Gå til innhold

Er dette sykt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sånn har jeg hatt det. Bare at det var kun han som prøvde seg, benflørtet med meg under familiemiddager, sendte meg bilder av underlivet sitt osv. ubehagelige greier.



Anonymous poster hash: e6994...54e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Sånn har jeg hatt det. Bare at det var kun han som prøvde seg, benflørtet med meg under familiemiddager, sendte meg bilder av underlivet sitt osv. ubehagelige greier.

Anonymous poster hash: e6994...54e

 

 

Ja, æsj!! Uff, jeg blir helt kvalm bare med tanken på at en fetter av meg skulle gjort noe slikt med meg.

 

 

Men når det er sagt så fins det jo flere eksempler på at søskenbarn er i kjærlighetsforhold, og det er heller ikke ulovlig for søskenbarn å gifte seg i morgen, så det må nesten være opp til hver enkelt, tenker jeg.

Anonymous poster hash: 2787e...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner virkelig ikke at folk reagerer så sterkt på dette, særlig ikke når de kun har truffet hverandre én gang. Det er ikke akkurat slik at de har vokst opp i et søskenlignende forhold. De kjenner ikke hverandre på den måten.

 

Og til den som sa at det ville bli pinlig på slektstreff: Det er svært mange familier som ikke har slektstreff, og hvorfor skulle det uansett vært pinlig å treffe noen man har hatt sex med? Så lenge det ikke var en fyllegreie begge helst skulle ha vært foruten eller lignende? Jeg har ingen problemer med å treffe folk jeg har hatt sex med, hvorfor skulle jeg egentlig det?



Anonymous poster hash: 11569...f8d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vet ikke om jeg har så lyst til å skrive akkurat hva jeg tenker, det er ikke noe jeg ville sagt høyt om noen. Jeg ville aldri involvert meg med verken fettere, tremenninger eller firmenninger.

 

Du får bare håpe at din fetter/kusine også greier å holde kjeft om det som eventuelt skjer mellom dere, ellers kan det bli flaut i ettertid.

Anonymous poster hash: 2aced...fa3

 

 

Mine foreldre var tremenninger, og kong Olav og Märtha var fetter og kusine. Jeg er jevnaldrende med Haakon og Märtha Louise og hadde bedre karakterer enn dem på vgs (ikke at det krevde så mye, men det var en fleipete greie i ungdommen min siden jeg var "innavlet".).

 

Forøvrig er det lov å gifte seg med onkel/tante, hvor ekkelt det enn må føles for folk her inne.

Anonymous poster hash: c82dc...842

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller det noen rolle hva andre synes om dere skal holde det hemmelig?

Og det er jo vesentlig i tråden å røpe hvordan dere er i slekt om vi skal si hvor ekkelt vi synes det er.

Anonymous poster hash: 780a4...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde bare å holde noen opplysninger for meg selv ;) Vi er slektninger av blod, søskenbarn, i 20 og 30 årene. Og jeg er bare ute etter hva folk tenker.. Ts

Anonymous poster hash: 6f10a...c58

Jeg tenkte egentlig å skrive Go for it, men når den ene part er nesten dobbelt så gammel som den andre så synes jeg ikke det. Sikkert spennende med en som kunne vært far/mor til den andre, men det oppleves feil siden dere er søskenbarn og aldersforskjellen er så stor.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiller det noen rolle hva andre synes om dere skal holde det hemmelig?

Og det er jo vesentlig i tråden å røpe hvordan dere er i slekt om vi skal si hvor ekkelt vi synes det er.

Anonymous poster hash: 780a4...6f8

De er søskenbarn. Den ene er i slutten av tretti-årene den andre i begynnelsen av tyve-årene.

Ja, for meg er dette sykt. Helt sykt. Punktum.

Endret av Sofia123
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud TS. Er det mulig å være så desperat og virke så lite attraktiv (ja det mener jeg- for HVOR HARDT er det å finne en mann for sex??)at du vurdere din egen fetter? Nei, VÅKN OPP I KNOLLEN.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det slik- jeg skulle vært jækla desperat og mindre pen om jeg av alle menn der ute , måtte gå på min egen fetter. Det er lov å bruke hodet bitte litt en sjelden gang TS.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at du kan bli gravid, og barnet høyst sannsynlig vil bli mongo?

Anonymous poster hash: a3dfc...ebd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I flere år nå, har jeg og et familiemedlem hatt en slags seksuell gnist. Vi har møtt hverandre kun en gang hele vårt liv, så vi kjenner hverandre ikke noe særlig og treffes aldri utenom.

