Gå til innhold

Komplisert krangel og ignorering! Hva skal jeg gjøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her er det helt klart du som er problemet. Du krever alt for mye, terroriserer han og bruker dine psykiske problemer som pressmiddel, for å gi han dårlig samvittighet, og for at han skal møte deg.

Du må skaffe deg hjelp, ellers så kommer du til og miste kjæresten din, hvis du ikke allerede har gjort det.

Anonymous poster hash: e8533...39f

Det håper jeg hun har gjort, hvis han vet hva som er bra for seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Virkelig? Det skrives jo ut tonnevis av piller nå og DPS har milelang kø...

Jaha, så derfor skal legene gi sånne som TS tabletter som de kan bli ennå sjukere av?

Som sagt aner jeg ikke hva den legen driver med.

Men helsetilsynet burde tatt seg en kikk på den praksisen der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha, så derfor skal legene gi sånne som TS tabletter som de kan bli ennå sjukere av?

Som sagt aner jeg ikke hva den legen driver med.

Men helsetilsynet burde tatt seg en kikk på den praksisen der...

Leger prøver seg med piller mens DPSen drukner på grunn av henvendelser, og noen ganger så må man bare sove - kroppen trenger søvn for å leve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leger prøver seg med piller mens DPSen drukner på grunn av henvendelser, og noen ganger så må man bare sove - kroppen trenger søvn for å leve.

Dette er for dumt.

Legen gir TS større problemer.

Ser det ut for deg som om hun blir stabil og sunn av de tablettene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er for dumt.

Legen gir TS større problemer.

Ser det ut for deg som om hun blir stabil og sunn av de tablettene?

Hvordan vet du at det er tablettene? Jeg kan heller ikke se noe sted at TS skriver navnet på de.

Endret av Phoenix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at det er tablettene?

Vet du at nå gjør jeg som "kjæresten" (aka støttekontakten) til TS.

Bye bye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS, bruker du hormonprevensjon? Det høres litt slik ut, litt smågal og paranoid.

Du har rotet deg opp i en ond sirkel nå. Du kjefter og får dårlig samvittighet og det tar fullstendig av. Stopp det i morgen!

Bruker du pillen, slutt med den. Ta deg en lang gåtur og for all del ikke bruk sovemedisiner. Aller helst burde ha ha gjort det slutt med typen din og funnet ut hvorfor du reagerer på den vanvittige måten du gjør.

Jeg kjenner meg igjen, det var hormoner. Jeg roa meg ned 20 hakk etter jeg slutta på de.



Anonymous poster hash: 14e81...1b1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, bruker du hormonprevensjon? Det høres litt slik ut, litt smågal og paranoid.

Du har rotet deg opp i en ond sirkel nå. Du kjefter og får dårlig samvittighet og det tar fullstendig av. Stopp det i morgen!

Bruker du pillen, slutt med den. Ta deg en lang gåtur og for all del ikke bruk sovemedisiner. Aller helst burde ha gjort det slutt med typen din og funnet ut hvorfor du reagerer på den vanvittige måten du gjør.

Jeg kjenner meg igjen, det var hormoner. Jeg roa meg ned 20 hakk etter jeg slutta på de.



Anonymous poster hash: 14e81...1b1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, bruker du hormonprevensjon? Det høres litt slik ut, litt smågal og paranoid.

Du har rotet deg opp i en ond sirkel nå. Du kjefter og får dårlig samvittighet og det tar fullstendig av. Stopp det i morgen!

Bruker du pillen, slutt med den. Ta deg en lang gåtur og for all del ikke bruk sovemedisiner. Aller helst burde ha gjort det slutt med typen din og funnet ut hvorfor du reagerer på den vanvittige måten du gjør.

Jeg kjenner meg igjen, det var hormoner. Jeg roa meg ned 20 hakk etter jeg slutta på de.



Anonymous poster hash: 14e81...1b1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud tlf terrorist. Hadde kjæresten min mast sånn hadde jeg klikka

Anonymous poster hash: 03a63...b01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, bruker du hormonprevensjon? Det høres litt slik ut, litt smågal og paranoid.

Du har rotet deg opp i en ond sirkel nå. Du kjefter og får dårlig samvittighet og det tar fullstendig av. Stopp det i morgen!

