Gå til innhold

Hvis han gir deg gaver for sex og du stikker av med gavene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så du planlegger å utnytte og lure en gammel mann fordi du har lyst på noen fine klær? Tenåringer altså...

Anonymous poster hash: 20788...825

Håper den var ironisk.

Personlig synes jeg det er skremmende med godt voksne menn som har et menneskesyn som tillater de å prøve å kjøpe mennesker/"den type tjenester" på en slik måte. Tenåringer forventer jeg ikke at klarer å se alle konsekvensene av et slikt valg.

Den som først og fremst prøver å utnytte noen her er "den gamle" mannen.

Anonymous poster hash: c09fb...a68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart han KAN anmelde deg, men tviler på at han ville gjort det... Hva han skal si? At du tvang han til å trekke kortet?

Politiet vil nok uansett henlegge saken på grunn av 'bevistets stilling' (eller manglende 'stilling' i denne saken :fnise: )

Bare utnytt han, det han gjør er da totalt feil. Lær han det :D

Anonymous poster hash: eeb0c...2d8

Med mindre de ser på bevisene hans en slags skriftlig avtale de to i mellom også ser de at han brøt sexkbøpsloven og får bot for den også ! :P Til å tjene 5 mill i året er han nok ikke den skarpeste kniven i skuffen om han anmelder det:)

Anonymous poster hash: f78fe...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Minner meg om sjømannen som ringte til meg og tilbydde seg å gi meg 30 tusen for å svare ja eller nei på seksuelle ting på tlf :fnise::fnise:

Jeg ville ikke ha gjort det om jeg var deg, TS. Du vet ikke hva han kan finne på mot deg senere. Ikke verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...