Gå til innhold

Kan jenter flest akseptere en mann...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare ren vanilje blir for noen litt kjedelig i lengden. Selv foretrekker jeg litt variasjon utenfor dette av og til. Vanilje er digg det, men blir som en eks sa en gang : Kjøttkaker er favorittmiddagen min, men av og til smaker det godt med litt annet også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, da forstår jeg det litt bedre. Men jeg tror allikevel ikke man kan generalisere på den måten.

For jeg er på veldig mange andre måter en livsnyter.

Jeg er f.eks ikke en "æsj, det gidder jeg ikke smake" i matveien. Jeg tror ikke det fins en eneste matvare i butikken jeg ikke har smakt.

Har prøvd mye forskjellig dop, og har vært innom de fleste idrettsgrener osv.

Hvis du skjønner;)

Det er stort sett når det gjelder sex jeg er kjedelig.

Mennesker er forskjellige. Noen har kjedelige matvaner, og andre har kjedelige sexvaner ;)

Anonymous poster hash: c605d...d4a

Skjønner. Og jeg skjønner og at du kanskje prøver presisere her at nei - du liker faktisk ikke variasjon i den grad jeg tenker på variasjon?

Om det er tilfelle så finnes det jo absolutt endel der ute som blir lettet over det - men jeg og du hadde ikke passet sammen. Vi hadde begge blitt ganske så misfornøyde - så jeg tror dette i alle tilfeller(uansett hva man liker og ikke) er viktig å være åpen om tidlig i datefase.

Ja, det kan virke rart for noen - men sex er faktisk veldig viktig i et forhold med en gang det blir et misforhold mellom ønsker og lyster, og da utgjør det er stort problem.

På den måten kan du takke for deg om ei faktisk ikke har andre drømmer enn sm&rimming ;)

Anonymous poster hash: 960db...8be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. Og jeg skjønner og at du kanskje prøver presisere her at nei - du liker faktisk ikke variasjon i den grad jeg tenker på variasjon? Om det er tilfelle så finnes det jo absolutt endel der ute som blir lettet over det - men jeg og du hadde ikke passet sammen. Vi hadde begge blitt ganske så misfornøyde - så jeg tror dette i alle tilfeller(uansett hva man liker og ikke) er viktig å være åpen om tidlig i datefase. Ja, det kan virke rart for noen - men sex er faktisk veldig viktig i et forhold med en gang det blir et misforhold mellom ønsker og lyster, og da utgjør det er stort problem.På den måten kan du takke for deg om ei faktisk ikke har andre drømmer enn sm&rimming ;)Anonymous poster hash: 960db...8be

Nei, vi hadde nok vært en dårlig match! ;)

Anonymous poster hash: c605d...d4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...som hovedsaklig liker vaniljesex?

Jeg blei nesten skremt av å lese her på seksualitetsforumet om hvor mange som liker sex utenfor det som er mine preferanser.

Selvfølgelig vil jo slike ting dukke opp på ett forum om seksualitet. Noe må man jo snakke om der også :)

Men jeg er en enkel mann, med enkle gleder, har ganske stor sexlyst, men har aldri følt noe stort behov for å eksperimentere så mye. Jeg har ikke en gang prøvd analsex. Men jeg liker å bli sugd, og jeg liker å slikke. Og jeg liker å prøve forskjellige stillinger.

Så jeg lurer egentlig på hvor vanlig det er å ha sex utover helt vanlig vaniljesex?

Og jeg begynner å bli usikker på meg selv, om dette kan være en ulempe for meg i ett forhold? At jenter forventer mer i ett forhold enn vanlig, "gammeldags" sex?

Anonymous poster hash: c605d...d4a

Ikke bekymre deg :). Du er i selskap med svært mange.

Jeg forstår at man kan få et inntrykk av at mer ekstreme seksuelle ønsker og opplevelser er vanlig når man leser her inne, men husk at dette forumet nok er overrepresentert av mennesker som er noe over snittet opptatt av sex og/ eller fetisjer. Det er derfor de liker seg her ;).

Anonymous poster hash: 180d6...9f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kunne i hvert fall potensielt ha vært en god match TS :).



Anonymous poster hash: 180d6...9f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Ja, for å oppsummere så føler jeg meg ganske beroliget :)



Anonymous poster hash: c605d...d4a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og for ordens skyld, "vaniljesex" er rett og slett...?

:grine:



Anonymous poster hash: 5effc...81a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke greit å leke seg da?!? xD

Tja, forsåvidt...

Men det er noen ting jeg finner komplett avtennende.

Og så er det noen ting jeg føler meg mer ukomfortabel med.

De tingene jeg føler meg ukomfortabel med (som f.eks lugging o.l.) Kan jeg sikkert "leke" meg med.

Men å spise avføring, drikke urin, involvere en annen mann i trekant som penetrerer meg analt o.l. finner jeg så avtennende, at jeg mister lysten på sex. Og da er liksom litt av poenget borte?

Anonymous poster hash: c605d...d4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...