Bruker du pillen, slutt med den. Ta deg en lang gåtur og for all del ikke bruk sovemedisiner. Aller helst burde ha gjort det slutt med typen din og funnet ut hvorfor du reagerer på den vanvittige måten du gjør.

Jeg kjenner meg igjen, det var hormoner. Jeg roa meg ned 20 hakk etter jeg slutta på de.

Anonymous poster hash: 14e81...1b1

Jeg ble også gal av p piller :/ skjønner ikke at 90% av jentene kan gå på det uten bivirkninger . Jeg fikk hele annen personlighet og ble overfølsom . Tror ikke man skal tukle med hormoner og kroppen jeg.

Anonymous poster hash: 03a63...b01

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være slem å alt sånt, og jeg skjønner at du er deprimert, men slapp litt av nå!!! Gi nå mannen litt rom, han kveles jo?! Hvorfor lage en så stor sak av at han sier "nei" til å lese lekser med deg?! Hva er dette for noe?!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kjæresten krangler veldig mye. I perioder kan vi krangle opp til hver dag. Ingen av disse er små krangler, de bygger seg alltid til store. Ofte er den eneste måten å ende det på at en av oss som begynner å gråte og den andre gir seg deretter.

Hvorfor krangler dere? Etter å ha lest hele posten din så kan det virke som om det er du som fyrer opp til krangler fordi du må ha svar på alt akkurat der og da.

Et tema vi har kranglet ekstra mye om er at han legger på når vi snakker på telefon eller "rømmer" fra situasjonen ved å gå eller nekte å snakke mer. Dette synes jeg er det verste av alt, og han har lovet mange ganger at han skal slutte med dette fordi det sårer meg veldig. Jeg blir stresset, klarer ikke gjøre noe som helst før jeg får snakket med han og løst det.

Du sier dere krangler hver dag, og ofte store krangler. Er det rart han prøver å unngå dem, samt er dritt lei dem. Igjen, han har ikke lyst til å krangle, men du gjør det umulig når du pusher på slik at det blir krangler. Han løser altså en krangel ved å stikke av ettersom det kan virke som om du er urimelig og bruker gråt til slutt om du ikke får det som du vil.

I tillegg gjør han ting som gjør at jeg føler han ikke bryr seg om meg, og ikke har lyst til å være med meg. For eksempel er det jeg som tar ALT initiativ til å finne på ting, være sammen osv. (Vi bor ikke sammen, men er sammen stort sett hver dag). Jeg fortalte dette til han og etter en god krangel ga han seg og sa at han skulle prøve. Han har gjort det noen ganger men det er stor sett jeg som tar initiativ og har lyst til å være sammen.

Grunnen er nok fordi han allerede føler han er med deg nok. La han få litt pusterom, og ikke ring han 20 ganger om dagen når dere ikke er sammen. Det at han gir seg og sier unnskyld handler nok mer om at han er lei krangelen og ønsker en avslutning enn at han virkelig ønsker å tilbringe mer tid med deg der tiden dere bruker sammen uansett havner i krangler. Fiks kranglene så kanskje du vill oppleve en fyr som faktisk har lyst til å ta initiativ.

I går var det på'n igjen. Vi hadde avtalt å være sammen på kvelden, men han sier det ikke går fordi han må øve til eksamen og hadde en avtale med en annen venn. Jeg foreslår at vi kan øve sammen, men dette vil han ikke. Jeg ble litt såret allerede her fordi jeg følte han ikke ville være med meg, og sa det til han. Naturligvis ble det krangel og han går midt i samtalen og drar hjem.

Han sa han måtte lese til eksamen og han hadde allerede lagt planer. Allikevel så var det ditt behov som lå øverst og du startet en krangel når han sto fast på sine planer. Du var urimelig rett og slett.

At han drar vekk fra situasjonen uten å si noe mer synes jeg er helt forferdelig og det vet han godt. Så jeg sender han en melding, og får et enkelt svar. Etter dette sender jeg han flere meldinger og prøver å ringe, men ingen svar. Etter mange timer fortsetter jeg å prøve å kontakte han men får ingen svar. Ringte han gang på gang kanskje opptil 20 ganger.

Ta et hint. Svarer han ikke og ikke ringer deg opp igjen så er det av en grunn. Du startet en helt idiotisk krangel fordi dine behov ble satt forran hannes og du forstår ikke at han ikke alltid kan tilrettelegge seg etter deg.

