.



Anonymous poster hash: 11a63...aef
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

usj man skal være bra syk om man tenner på foreldrene sine

Anonymous poster hash: 1d1d8...41c

 

Jeg blir helt overrasket over hvor dumme mennesker faktisk kan være. Jeg håper inderlig du ikke havner i en jobb der du skal jobbe med noen. Du har åpenbart ikke peiling på hvordan mennesker fungerer. 

Anonymous poster hash: 3b1a6...d59

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg blir helt overrasket over hvor dumme mennesker faktisk kan være. Jeg håper inderlig du ikke havner i en jobb der du skal jobbe med noen. Du har åpenbart ikke peiling på hvordan mennesker fungerer. 

Anonymous poster hash: 3b1a6...d59

 

jobbe med mennesker*

Anonymous poster hash: 3b1a6...d59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke bra :(

Hadde jeg vært tenåringen hadde jeg også latt som jeg sov dypt, og det tror jeg de fleste ville gjort. Folk kan ikke påstå at hun ikke tok skade av det, for det kan godt være dette er noe hun kommer til å tenke på. Håper dere ikke gjør det igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige helg var jeg, kjæresten min og tenåringen hans på tur. Jeg og kjæresten har et avstandsforhold og hadde ikke sett hverandre på lenge. Jeg hadde gitt klar beskjed på forhånd at jeg ikke ville ha sex med ungen hans på rommet.

Noen timer etter hun hadde sovnet (med ørepropper) prøvde han seg, jeg prøvde å la være å bli med, men klarte ikke å la lystene være og han forsikret meg om at hun sov dypt og ikke ville bli vekt av det.

Jeg kjenner i etterkant at jeg skammer meg over at jeg lot lystene ta kontroll og at jeg ikke klarte å ha selvdisiplinen i orden. Og jeg er redd for at tenåringen våknet, men var redd for å si noe. Det skal nevnes at det ikke virket sånn dagen etter. Det hadde vært noe helt annet om det var et lite barn som ikke hadde et klart konsept av hva sex var.

Har noen opplevd noe lignende? Ble dere oppdaget?

Anonymous poster hash: ff4d9...c75

Det var dårlig gjort mot dattera hans. Dette må dere kunne kontrollere.

Anonymous poster hash: 60930...6ec

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Før i tiden, så hadde man jo bare et soverom, og folk hadde en hel skokk med unger, som alle sov på samme rom.

 

Det er jo ikke en situasjon man ønsker seg i, men jeg tror alikevel man overlever noe sånt helt fint.

Anonymous poster hash: c4eca...3b1

 

Vi lever i en helt annen tid, med et annet fokus på sex enn tidligere-dårlig argument. 

Anonymous poster hash: 60930...6ec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, så hensynsløst! Hvorfor i all verden delte dere rom med tenåringen hans? Og hvorfor måtte dere absolutt ha sex mens datteren delte rom med dere? Du vet at det går an å styre seg bittelitt? Om ikke annet, gå i et annet rom. Denne mannen kan ikke være helt god, som initierer sex mens tenåringsdatteren hans er i samme rom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Før i tiden, så hadde man jo bare et soverom, og folk hadde en hel skokk med unger, som alle sov på samme rom.

 

Det er jo ikke en situasjon man ønsker seg i, men jeg tror alikevel man overlever noe sånt helt fint.

Anonymous poster hash: c4eca...3b1

 

 

Det var mye "før i tiden". Nå er nå tiden, så det spiller ingen rolle. Dagens barn er ikke vandt til slike ting, og det kan være ekstremt traumatiserende. Det er direkte respektløst å ha sex med tenåringen i rommet. Hadde blitt fly forbanna, og aldri klart å sett mine foreldre i øynene igjen. Helt ærlig, hadde jeg vært myndig da, hadde jeg tatt beina fatt og dratt om mulig. 

Anonymous poster hash: fc716...45b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hundre-, ja tusenvis av år har det vært HELT NORMALT at de voksne lå med hverandre mens barna sov/lå våkne i samme rom. Ofte hadde de bare ett rom, til både opphold, søvn og matlaging. Likevel overlevde de, både voksne og unger. Men folk nå - de har blitt så tertefine ar det er ikke måte på. Dekadanse, rett og slett!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med et sovende (håper jeg!) barn i rommet. Veldig mye yngre enn i ts sitt tilfelle, men det var uansett helt feil.

Jeg har også vært på den andre siden, og vært barnet/tenåringen i rommet. Det var helt forferdelig, og jeg er fremdeles sint og skuffet over at det ikke ble tatt hensyn til meg. Jeg lot som om jeg sov, og ville aldri ha konfrontert de voksne med dette.



Anonymous poster hash: 79963...052
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Før i tiden, så hadde man jo bare et soverom, og folk hadde en hel skokk med unger, som alle sov på samme rom.

 

Det er jo ikke en situasjon man ønsker seg i, men jeg tror alikevel man overlever noe sånt helt fint.

Anonymous poster hash: c4eca...3b1

 

Om man ikke nødvendigvis blir traumatisert så er det fortsatt utrolig respektløst. Om man ikke visste det tidligere så vet man i hvert fall etter en slik hendelse hva slags foreldre man har. Hadde tenkt at foreldrene var helt fjerne og/eller ga beng i barna sine.

Endret av Summers
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Captain Hook

I hundre-, ja tusenvis av år har det vært HELT NORMALT at de voksne lå med hverandre mens barna sov/lå våkne i samme rom. Ofte hadde de bare ett rom, til både opphold, søvn og matlaging. Likevel overlevde de, både voksne og unger. Men folk nå - de har blitt så tertefine ar det er ikke måte på. Dekadanse, rett og slett!

Det er flere pedofile også nå vet du. De tenner på å ha sex i samme rom som barn og de tenner på barn. 

Endret av Captain Hook
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du og kjæresten din skammer dere.... !!!

 

Jeg lå på rom med mindre foreldre til jeg var 13 år , og selvom det ikke var mer enn et par ganger jeg våknet, så har de gangene brent seg fast som traumer og jeg har selv ikke som 28 åring i dag et normalt syn på sex pga jeg våknet av brølende pappa og pustende og pesende mamma mens tårene mine strirandt og jeg lå å måtte gråte så stille jeg greide for å ikke forstyrre de, og forstod ikke engang hva som hadde hendt når de gikk nakne rundt i leiligheten etterpå og jeg viste til de at jeg var våken og de sa at det var mareritt og ikke på ekte (når jeg spurte hvorfor de gikk naken)



Anonymous poster hash: 1e833...e13
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Jeg blir helt overrasket over hvor dumme mennesker faktisk kan være. Jeg håper inderlig du ikke havner i en jobb der du skal jobbe med noen. Du har åpenbart ikke peiling på hvordan mennesker fungerer. 

Anonymous poster hash: 3b1a6...d59

 

 

håper virkelig ikke du jobber med mennesker eller barn om du mener det er normalt å tenne på foreldrene sine

Anonymous poster hash: 1d1d8...41c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

håper virkelig ikke du jobber med mennesker eller barn om du mener det er normalt å tenne på foreldrene sine

Anonymous poster hash: 1d1d8...41c

 

 

Det er da ingen som har påstått. Jeg er ikke 100% enig i det innlegget du sikter til, men jeg forsto jo absolutt hva som ble ment.

Anonymous poster hash: 79963...052

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er respektløst i mine øyne. Og om du hadde vært mor selv tror jeg aldri du ville gjort det.....

Anonymous poster hash: 8a428...7e4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinneguiden...moralens høyborg ( for skinnhellige fjols)

Anonymous poster hash: 12fd6...604

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...