Gå til innhold

Agriturismo Italia


Montefalco

Anbefalte innlegg

Noen som kan anbefale en barnevennlig agriturismo i Italia. Toscana eller andre steder nord for Roma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De aller fleste er vel beregnet for barnefamilier? Noen mer enn andre. Hva definerer du som "barnevennlig"?

Jeg har ganske mange som kan anbefales! Vi var i Toscana senest for et par uker siden. Tilsammen har jeg vel bodd i ca. 25 forskjellige agriturismo-leiligheter og hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste er vel beregnet for barnefamilier? Noen mer enn andre. Hva definerer du som "barnevennlig"?

Jeg har ganske mange som kan anbefales! Vi var i Toscana senest for et par uker siden. Tilsammen har jeg vel bodd i ca. 25 forskjellige agriturismo-leiligheter og hus.

Helst et sted med svømmebasseng og lekeapparater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på et sted som heter Poggiarello i sommer og trivdes veldig godt. Bestilte gjennom det norske firmaet Tenuta Italia. Har bestilt gjennom dem tre ganger og har vært kjempefornøyde alle gangene. Hvis du går inn på nettsidene deres, kan du klikke deg videre til "barnevennlige steder". Vi har vært på Selvino, Chianni og Poggiarello. Alle stedene har vært bra på hver sin måte, men hvis vi skal dra tilbake til et av dem, blir det nok sistnevnte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...