Gå til innhold

Er det attraktivt med jenter som fester mye?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det som krever sosiale ferdigheter ved å feste, pliz forklar

Anonymous poster hash: 9b895...f08

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Franke Ann

Det at hun ikke havner i noe forhold har ikke nødvendigvis noe med at det gjør henne mindre attraktiv at hun ikke fester så mye. Men det meste av sosial aktivitet ved norske universiteter og høyskoler kretser rundt fyll, så det vil være mer utfordrende for henne å bli skikkelig kjent med folk. I tillegg er den norske kulturen gjerne slik at det første man gjør er å havne i senga med hverandre på fylla, og deretter bli bedre kjent / date / bli kjærester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel sosialt, men krever jo ikke de samme sosiale ferdighetene. 

Sammenkomster er da sosialt i større grad enn ren festing. Det kreves bedre sosiale ferdigheter når det gjelder det førstnevnte.. Når det gjelder festing er det gjerne så høy musikk at en ikke kan føre en samtale og krav til sosiale ferdigheter er minimale. 

 

 

Anonymous poster hash: 7bb2a...a3b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gjerne være uattraktiv for en som liker å feste 1-2 ganger hver eneste uke og skal ha det som minimum, for jeg tviler på at vi har så mye til felles da. 

 

Kan godt gå ut en gang i blant, men det blir som oftest bare å gå ut skikkelig et par ganger i året, og synest det er helt okey. Liker heller litt rolige kvelder med brettspil, kino, noen få (kvalitetsøl) etterpå, alle bare sitte og se på film/serie. Går mer en gjerne på fjellet i helgene. Liker sjeldent å gå på skikkelig fyll, det er bortkastede, penger, tid og tid morningen etterpå som går til søvn. 

 

Betyr ikke at jeg ikke har sosiale ferdigheter. Jobber i studentbar en gang i uken, ble med for å komme inn i en sosial gjeng og liker å prate og konversere om alt og ingen med medarbeiderene mine og de som kommer for å kjøpe alkohol i baren.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette blir jo veldig generalisering. Det finnes jo mange forskjellige personligheter som fester mye. Jeg kan ærlig innrømme at jeg er ute mye, men det er også fordi mange av venninnene mine er ute på byen. Jeg er ikke på byen for å få oppmerksomhet fra gutter, men for å snakke, ha det gøy, danse og glemme den "kjedelige" hverdagen et øyeblikk. Jeg studerer ikke i år, jobber nesten hver dag. Er da veldig deilig å kose seg med LITT alkohol i helgene. Det er ikke sånn at jeg drikker meg dritings. Det er overhode ikke gøy. Har også kjæreste, noen ganger drar vi ut sammen, det aldri noe annet en hyggelig :) jeg syntes verken det er mer eller mindre attraktivt med en person som fester mye. Det kommer HELT ann på hvordan personen oppfører seg når de har fått litt alkohol i blodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg kan også si at jeg opplever at gutter som er mer ute på byen ofte er mer sosialt tiltrekkende. Ikke fordi de drar ut, men fordi mange (ikke alle) av de, rett og slett mer sosiale. Jeg sier ikke at gutter som ikke drikker er mindre tiltrekkende, jeg har møtt gutter som er høyest oppegående og sosiale som ikke drikker. Men ofte er de som er mest sosiale ute å fester i ny og ne.

Det samme med jenter. Men med grenser så klart.

Jeg kommer nok ikke til å dra ut så ofte når

jeg starter på bachelor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Jeg synes ikke det er noe som gjør at en dame blir mer attraktiv. Fordelen er nok heller at man treffer flere folk og flere potensielle partnere.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Største tullet jeg har hørt...!! :)

Det er jo ikke festing som gjør en interessant???

Hva med hobbyer, politisk engasjemang, bøker man leser, filmer man ser, utstråling, interesser?

Jeg backer RASKT unna hvis jeg møter en fyr som fester mye. For meg er sånne folk totalt uinteressante. :P

Mener du at man ikke kan ha interessante hobbyer, politisk engasjement, være bokorm og ha god utstråling selvom man fester?

Samme det vel, hvem som leser Jung den ene fredagen og Wyller den neste eller hvem som bruker fredagene på å dra ut med venner. For egen del så elsker jeg å lese bøker, men syntes det er forferdelig kjedelig å kun møte vennene mine på jobb/lunsj/kaffebesøk eller for å sitte inne å se Grand Prix sammen - vi har det morsomst når vi er ute på byen og ingen kan ta fra meg den ene bekymringsløse gleden jeg har her i livet ! :)

Anonymous poster hash: 0d73f...318

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mindre attraktiv enn feite? :O

Anonymous poster hash: 2a3ca...ecb

Ja, ingen ting er mere turn off enn fulle folk som fester hele tiden..

