Gå til innhold

Fenjima Manrique fikk drapstrussel skrevet i bæsj på døren


fullførsetningen

Anbefalte innlegg

http://nrk.no/kultur/fenjima-manrique-fikk-drapstrussel-skrevet-i-baesj-pa-doren-1.12015911

Nå regner jeg ikke meg selv for å være feminist eller noe i den duren, men er selvfølgelig for likestilling i det jeg mener er ordets rette forstand - at alle skal ha like muligheter til å gjøre som de vil. Ei heller er jeg en typisk spillentusiast.

Men en facebookvenn av meg delte denne linken... jeg vet ikke helt hva jeg skal si om dette, men dette er nå ganske sykt egentlig! Og nå begynner til og med jeg og lure på hvor dette hatet kommer fra?? Noen som har noen ideer!? Kun seriøse svar!

Endret av fullførsetningen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det var det jeg også tenkte i dette tilfellet. Men det virker som om det er flere som kanskje deler lignende synspunkter ang. kvinner i spillindustrien. Og det skjønner jeg fortsatt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var det jeg også tenkte i dette tilfellet. Men det virker som om det er flere som kanskje deler lignende synspunkter ang. kvinner i spillindustrien. Og det skjønner jeg fortsatt ikke.

Det er mange. Det er mye drapstrusler ute og går i forbindelse med "Gamergate", hun er langt fra den eneste.

En prominent spillutvikler i USA måtte forlate leiligheten sin da drapstruslene begynte å bli mange.

Anonymous poster hash: 78bc4...084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Ja det er sykt. Menneskene som står bak disse tingene representerer heller på ingen måte flertallet. De er bare individer med diverse diagnoser som ikke klarer å forholde seg til endringer og som tyr til barnslige og ulovlige reaksjoner for å få ut sin latterlige frustrasjon. Fuck them sier jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...