Gå til innhold

Ginger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må dessverre si mindre pent, hittil iallfall.

De jeg har møtt på i livet som har vært gingere, har vært svært utiltrekkende og noen skikkelig rebeller i personlighet, nesten mobbere.

Men det finnes sikkert pene og snille gingere også.

Synes det er flere pene jenter som er ginger, enn gutter.

Jeg liker gjerne høye gutter med brunt hår og blå øyne :)

Men blir guttene for mørke igjen, f.eks skikkelig utenlandsk, så er også det utiltrekkende for meg. Har aldri følt meg tiltrukket av en fra f.eks somalia, pakistan, kina, osv.



Anonymous poster hash: c916a...5f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes de ser svake ut. Samme med veldig lyshudete og -hårede generelt.

Det kan godt være pent, men det er noe med den følelsen av at de må beskytte seg mot solen, at huden er så skjør og må passes på og alt sånt. Jeg liker bedre Tarzan-typen, de som ser litt mer rustet ut.



Anonymous poster hash: 6d557...9bc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke han Kevin McKidd var særlig kjekk han heller. Kan godt hende det finnes kjekke rødhårete, men jeg har sett så få at jeg ikke klarer ta standpunkt. Vet derimot om ei med langt, rødlig hår og lys hud som ser helt smashing ut. Kan vel sikkert hende enkelte menn også kler det?



Anonymous poster hash: 4111b...c14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er den peneste fargekombinasjonen man kan ha, enten man er mann eller kvinne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de ser svake ut. Samme med veldig lyshudete og -hårede generelt.

Det kan godt være pent, men det er noe med den følelsen av at de må beskytte seg mot solen, at huden er så skjør og må passes på og alt sånt. Jeg liker bedre Tarzan-typen, de som ser litt mer rustet ut.

Anonymous poster hash: 6d557...9bc

Alle kan se svake ut uansett hårfarge og hudfarge. Alle må passe på huden og beskytte den i solen. Du bare ser det ikke på de litt mørkere før de er rundt 50 år, da kommer sol-rynkene og flekkene.

Anonymous poster hash: d2a0d...a03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabrina

Jøss...jeg trodde at det bare var en myte at såkalte gingers ble sett ned på. Noen av kommentarene her er jo direkte usmakelig.

Personlig så henger jeg meg ikke opp i slikt. Har flere ganger fått sommerfugler i magen av menn med rødlig hår. Hårfarge og hudfarge er to ting jeg aldri henger meg opp i.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss...jeg trodde at det bare var en myte at såkalte gingers ble sett ned på. Noen av kommentarene her er jo direkte usmakelig.

Personlig så henger jeg meg ikke opp i slikt. Har flere ganger fått sommerfugler i magen av menn med rødlig hår. Hårfarge og hudfarge er to ting jeg aldri henger meg opp i.

Veldig enig med deg.

Hadde ikke sett like stygge kommentarer om spørsmålet var om du likte mørkhårede menn eller blonde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flesteparten av dem blir jeg ikke tiltrukket av, men noen er helt ok faktisk :)



Anonymous poster hash: 76189...07d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmeis

Veldig forskjell på rødt og oransje ginger. Hvis du veldig typisk "brite" så er det ikke min cup of tea:) Men hver sin smak, har venninner som sverger til den stereotypen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...