Gå til innhold

Skal singlet i eller utenfor? Og når være det ene andre?


tonelise10

Anbefalte innlegg

I dag diskuterte jeg og venninne et ganske rart team over en kopp kaffe.

Vi snakket om når en skal ha singlett i eller utenfor buksen/skjørt. Så da tenkte jeg jammen at jeg skulle ta med tema hit inn på kvinneguiden også.

Skal singlet i eller utenfor buksen/skjørt? Og når være det ene andre?

Kjør debatt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Undertrøyen stappes vel alltid ned i buksen eller skjørtet.

Anonymous poster hash: eb7c3...3f2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Bruker begge deler. Singlet er nede i buksa på korte bukser eller når genseren er kort, og utenfor buksa på bukser med høyt liv for å gjøre baken kortere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker kun høytlivsbukser, og har da singletten oppi. Men hvis jeg har tykkere topper, som gensere og sånt, da har jeg den utenpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid singletten ned i buksa. Merkelig nok har jeg en sånn fobi mot å ha tettsittende plagg utenpå bukser, det blir så klumpete og stygt på meg. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hva slags bukse/skjørt man skal ha på seg og hva slags topp utenpå.

I tillegg syns jeg det kommer ann på singletten.

Noen har singletter som er nesten like lange som kjoler - så stikker de liksom 30cm på nedsiden av genseren og dekker hele rumpa og nesten hele lårene. De syns jeg ikke er fine utenpå i det heletatt. Om den er utenpå skal den gå bare noen cm nedenfor genseren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer an på hva slags bukse/skjørt man skal ha på seg og hva slags topp utenpå.

I tillegg syns jeg det kommer ann på singletten.

Noen har singletter som er nesten like lange som kjoler - så stikker de liksom 30cm på nedsiden av genseren og dekker hele rumpa og nesten hele lårene. De syns jeg ikke er fine utenpå i det heletatt. Om den er utenpå skal den gå bare noen cm nedenfor genseren.

Enig! Forferdelig stygt når singleten er dratt langt nedover. Og det værste er hvis noen f.eks har en svart genser med en knallfargetbsinglet under. Singleten bør være i samme farge som genseren.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singlet bruker jeg som undertøy, og da skal den innenfor: Ned i buksen/skjørtet, under blusen/genseren. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singlet bruker jeg som undertøy, og da skal den innenfor: Ned i buksen/skjørtet, under blusen/genseren. :Nikke:

Merkelig.

Anonymous poster hash: 862f7...c2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singlet er jo ikke undertøy. Det er jo som en t-skjorte uten ermer. Tenker dere at t-skjorter er undertøy også?

Det finnes jo undertrøyer som er tynnere og som man gjerne har under genser- oppi buksa. Men det er jo ikke det samme som en singlet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker de på begge måter, jeg. Noen ganger er det meningen at singleten skal synes under genseren, da har jeg den alltid utenpå, ellers er det litt hipp som happ - hva som er penest der og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singlet er ikke undertøy i min verden, og går følgelig utenpå bukse/skjørt. Som regel går den kant i kant med genser/bluse jeg har over, evt et par cm nedenfor. Drar ikke singleten over rumpa mens toppen stopper i livet, det er bare tacky.



Anonymous poster hash: 84642...e14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig.

Anonymous poster hash: 862f7...c2e

Dette forbinder jeg med singlet:

23785266-origpic-fd28f9.jpg

Og dette karakteriserer jeg som topp uten ermer:

falbala_ecru-ecru-a.jpg

Derav: "singlet ned i buksen/skjørtet og under genseren/blusen" ^^

Endret av metempsychosis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...