Gå til innhold

Fat Logic


Pringle

Anbefalte innlegg

En må ha væske, men om en ikke har lyst på vann så drikker en gjerne brus, saft, juice, kaffe, te med sukker, melk, sjokoladedrikk... Væske er væske liksom. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ekstra stor meny på McDonalds / Burger King e.l. forsvares med Cola Light i stedet for vanlig Cola.



Anonymous poster hash: 79cd9...041
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salat er sunt!

(uansett om den inneholder dressing, pasta, krutonger, fetaost, baconterninger, oljedryppende soltørkede tomater, oliven, nøtter osv med brød og smør ved siden)



Anonymous poster hash: 1115b...558
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, melka går ut på dato! Må lage vafler for å ikke måtte kaste mat!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En må ha væske, men om en ikke har lyst på vann så drikker en gjerne brus, saft, juice, kaffe, te med sukker, melk, sjokoladedrikk... Væske er væske liksom. :fnise:

Det er så varmt, så må ha is! :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kosthold er 70 prosent og trening er 30, da er det jo ingen grunn til å trene når det har så liten innvirkning. Og jeg har da sett flust av lubne folk på treningsstudio. Tenker jeg mens jeg sitter med 200 gram sjokolade som skylles ned med cola.

Jeg må ikke stresse med å telle kalorier, for stress kan hindre vektnedgang. Tenker jeg etter å ha spist 4000 kalorier den dagen.

Tar jeg på en joggebukse, føler jeg meg tynnere siden den er så vid. Og kan derfor spise litt ekstra. Jeg overser glatt grunnen til at joggebukse er det eneste komfortable å ha på.

Jeg må kjøpe sjokolade, det er så koselig å ha i skapet. Ja, i SKAPET. Særlig.

Snop fra utlandet eller tax free er ekstra koselig å kjøpe. Og da er det vel ikke så usunt? Man må jo kose seg.

Det er helt greit å fråtse i usunn mat bare det er ute på restaurant eller hjemme hos andre. Det forsvinner på magisk vis flere hundre kalorier bare man spiser sammen med andre.

Jogget ti minutter på mølle i rolig tempo? Flott, det er TRENING! Det fortjener en sjokolade etterpå for å få opp blodsukkeret. Blås i grunnen til hvorfor ti minutter i rolig tempo er maks hva jeg klarer.

Det er helt greit å drikke en hel flaske vin alene på fest. Det er jo ikke mat.

.... Ja. Slik tar jeg meg selv i å tenke. En voksen og alminnelig oppegående kvinne med god sans for logikk i de fleste situasjoner - men ikke på matfronten. Dette er første gang jeg har skrevet det ned, og jeg blir lettere kvalm av å lese det jeg selv skriver.

Anonymous poster hash: 44997...b3d

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offensive Pie

Er syk, fortjener trenger cola!

Og saltkjeks! Om man ikke har saltkjeks, så potetgull. Mamma sa det skulle hjelpe mot kvalme, så da hjelper det helt sikkert mot menssmerter, hodepine og blåmerkevondter også :ler:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og saltkjeks! Om man ikke har saltkjeks, så potetgull. Mamma sa det skulle hjelpe mot kvalme, så da hjelper det helt sikkert mot menssmerter, hodepine og blåmerkevondter også :ler:

cola, potetgull og sjokolade hjelper mot menssmerter Helt sant! :opplyser:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller bare den generelle logikken med å skifte diett fra dag til dag og nyte hver dietts fordeler.

Mandag: "Skal teste lavkarbo. Handler biff, ost, bacon". Tirsdag: "Tror jeg heller vil bli vegetarianer. Handler pasta og baguette". Onsdag: "5:2 er rett for meg. Spiser hva jeg vil og faster imorgen".

(Og selvsagt torsdag: "Burde spise litt. Ikke bra å gå sulten heller").

Anonymous poster hash: 7d086...7ed

..Og så er det helg; da kan man kose seg uansett diett!

:hoho:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cevita

Hvis jeg dropper frokost.. og lunsj.. er jeg kjempesmart, for da går jeg masse ned i vekt.

Og da gjør det jo heller ingenting om jeg unner meg litt ekstra middag og noe godis etter maten, har jo tross alt ikke spist noe annet i dag.

Hmm.. det var da fælt så småsur og gretten jeg var i dag da..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er upraktisk å begynne og slanke seg midt i uka. Jeg begynner på mandag! Så da må jeg spise alt det gode jeg ikke får spist på en stund i helga. Neste uke: Åjsann, ble visst ikke noe av denne uka. Neste mandag, det er dagen! Og repeat.

Jeg er veldig glad i brød, men kjøper det sjelden. Når jeg da først har kjøpt et brød, tenker jeg at en skive til er greit, ferskt brød er jo sååå godt, og er ikke så ofte jeg har det.

Et halvt brød senere: Ops... (Og dette er grunnen til at jeg ikke kjøper brød :P)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kaida

Siden det er så urettferdig :grine: at jeg ikke kan spise hva jeg vil... må jeg gjøre det likevel!

For great justice! :arwen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg elsker denne tråden! :P

(har dessverre ingen bidrag å komme med akkurat nå)

Endret av magicpie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vondt i hodet. Det må være fordi jeg er sulten..

Anonymous poster hash: d0cd4...54c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

- I dag har jeg gjennomført noe skikkelig bra, så må feire med god mat og/eller kake.

- I dag er jeg lei meg, da må det være lov å kose seg litt ekstra med god mat og/eller kake

- Det er feire, da kan vi spise god mat og /eller kake.

- Tilbake til hverdagen, gidder ikke lage mat. Kjøper heller god mat ute for å spare tid

- Helg! GOD MAT OG KAKE.

Rart hvordan absolutt alle settinger bør brukes til å spise god mat...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeg må spise noe ellers kan jeg risikere lavt blodsukker og svime av! Og det beste er raske karbohydrater, som f.eks. sjokolade :opplyser:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller bare den generelle logikken med å skifte diett fra dag til dag og nyte hver dietts fordeler.

Mandag: "Skal teste lavkarbo. Handler biff, ost, bacon". Tirsdag: "Tror jeg heller vil bli vegetarianer. Handler pasta og baguette". Onsdag: "5:2 er rett for meg. Spiser hva jeg vil og faster imorgen".

(Og selvsagt torsdag: "Burde spise litt. Ikke bra å gå sulten heller").

Anonymous poster hash: 7d086...7ed

..Og så er det helg; da kan man kose seg uansett diett!

:hoho:

-> Ingen grunn til å begynne med slankekur på en søndag, jeg starter med lavkarbo i morgen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Nå har jeg allerede spist over halve sjokoladeplata, så da kan jeg like godt spise hele. (For å bli kvitt den, men samtidig kjøpe ny i morgen). :plystre:



Anonymous poster hash: 2a2fc...223
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...