Gå til innhold

Har aldri følt meg attraktiv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann som er singel etter at min partner ble syk og gikk bort for en tid tilbake.

Jeg prøver å gå videre men føler ikke at jeg er attraktiv for noen. Hvorfor skulle noen være interessert i meg. Dette holder meg nede og innestengt. Jeg har aldri hatt hell med damer tidligere og gått på noen stygge smeller i fortiden.

Dette er en stor hindring for meg nå i min situasjon, hvor jeg føler meg låst.

Jeg kan ikke se hvordan noen skulle finne meg attraktiv, og dette skaper igjen en manglende energi til å prøve. Dette er en ond sirkel jeg ikke kommer ut av.

Noen gode råd?

Anonymous poster hash: d1d64...7bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en mann som er

Jeg kan ikke se hvordan noen skulle finne meg attraktiv, og dette skaper igjen en manglende energi til å prøve.

Anonymous poster hash: d1d64...7bf

Din partner fant deg attraktiv, så hvorfor tror du ikke at andre også finner deg attraktiv?

Anonymous poster hash: 68c38...f4f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg føler meg akuratt lik, er kvinne. Jeg har aldri vært i forhold og ble bare lurt når jeg var ung. "Erik spør deg!" "åhhh jaaa jippiii" "TULLA!!!". Føler meg som verdens styggeste person som ikke er verdt noen ting, jeg får ikke utrettet noen ting og ingen vet om mine talenter fordi jeg syntes jeg er for uverdig for å gi meg selv selvskryt å si til andre "se hva jeg kan/er god for"). Jeg har ingen råd til deg men ville bare skrive så du skal vite at du ikke er alene. Jeg har funnet kjærligheten i dyr og tror aldri jeg kommer til å føle meg verdig eller attraktiv nok til å få en kjæreste. kvinne 29



Anonymous poster hash: 06fa3...4cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge er det siden partneren din gikk bort da? Kan hende det er sorgen som fremdeles har et litt for godt grep om deg...? Er vel naturlig å ikke føle seg attraktiv for andre om man går rundt og føler sorg/tomhet etc.

Ellers tenker jeg som en over her - såkart andre kan finne deg attraktiv. Og det VET du jo egentlig - du har jo hatt en kjæreste tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før andre kan finne deg attraktiv må du se deg selv som attraktiv. Når du utstråler usikkerhet kommer ikke damene rennende. Snakk deg selv opp foran speilet hver morgen. Finn dine gode kvaliteter og fortell deg selv at du er en bra fyr. Du har allerede blitt elsket en gang. Det er håp!

Anonymous poster hash: 56dc4...86a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei jeg føler meg akuratt lik, er kvinne. Jeg har aldri vært i forhold og ble bare lurt når jeg var ung. "Erik spør deg!" "åhhh jaaa jippiii" "TULLA!!!". Føler meg som verdens styggeste person som ikke er verdt noen ting, jeg får ikke utrettet noen ting og ingen vet om mine talenter fordi jeg syntes jeg er for uverdig for å gi meg selv selvskryt å si til andre "se hva jeg kan/er god for"). Jeg har ingen råd til deg men ville bare skrive så du skal vite at du ikke er alene. Jeg har funnet kjærligheten i dyr og tror aldri jeg kommer til å føle meg verdig eller attraktiv nok til å få en kjæreste. kvinne 29

Anonymous poster hash: 06fa3...4cb

 

Jeg er også slik. Har hatt ett forhold, men jeg var en nødløsning, og blir aldri sjekket opp ellers. Ikke engang på nett. Har null kontakt med omverdenen, overhodet ikke gutter. Det er veldig vanskelig å elske seg selv når ingen andre gjør det. Man påvirkes av omgivelsene. Jeg tror det er slik som når man skal lære seg piano; for hver gang du spiller feil må du spille riktig sju ganger for å glemme feilen. Så om man aldri hører noen fint om seg selv, men derimot stygge ting, skal det litt til før en klarer å tenke positivt.

Det er dumt å mene at man er uelskelig bare fordi en ikke klarer å elske seg selv. Som om det ikke er deprimerende nok å føle seg så mislykket. Jeg tror på at det finnes mennesker som kan forandre hverandres liv, gi en ny gnist og håp.

Anonymous poster hash: 4595c...cc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...