Gå til innhold

"Ha seg neger" - noe kvinner snakker/drømmer/flåser om?


Gorgonzola

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror att mange kvinner drømmer om dette.

Tror mange kvinner drømmer om stor kuk, men ikke akkurat negre..

Anonymous poster hash: a401e...442

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fordi jeg er ærlig så er jeg plutselig mann... Jammen mye rart man skal beskyldes for. :fnise: Men jeg kunne godt tenkt meg å være mann for et døgn. Da skulle jeg funnet hvordan sex er for mannen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror att mange kvinner drømmer om dette.

Ja, for du vet det vel bedre enn kvinnene selv. :dry:

Anonymous poster hash: 327bb...356

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mange kvinner drømmer om stor kuk, men ikke akkurat negre.. Anonymous poster hash: a401e...442

kanskje du har rett :-)

Hva med halvgamle damer som drar til afrikanske land på sex ferie? De drømmer vell om og ha seg neger?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje du har rett :-)

Hva med halvgamle damer som drar til afrikanske land på sex ferie? De drømmer vell om og ha seg neger?

Trodde de fleste dro til Tyrkia og lignende.. Har ikke hørt om noen som drar til Afrika.. Jaja, ikke vet jeg!

Anonymous poster hash: a401e...442

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde de fleste dro til Tyrkia og lignende.. Har ikke hørt om noen som drar til Afrika.. Jaja, ikke vet jeg! Anonymous poster hash: a401e...442

joda det gjør dem. Jeg tror att det er laget en dokumentar om disse gammelkjerring rasistene som drar til afrika for og få seg noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at Gorgonzola sier han har hørt damer i slutten av 30åra og oppover prate om dette, nå er jeg i slutten av 20årene, men svarer likevel. Og jeg kan trygt si at dette aldri har kommet opp på noen jentekveld, tror faktisk ikke jeg har hørt om noen som ønsket å prøve en stor pikk i det hele tatt, det være seg hvit eller svart.

Derimot har jeg også observert/overhørt damer av den typen TS nevner her, bare at de var vel 45-55++ Og etter en kveld i deres nærhet, så følte jeg trang til å skylle hjernen med blekemidler etterpå. Kjære vene som de snakket, de er jo mye verre i kjeften enn mange tenåringer f.eks.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sex virkelig et normalt tema blant de fleste venninner?

Blant de som ikke har fått grått hår ennå, ja.

Anonymous poster hash: db9d2...0c7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, noe slikt har aldri jeg og mine venninner snakket om. Drømmer ikke om det heller.

Anonymous poster hash: 55931...725

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det lages slike tråder, hvorfor kan det ikke være mer generelt og ikke bare rettet mot kvinner? Hva med menn som liker "negre" da?

(Tullete tråd!)

Tja, om du leser TS ser du vel at dette er basert på uttalelser han har hørt om omgangskretsen sin. Jeg antar da at mannlige venner og omgangskrets ikke har uttalt denslags.

Anonymous poster hash: 6a7cd...bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sex virkelig et normalt tema blant de fleste venninner?

Tror jeg ikke. Jeg har aldri opplevd det eller hatt behov for det - og jeg har levd lenge.

Har heller aldri drømt om det tråden handler om.

Anonymous poster hash: 327bb...356

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tenner rett og slett ikke på mørkhudede menn. Aner ikke hvorfor. En venninne var gift med en neger. Normalt utstyrt, fikk masse spørsmål om utstyret hans fra kvinnelige bekjente.

Stor kuk drømmer alle om, inntil man møter sin overmann. Og han kan like gjerne være hvit.



Anonymous poster hash: ae5bb...4e7
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig så mye rare forestillinger menn har om damers seksualitet.



Anonymous poster hash: 41ceb...695
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

Har aldri vært snakk om det i min vennegjeng.

Kommer ikke til å ha sex med noen neger med mindre det er en hyggelig en, hvor stor pikken er har ingen innvirkning på hvem jeg har sex med. Hvit, eller svart.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...