Anonymous poster hash: 1ca9e...2ef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I deres alder virker det som at livet ikke handler om mer enn de rette studiene og de rette festene. Og slik sett har du rett i at hun sikkert nok faller litt utenfor. Jeg fikk høre det samme selv.

Men etter hvert får mange mer sansen for andre ting enn festing hele uka lang. Jobb krever også sitt, du blir ikke mye populær av å skulke jobben mandag og fredag fordi du tok en tredagers i helga og en "lillelørdag", som jeg har skjønt at torsdagen er. (Eller onsdagen? Uansett ...)

Og, som med det meste annet her i livet; alt med måte. Å høre på noen som bare snakker om en ting, er ofte like kjedelig å høre på i lengden, enten det er den siste festen eller strikkeoppskriftene som ble utvekslet på forrige jentekveld.

Anonymous poster hash: 4e81f...181

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg le! Å feste annenhver dag gjør deg ikke mer spennende/mindre kjedelig enn en som holder på med andre aktiviteter i stede. For min del vil jeg heller si det ikke er attraktivt å feste så ofte, det viser en litt uvøren pengebruk og prioritering synes jeg. Men hver sin smak :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som fester mye er generelt lite attraktive som partnere syns jeg, men de er gøyale venner :)



Anonymous poster hash: 5a3c8...700
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har inntrykk av at mange menn foretrekker en litt hjemmekjær jente som vil slappe av hjemme og se på film/dra på tur og ta det rolig. Men kanskje jeg er en "kjedelig" jente som tiltrekker meg "kjedelige gutter". Ikke at jeg klager. 



Anonymous poster hash: 4f54f...b57
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har inntrykk av at mange menn foretrekker en litt hjemmekjær jente som vil slappe av hjemme og se på film/dra på tur og ta det rolig. Men kanskje jeg er en "kjedelig" jente som tiltrekker meg "kjedelige gutter". Ikke at jeg klager.

Anonymous poster hash: 4f54f...b57

👍 Jeg elsker sånne jenter.☺

Anonymous poster hash: 1ca9e...2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Partyjenter er så slitsomme, alt handler om å rekke ølsalget og ha netflix/burger-dag hele søndagen for å komme seg etter helgens festligheter. Hva med å dra på tur? Cafe? Se film? Quiz? Shoppe? Spise middag? Bake? Henge sammen uten alkohol er liksom kjedelig det...

Det var en her oppe som sa noe om sosiale ferdigheter og fest: si meg hva som gjør "sitte rundt et bord med en kortstokk og 30 liter øl på bordet før man drar ut, bruker 500 kr på byen, står i utestedkø, tissekø,taxikø, bla bla rave rundt i gata full og komme hjem, synke sammen i senga og våkne i en dam av spy" til en person med gode sosiale ferdigheter..? Når folk drikker for å bli kjent kan de ikke være så veldig spennende/interessante i utgangspunktet?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mener du at man ikke kan ha interessante hobbyer, politisk engasjement, være bokorm og ha god utstråling selvom man fester?

Samme det vel, hvem som leser Jung den ene fredagen og Wyller den neste eller hvem som bruker fredagene på å dra ut med venner. For egen del så elsker jeg å lese bøker, men syntes det er forferdelig kjedelig å kun møte vennene mine på jobb/lunsj/kaffebesøk eller for å sitte inne å se Grand Prix sammen - vi har det morsomst når vi er ute på byen og ingen kan ta fra meg den ene bekymringsløse gleden jeg har her i livet ! :)

Anonymous poster hash: 0d73f...318

 

Jeg tolket henne litt annerledes: Festing er vel ikke den ene, avgjørende faktoren som bestemmer hvor interessant en person er? Hva med å se på litt flere sider av personen, enn bare hvor ofte de benytter seg av utelivet?

 

Men, som sagt, i den alderen virker det som at det kun er studier og festing som gjelder. Og for den som syns festing er selve meningen med livet, vil det jo selvfølgelig virke kjedelig med veninnekvelder, trening og sånt. Og omvendt, for den del.

Anonymous poster hash: 4e81f...181

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste tre årene har jeg kanskje vært på fest 10-15 ganger.

Jeg er 23. Aldri hørt at jeg er kjedelig. Heller fornuftig.

Tustelig å definere noen ut i fra hvor mye man fester. Dét er lite attraktivt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste tre årene har jeg kanskje vært på fest 10-15 ganger.

Jeg er 23. Aldri hørt at jeg er kjedelig. Heller fornuftig.

Tustelig å definere noen ut i fra hvor mye man fester. Dét er lite attraktivt...

 

Enig med deg, men hva er tustelig? Aldri hørt det før.

Anonymous poster hash: b43e4...4b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...