Dette har utviklet seg til å bli en god følelse for begge, lit rart, men spennende og pirrende. Vi sender noen bilder til hverandre innimellom, med og uten klær, og vi har sett hverandres kjønnsorganer flere ganger.

Nå har vi snakket om lenge, at vi skal treffes, og har bestemt oss for en dato. Om vi har sex vet jeg ikke, men vi vil hvertfall møtes og bli kjent. Jeg har et håp om sex, det tror jeg h*n har og, selvom vi begge sier "du er jo familie".

Jeg er bare veldig spent og nervøs. Absolutt ikke noe nært familiemedlem, og er det snakk om noe så er det bare sex, overhode ingen følelser, bare en naken tiltrekkende greie.

Er dette sykt? Dette er jo mellom oss, ingen får noen gang vite det, men hva hadde verden sagt om de fikk vite det?

Anonymous poster hash: 6f10a...c58

Siden du spør...jeg mener dette ikke er innenfor.

I tillegg synes jeg det er hårreisende, oppsiktsvekkende vulgært å sende bilder av kjønnsorgan.

Det er så low...orker ikke å gå inn i denne tråden mer.😡

Anonymous poster hash: 080df...5fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nær slektning, og stor aldersforskjell, nei æsj! Det hadde jeg aldri orket å tenke tanken på engang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at du kan bli gravid, og barnet høyst sannsynlig vil bli mongo?

Anonymous poster hash: a3dfc...ebd

 

Slik som kongen?

Anonymous poster hash: c82dc...842

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette sykt? Dette er jo mellom oss, ingen får noen gang vite det, men hva hadde verden sagt om de fikk vite det?

Anonymous poster hash: 6f10a...c58

Nei selvsagt er det ikke sykt, ingen sykdom som dekker slik adferd. Kos dere med bilder av hverandre og muligens kan det føre til mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at du kan bli gravid, og barnet høyst sannsynlig vil bli mongo?

Anonymous poster hash: a3dfc...ebd

Dette er reint tøv og det burde du vite.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er reint tøv og det burde du vite.

Er det tøv at et innavlet barn har større sjanser for å få diverse skader enn andre barn? Er vel heller du som er helt på trynet her....

Anonymous poster hash: a3dfc...ebd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det tøv at et innavlet barn har større sjanser for å få diverse skader enn andre barn? Er vel heller du som er helt på trynet her....

Anonymous poster hash: a3dfc...ebd

Ja det er tøv. Vi snakker ikke om søsken her. Mange søskenbarn er gift og har friske fine barn. Som nevnt i denne tråden. Se til kongefamilien. Kontroller også din betegnelse om funksjonshemmede, man sier ikke mongo i dag.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud TS. Er det mulig å være så desperat og virke så lite attraktiv (ja det mener jeg- for HVOR HARDT er det å finne en mann for sex??)at du vurdere din egen fetter? Nei, VÅKN OPP I KNOLLEN.

Ingen av oss er desperate eller uattraktive... Hadde vi vært desperat hadde vi vel møttes før, ettersom dette har pågått noen år, og det bare er morsomt. Skriver ingensteds at vi ikke får sex andre plasser heller. Ts

Anonymous poster hash: 6f10a...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det tøv at et innavlet barn har større sjanser for å få diverse skader enn andre barn? Er vel heller du som er helt på trynet her....

Anonymous poster hash: a3dfc...ebd

 

Forskjell på "større risiko" og "garantert mongo"

 

Søskenbarn deler forøvrig såpass lite dna at risikoen er liten ved et engangstilfelle. Det er først når man fortsetter med søskenbarn-gifte i flere generasjoner, slik man gjør i enkelte andre kulturer at dette utgjør noen risiko å bry seg om. 

Anonymous poster hash: 30706...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Kjør på! Skjønner ikke helt poenget med lufte det i denne tråden, når dere allerede har bestemt dere..

Tenner dere ekstra mye på at andre muligens synes det er litt sykt..?

Er det ikke alltid interessant å høre hva andre mennesker syns om det en selv gjør?

 

Hadde man ikke brydd seg om hva andre syns så hadde ikke alle dere kvinner dreve å spurt om kroppen deres er god nok hele tiden til eksempel.... 

 

Tror det er få som faktisk ikke bryr seg om hva andre syns, uavhengig om det handler om kropp, utseende, nye klær, jobb, status, kjæreste osv osv.

 

Ts spør hva vi mener om det hun har tenkt å gjøre. Hun har ikke behov for at vi skal ha de samme meningene som henne. 

 

Helt fair spør du meg.

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...