Gå til innhold

Man skal da ikke drite ved typen sin?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Det som skjedde var at da jeg barberte meg så kom plutselig kjerringa inn, satte seg ned, og bæsjet i dass rett ved siden av meg. Max ekkelt da. Lukta rass.

Ærlig talt, er det normalt å sitte å drite ved typen sin? Hva ville dere ha gjort i en slik situasjon? Den lukta der var rett og slett helt jæævelig!

 

Anonymous poster hash: f0cd2...c9a

 

 

Næh, sier du det.

Hadde det sånn i mitt forrige forhold, vi omgikk hverandre på en veldig avslappet måte, deriblant å ikke å gidde å vente med å gå på do, om man er trengt, selv om kjæresten er der. Man har som regel sett hverandre nakne før, i mye mer intime settinger. Kroppen gjør hva kropper gjør, hva skal man skamme seg for når man er hjemme hos seg selv? Om man er redd kjæresten sin, er det noe som ikke stemmer.

 

 

Jeg synes kvinner skal bevare litt eleganse og mystikk rundt enkelte ting. 

 

Ja, la oss menn ha prompehumoren sin i fred, så kan damene bli nervevrak om de slipper en promp i samme hus som den de elsker. :sjenert:

Endret av Lutetium 71
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Næh, sier du det.

Hadde det sånn i mitt forrige forhold, vi omgikk hverandre på en veldig avslappet måte, deriblant å ikke å gidde å vente med å gå på do, om man er trengt, selv om kjæresten er der. Man har som regel sett hverandre nakne før, i mye mer intime settinger. Kroppen gjør hva kropper gjør, hva skal man skamme seg for når man er hjemme hos seg selv? Om man er redd kjæresten sin, er det noe som ikke stemmer.

 

Som jeg sa i forrige innlegg, det er ikke så ok å bli innhyllet i drittlukt når man steller seg på badet. Da kan den som må på do vente litt, det kan man som regel i 10-15 min.

 

Jeg og mannen er også veldig avslappet rundt hverandre, men drittlukt er ikke ok for meg uansett. Greit at man har sett hverandre nakne før, men drittlukta blir ikke bedre av den grunn!

 

Når jeg steller meg på badet, gjør jeg det for å føle meg vel og for følelsen av å bli ren og fin. Da vil jeg rett og slett ikke ha drittlukt rundt meg! Det ødelegger veldig i en sånn setting. På samme måte blir det med barbering som ts gjorde. Det gir en følelse av å være velstelt og fin, og en vil ikke ha drittlukta av kjærestens avføring da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brekker meg av andres drittlukt, så her i huset er det uaktuelt. Tåler ungenes bæsj, men det er bare så vidt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kanskje ikke overreagert sånn, men jeg er enig i at man bør holde det for seg selv, ja. Kunne aldri falt meg inn å gjøre noe sånn, med mindre jeg var innelåst på et bad med kjæresten i flere døgn og jeg bare måtte :P



Anonymous poster hash: c7d79...ccb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer ikke her i huset selv om vi har bodd sammen i 12 år. En ukontrollerbar fis kan vi tåle, men det stopper heldigvis der for begge. Dessuten så ville aldri samboeren min aldri delt dagens mest "dyrebare" stund med andre enn seg selv og en avis :fnise:



Anonymous poster hash: 8a948...9bf
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss er det ikke normalt og ikke greit. Ser for meg at det kunne klikka litt for mannen om jeg hadde gjort det samme.

Det er kun i en eneste situasjon at det er akseptabelt, og det er under fødsel når man faktisk ikke har kontroll eller kjenner noe til at akkurat det skjer. Men selv da er det jo ubehagelig. :laugh:

Anonymous poster hash: eb4d1...cbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som skjedde var at da jeg barberte meg så kom plutselig kjerringa inn, satte seg ned, og bæsjet i dass rett ved siden av meg. Max ekkelt da. Lukta rass.Ærlig talt, er det normalt å sitte å drite ved typen sin? Hva ville dere ha gjort i en slik situasjon? Den lukta der var rett og slett helt jæævelig!  Anonymous poster hash: f0cd2...c9a

Kaller du dama di for "typen" din?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Hvis man ikke en gang skal få være alene når man driter ... 

 

Poenget er ikke en gang at man ikke får være alene når man driter. Dere velger å gå inn på badet når partneren er der, og velger å drite med selskap. Kan noen forklare meg hvordan dette føles? 