Jeg følte meg helt forferdelig og lå bokstavelig talt å gråt i flere timer, og ante ikke hva jeg skulle gjøre. Jeg sendte han meldinger om at dette er helt forferdelig for meg og jeg blir helt ødelagt om han skal fortsette sånn. Da fikk jeg som svar at han ikke orket å krangle mer, det er derfor. Jeg svarte deretter at jeg ikke var interessert i å krangle og fikk ikke noe svar. Han vet også at jeg sliter med depresjon og dette preger meg veldig da jeg føler fort at ingen bryr seg om meg osv.

Din depresjon kan ikke gå over hans liv. Du kan ikke forlange at han skal høre på deg hver gang du bruker din depresjon som en unnskyldning for at han skal kaste fra seg alt han holder på med for noe. Det at du sender tyvetals meldinger samt ringer han like mange ganger på en dag han har sagt han er opptatt er jo helt ute av natta. Skjerp deg. Vær glad han fremdeles er hos deg selvom dere krangler så mye, samt at du har de problemene du har. Han er jo nødt til å like deg ekstremt godt som holder ut. Prøv nå å ta et skritt tilbake og pust ut. Forstå at lekser og utdanning samt venner er viktige ting de også, og ikke akkurat ting som ei kjæreste skal forlange skal gå under han eller henne i prioritering alltid.

Endelig svarte han på telefonen og fortsatte å kjefte på meg og true med å legge på om jeg begynte å krangle. Ting ble litt bedre og jeg sa at jeg gjerne ville møte for å prate om det, men han sier at det ikke går og han får komme i morgen. Plutselig får jeg moren hans på tråden som sier bla. at han ikke vil prate mer og dere får snakkes i morgen, og sier at jeg ikke skal gjøre noe dumt før hun legger på. Altså har han fortalt til henne alt, og alt med depresjonen min og meg, som jeg stolte på at han ikke skulle si til en sjel. Jeg fortalte på melding at jeg gjerne ville komme til han, at jeg kunne det og trenger for min egen psykiske helse å prate med noen, og aldri har jeg opplevd noe med han som gjorde så vondt som å bli ignorert, (han er den eneste jeg står skikkelig nære, den eneste jeg kan prate med om sånt). - Ingen svar igjen

Om du har vært helt ekstatisk og fra deg på meldinger der du skriver at du griner og følte deg forferdelig pga en filleting så er det ikke rart han ønsker å sjekke om han ikke er gal som mener du drar strikken litt for langt.

Selv om han sa han var opptatt helt i starten, så forlangte du altså gjennom hele dagen at du MÅTTE komme. Du MÅ få ditt ønske og dine behov oppfylt forran hans behov hele tiden. Som sagt, pris deg lykkelig over at han ikke har forlatt deg enda. Du virker som en litt overkant masete person.

Etter dette ble jeg helt ødelagt, utrolig såret og lei meg, men tok etterhvert sovemedisin og la meg. I dag tidelig våknet jeg og så på meldingen igjen. Jeg fikk vite at han hadde vist alle meldingene jeg hadde sendt til moren sin. Jeg har ringt sikkert 20 ganger i dag også men ikke noe svar.

Jeg vet jeg ikke burde ringe men klarer rett og slett ikke la være, jeg MÅ få prate med han og jeg begynner å bli desperat og stresset. Jeg er utrolig glad i han og er livredd for å miste han men vet ikke om det er vært det lenger. Jeg føler rett og slett at jeg er gal når han gir telefonen til moren sin (vi er begge 19 år) så hun kan "beskytte" han og skjerme meg fra han. Er det jeg som er problemet? Er dette en normal reaksjon? Hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: da449...545

Ta til deg tips og ro ned. Om du er så glad i han, så prøv å sett litt mer pris på han og hør på hans behov også. Sier han at han ønsker en dag med lekser og kamerater, så ikke krev at han må komme uansett. Og ihvertfall ikke forfølg han gjennom en hel dag om du ikke får vilja di. Som sagt, det å sende 20 meldinger med panikk-innhold og mas hjelper deg ikke akkurat om ønsket ditt er å beholde fyren. For å svare på dine spørsmål så forstår du kanskje at du er problemet. Du hadde ikke en normal reaksjon og at du skal roe deg ned en del hakk.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 år senere...

Hvordan gikk det i denne saken ? Håper du fant ut av ting Ts ❤️

Anonymkode: 59b74...323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...