Gå til innhold

Janosch - Den vesle bjørnen og den vesle tigeren


Grooo

Anbefalte innlegg

Dere kan forresten sjekke på norli.no om hvilke av bøkene som fortsastt er i salg. Søkte på Janosch - nesten alt var utsolgt :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flesteparten av bøkene jeg har er fra Mamuttsalg ja, og det er vel bare halvparten som handler om bjørnen og tigeren.

Jeg har bla. en som heter "Mamma hvor kommer barna fra?" og den tror jeg IKKE at mine framtidige barn skal få lese før de er minst 16 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bla. en som heter "Mamma hvor kommer barna fra?" og den tror jeg IKKE at mine framtidige barn skal få lese før de er minst 16 år...

:ler:

Ble det forresten dyrt når du kjøpte og bestilte?

Hmmm, vet jeg har sett en tysk katalog en gang jeg jobbet som ekstrahjelp i en barnebokhandel. Der var det masse Janosch ting å få tak i. Kanskje jeg skal prøve å bestille inn noen ting til butikken jeg jobber i nå hehe. Det er jo faktisk jeg som har ansvar for å kjøpe inn slike ting :sjarmor: Men tviler vel egentlig at sjefen går god for ideen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en tysk katalog fra www.little-tiger.de liggende her... Hadde vært kjempekjekt om du bestilte inn noe, da kommer jeg og handler med en gang!

I fjor en gang så jeg slike små pilleesker på ARK på Egertorget, men dum som jeg var kjøpte jeg ikke. Skal prøve å gå innom der til uka, men de har vel garantert ikke flere nå...

Ei venninne av meg kjøpte spisebrikker med tigeranda på i Bergen for to år siden, gjett om det var beste julegaven jeg fikk det året da!

De bøkene jeg kjøpte fra forlaget betalte jeg vanlig pris + porto for, men det er vel fire år siden nå. Spørs om de har flere, det var jo egentlig utsolgt for lenge siden da og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte ikke den serien, jeg. Ble alltid så skuffet når den ble vist på barnetv. Ville heller se på Andungen Kvakk Kvakk og Den vesle Muldvarpen.

Hilsen Ella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står i forlagsdatabasen her på jobben at Til Panama' date=' til Panama kommer i ny utg iløpet av september :-)[/quote']

:hoppe:

Går det ann å få tak i den i kristiansand også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne vel ikke sende en pm når den er ute i butikkene? .. :sjenert:

Skal prøve å huske det :)

Skal på barnebokseminar i morgen og onsdag, og der vil jeg bl.a. få en presentasjon av høstens utgivelser fra div forlag. Kanskje hører jeg noe om den der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 10 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Noen som vet om bøkene om bjørnen og tigeren er kommet ut på bokmål? Og eventuelt hvilket forlag de kom ut på eller hvem som oversatte dem?

Og var det noen som noensinne fikk tak i en tigerand av tre? Prøvde meg på little-tiger.de og amazon.de, men de sender ikke til Norge :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...