 

Jeg hadde blitt helt kvalm av hvor forbanna limt sammen man skulle være til en hver tid. Problemet er ikke at partneren skal finne ut at jeg ikke driter blomster, eller at jeg braker og bråker som alle andre, men bare det fysiske nærværet av et annet menneske i det samme rommet ... Nei, jeg skjønner ikke. Å tisse med selskap er greit, og selskap av firbente og mini-mennesker kan også gå, men ellers er driting = alenetid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaller du dama di for "typen" din?

Det er vel han som er typen og hu som driter?

Anonymous poster hash: b1ed5...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Litt mer info:

 

Vi er ikke gamle eller gift. Jeg er 18 hu er 17. Bor ikke sammen men hu er hos meg i min leilighet nesten hele tiden. Vært sammen i 2 mnd

 

Det er sykt at så mange synes dette er greit. Håpte i det lengste at ordtaket om jenter ikke driter var sant. Uansett burde jenter hvertfall gi inntrykk av at det er sant og drite i hemmelighet



Anonymous poster hash: f0cd2...c9a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri ha gjort det, men noen er friere enn andre. Det er likevel noe man gjør når man vet at begge er ok med det... Sa du noe til henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleide å tisse på do selv om eksen dusjet, men da var han jo bak forhenget. Bæsje hadde vært uaktuelt. I huset til meg og samboer har vi separat do og bad, så det blir ikke en problemstilling, men jeg har problemer med å bæsje hvis han er i samme etasje faktisk. Har hendt et par ganger at jeg skal til å tisse med døren åpen, men tar meg i det og lukker den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært nær og intim i mine forhold, alltid følt meg trygg. Men det betyr jo ikke at man vil bæsje foran hverandre likevel. Jeg hadde synes det hadde vært veldig forstyrrende. Jeg VET han bæsjer, men jeg trenger jo ikke være i direkte nærhet når han gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra hun gikk når hun måtte da, selvom du sto der. Det er jo en trygghetserklæring til deg da.

Men du har jo selv valget om å forlate badet når hun må på wc.....

Når min kjære må nr 2 og jeg står der velger jeg å gå ut hvis jeg bare står foran speilet og sminker meg osv.

Men dusjer jeg så dusjer jeg og snur meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra hun gikk når hun måtte da, selvom du sto der. Det er jo en trygghetserklæring til deg da.

Men du har jo selv valget om å forlate badet når hun må på wc.....

Når min kjære må nr 2 og jeg står der velger jeg å gå ut hvis jeg bare står foran speilet og sminker meg osv.

Men dusjer jeg så dusjer jeg og snur meg..

 

Kunne hun ikke heller ha ventet til han var ferdig? De fleste klarer å vente i noen minutter. Og klarer de ikke det, f.eks med diare, så er det vel best å si fra så kjæresten har mulighet til å komme seg ut før det blir ille.

 

Jeg synes dette handler om det å ha respekt for hverandre. Jeg ville ikke synes det var særlig trivelig at mannen min satte seg for å drite når jeg holdt på å sminke meg på badet. Og jeg utsetter dobesøk til han er ferdig når han barberer seg og ordner seg, for at han skal slippe å få drittlukt da.

 

Som sagt, det å bli innhyllet i drittlukt når man ordner seg på badet er avskyelig! Mulig det er en såkalt "trygghetserklæring" at hun satte seg for å bæsje når han barberte seg, men samtidig er det også respektløst. Og det viser mangel på hensyn. Klart han hadde et valg om å gå ut, men bæsjlukta sitter i lenge, så det er ikke like trivelig å gå inn på badet igjen etter det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Verre med meg. Har ikke tørt å drite siden jeg leste at ormer inntar norske dasser.

Endret av 2JZ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verre med meg. Har ikke tørt å drite siden jeg leste at ormer inntar norske danser.

 

Julio Kopseng du tenker på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig mener jeg folk skal få gjøre det de syns er greit, samtidig som man skal respektere den andre. Dama til TS viste ikke han respekt ved å f.eks spørre om han kunne gå ut, eller si at hun måtte på do.

 

Jeg både fiser og raper foran kjæresten min. Ikke ukontrollert, selvfølgelig, men i vårt forhold så er ingen av oss så nøye på det (hvorfor ha vondt i magen/gå ut av rommet HVER gang man må fise (folk fiser jo)). Når det gjelder å gjøre nr 2. på do, så er vi alene. Tisse kan jeg fint gjøre foran typen, men der går grensa hva dobesøk angår. 



Anonymous poster hash: 7f007...1ef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...