Gå til innhold

Intimbarbering. Hjelp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har, for første gang på veldig lenge, fått meg kjæreste. Vi har allerede hatt sex, men da vi ikke bor sammen har det gått nok tid mellom hver gang til at jeg har hatt mulighet til å være glattbarbert nedentil hver gang uten nupper og sårhet. Nå skal vi derimot reise bort sammen i en uke og jeg lurer på hvordan dere som tar alt gjør det? Jeg kan ikke barbere meg hver dag, for jeg får disse røde nuppene når håret vokser ut igjen (noe det gjør raskt). Kommer til å bli helt ødelagt nedentil hvis jeg skal barbere da. Samtidig vil jeg ikke la være å barbere eller ha sex bår jeg har stubber og nupper der nede. Har dessverreikke råd til å vokse meg i salong og får ikke til å gjøre det selv. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre?

Anonymous poster hash: 1d431...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viss du barberer MED hårene gir det mindre nupper enn når du barberer MED hårene, synes jeg da. Jeg pleier å barbere annen hver dag, bruk fuktighetskrem etterpå eller aloe vera gele



Anonymous poster hash: 6ef78...f51
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å barbere, så slipper du hele problemet.

Anonymous poster hash: 49e42...559

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

barberer med hårene og bruker antibak :) barberer annenhver dag, alltid glattbarbert. sørg også for å bruke et nytt baberblad!

Endret av crem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker maskin, det fulgte med et barberhode på epilatoren min. Fungerer kjempefint! Synes det er litt vanskelig å få superglatt, men til gjengjeld kan jeg barbere hver dag om jeg vil uten nupper, rødhet og sårhet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker maskin, det fulgte med et barberhode på epilatoren min. Fungerer kjempefint! Synes det er litt vanskelig å få superglatt, men til gjengjeld kan jeg barbere hver dag om jeg vil uten nupper, rødhet og sårhet :)

Er det ikke ekstremt vondt å epilere der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke ekstremt vondt å epilere der da?

Jo, noe helt ekstremt, derfor bytter jeg ut epileringshodet med barberingshodet. Beklager, det kom kanskje ikke så godt frem av det jeg skrev ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, noe helt ekstremt, derfor bytter jeg ut epileringshodet med barberingshodet. Beklager, det kom kanskje ikke så godt frem av det jeg skrev ;)

Min epilerer selv om jeg har på barberingshodet. Da gjør den begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter også veldig med nupper, og håret vokser såpass fort at jeg må barbere meg daglig.

Jeg har dessverre ikke noen tips til deg når du ikke vil vokse, for det er redningen min på ferie. Det er ganske enkelt å ta bikinilinje og venusberget selv (er der jeg sliter mest med nupper og inngrodde hår og), de ferdig-stripsene fungerer faktisk ganske godt og er vel passe idiotsikre vil jeg mene. Varm voks er mer treningssak, det gikk ikke akkurat som det suste de første gangene. Men det er jo derfor du må prøve deg frem, nå gjør jeg det på fem minutter med bind for øynene og en arm bakpå ryggen.

Jeg vil anbefale å prøve de ferdigstripsene, man varmer dem godt først mellom hendene, lim på med hårene, og riv av kjapt mot hårene. Ikke ta for mye om gangen. Hårene må være lange nok til å henge fast i stripsen, men ikke for lange for da gjør det dritvondt. Rundt 5mm eller noe funker bra. Kjøp en pakke og prøv deg litt på leggene og se om du ikke får det til?

Jeg har seriøst prøvd ALT det andre når det gjelder barbering, ferskt blad, myke opp hårene først, barbere med retning og mot retning, bruke antiseptiske greier etterpå, bruke alt slags kremer mot inngrodde hår, gå truseløs.. ingenting som hjalp meg, en ukes daglig barbering ble nupper uanfaensett. Å barbere med maskin blir ikke glatt nok for meg, det ser ok ut, men kjennes stubbete.



Anonymous poster hash: 8c626...9fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min epilerer selv om jeg har på barberingshodet. Da gjør den begge deler.

Åja, nei jeg har ikke sånn fancy moderne sak. Det er enten eller, barbering eller epilering. Med epileringshodet er det en ren ladyshave, i grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

barberer med hårene og bruker antibak :) barberer annenhver dag, alltid glattbarbert. sørg også for å bruke et nytt baberblad!

Svir det ikke ganske mye med antibac? :sjokkert:

Anonymous poster hash: 34243...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville forsøkt og peele huden FØR barbering. Da fjerner du døde hudceller, og myker opp huden og porene.. Aloevera gele etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svir det ikke ganske mye med antibac? :sjokkert:

Anonymous poster hash: 34243...f9f

nei, for jeg barberer såpass forsiktig at jeg ikke får risper i huden :) tar det bare "opp" ikke mellom beina liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barber med hårene som flere sier. Jeg bruker intimsåpe fra Asan, funker fint for meg. En stor forandring fra å barbere mot hårene med vanlig såpe med parfyme i ihvertfall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har prøvd alle disse tingene, og ingenting funker. Hjemmevoksing er det aller verste, og maskin(ikke epilering) er det mest skånsomme.

Om sex med litt hår blir for vanskelig så bør man vurdere hele sexgreia ;)

Jeg foretrekker selv å være glatt, men overlever litt hår.



Anonymous poster hash: 6eba2...7ae
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert et veldig dumt spørsmål: men hvis man barberer med hårene, vil det bli helt glatt da? innbiller meg at man vil kjenne stubber...



Anonymous poster hash: 77288...2cd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg barberer meg på skrå med hårene, aldri mot hårene, da får jeg ikke nupper.

Barberer også hver gang jeg dusjer. Hvis jeg ikke barberer på skrå kommer nuppene

med en gang. Hvis jeg lar det vokse ut mellom hver gang kommer også nuppene, så

derfor barberer jeg alltid minst hver 3 dag, da slipper jeg dette.



Anonymous poster hash: 2db94...f9a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg barberer med hårene, men også mot hårene. Mot hårene gjør jeg helt på slutten. Bruker de gule barberingsbladene med Olay-olje eller noe sånt. I tillegg bruker jeg parfymefri intimsåpe. Er aldri noe problem med nupper. Men vi er jo forskjellige, så sånn antibac vet jeg noen har god erfaring med.

Men det funker helt fint å ikke barbere seg på en uke. Jeg har kraftig hårvekst, men blir ingen ulv der nede etter 1 uke. Hårene er jo korte, og det går helt fint å ha sex med litt hår der nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...