Gå til innhold

Er jeg jålete?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er mann og elsker klær og mote. Helst dyre klær og merkeklær, men kjøper billige klær som jeg liker også. Er opptatt av utseendet, og det er viktig at jeg ser bra ut. Håret må være fint og vasker håret annen hver dag. Har jeg skjegg så må det trimmes. Hår andre steder må også trimmes. Likevel tørr jeg å få skitt under negla. Vil høre deres mening. Er jeg jålete? Selv synes jeg ikke d.



Anonymous poster hash: 66d87...c14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Gjør det noe om du skulle være litt 'pertentlig' med ditt egte utseende og at du vet veldig godt hva slags klær du både kler og liker?

Trives du med å være slik du beskriver? - det høre nemlig slik ut, og da kan jo folk mene nøyaktig hva de selv vil, ikke sant ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, litt kanskje? Men ikke noe galt i det? :)

Er selv helt lik. Opptatt av klær, vasker håret annenhver dag, prøver å se anstedig ut blant folk og bruker generelt en del hundrelapper i måneden på vedlikehold.

Opplever kun positive følger av dette, så hva gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det noe om du skulle være litt 'pertentlig' med ditt egte utseende og at du vet veldig godt hva slags klær du både kler og liker?

Trives du med å være slik du beskriver? - det høre nemlig slik ut, og da kan jo folk mene nøyaktig hva de selv vil, ikke sant ;)

D gjør ingenting om jeg blir kalt jålete og ja jeg liker å være slik. Vil bare vite hva folk synes. Har blitt litt mobbet for det og synes det ser ut som at mange synes det er turn off med jålete menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et ønske om å ta seg best mulig ut er ikke jålete, men helt naturlig. Det ser vi i dyreriket også. Et dyr med velstelt pels er et dyr som har det godt.

Jeg vil definere deg som jålete hvis du aldri kan gå døra uten at alt skal se "perfekt" ut. Altså, hvis du ikke kan ha en skikkelig slapp søndag der du går på butikken i joggebuksa og rufsete hår er du en smule jålete etter min mening

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du virker veldig ung utifra skrivemåten din. For de fleste under 30 er det du beskriver et minimum.



Anonymous poster hash: 53795...977
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et ønske om å ta seg best mulig ut er ikke jålete, men helt naturlig. Det ser vi i dyreriket også. Et dyr med velstelt pels er et dyr som har det godt.

Jeg vil definere deg som jålete hvis du aldri kan gå døra uten at alt skal se "perfekt" ut. Altså, hvis du ikke kan ha en skikkelig slapp søndag der du går på butikken i joggebuksa og rufsete hår er du en smule jålete etter min mening

Så gale er det ikke. Jeg kan fint gå i jobbebukse og ha rufsete hår også av og til.

Du virker veldig ung utifra skrivemåten din. For de fleste under 30 er det du beskriver et minimum.

Anonymous poster hash: 53795...977

Er 24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, litt kanskje? Men ikke noe galt i det? :)

Er selv helt lik. Opptatt av klær, vasker håret annenhver dag, prøver å se anstedig ut blant folk og bruker generelt en del hundrelapper i måneden på vedlikehold.

Opplever kun positive følger av dette, så hva gjør det?

Hva slags positive følger tenker du på?

Anonymous poster hash: f71fb...69d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags positive følger tenker du på?

Anonymous poster hash: f71fb...69d

Where to start...

Først og fremst føler man seg utrolig bra. Jeg opplever i hvert fall å bli populær blant gutter (og hvem kan vel klage på det? :sjenert: ) og jeg blir tatt mye mer seriøs i profesjonelle sammenhenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du er jålete, og ikke en mann jeg ville ha falt for. Menn som er opptatt av moteklær og hårpleie er ikke tiltrekkende for meg. faktisk talt helt turnoff...



Anonymous poster hash: f80bb...eea
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner en som er som deg. Han har alltid håret perfekt og er velkledd i dyre fine klær. Men han er absolutt ikke jålete! Man kan buste til håret hans eller skitne til klærne hans, han fikser opp i det men det er ikke krise. Han tar i et tak der det trengs og kjører på med jobb og arbeid! Absolutt ikke jålete selvom han er jålete :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du er jålete, og ikke en mann jeg ville ha falt for. Menn som er opptatt av moteklær og hårpleie er ikke tiltrekkende for meg. faktisk talt helt turnoff...

Anonymous poster hash: f80bb...eea

Hvorfor er det turn off?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er mann og elsker klær og mote. Helst dyre klær og merkeklær, men kjøper billige klær som jeg liker også. Er opptatt av utseendet, og det er viktig at jeg ser bra ut. Håret må være fint og vasker håret annen hver dag. Har jeg skjegg så må det trimmes. Hår andre steder må også trimmes. Likevel tørr jeg å få skitt under negla. Vil høre deres mening. Er jeg jålete? Selv synes jeg ikke d.

Anonymous poster hash: 66d87...c14

Ingenting at det du beskriver høres så jålete ut? Ser på det som ganske normalt (for menn også) å ordne håret, vaske det annenhver dag, trimme skjegget ect. Tror de fleste menn gjør det? Når det kommer til klær og mote er det nok en annen sak. Det er kanskje ikke å vanlig blant med menn. Liker ikke menn som er altfor opptatt av hvordan han ser ut, men er jo fint å ta litt vare på seg selv, og så lenge du ikke bryr deg om å få skitt under neglene som du sier, er jo det bra :D

Anonymous poster hash: ddc18...36a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det turn off?

Selv synes jeg ikke du høres ut som av "de verste", men å være jålete og veldig opptatt av mote blir sett på som en litt feminin egenskap... Akkurat som mange menn ikke liker damer som kjører trailer og går i felleskjøpet dress :P

Anonymous poster hash: ddc18...36a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du høres litt jålete ut, men de fleste på din alder er det. Og det er en fin ting, synes nå jeg og jeg tror ganske mange er enige :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker veldig godt menn som tar vare på utseendet sitt og er litt jålete. Og det betyr absolutt ikke at de er noe mindre maskuline i mine øyne av den grunn :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...