Gå til innhold

Klemmer dere ofte? Venner, kjæreste, fremmede?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og mange av mine venner klemmer en god del, det føles godt og rolig, og mer som om vi er i familie. Det er enighet fra begge kjønn om at klemming og kosing er noe av det viktigste vi kan gi hverandre. Kyssing på munnen er mer forbeholdt de som er kjærester. Jeg/vi klemmer også om jeg møter venners venner for første gang. Sover på hverandres mager og skuldre, breier oss rundt hverandre i sofaen osv. Dette er ikke snakk om en liten vennegjeng, jeg har generelt mange klemmere rundt meg, -og godt er det. :)

Vet kanskje ikke er så normalt, så jeg fikk lyst til å spørre her -hvor mye klemmer dere?

 



Anonymous poster hash: 87136...7e3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gir klemmer hver gang jeg møter og sier hadet til folk, ellers varierer det hvem jeg er med om vi kan ligge tett og kose hvis vi ser film osv. Er ikke vokst opp i en veldig 'kjærlig' familie, men blir som regel en klem når vi møtes og drar igjen da og, spørs på hvilket familiemedlem det er! Med fremmede spørs det hvilket land jeg er i. I Norge blir det håndhilsing, i andre land gjerne håndhilsing og kyss på kinnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klemmer masse. Alle som jeg regner som venner og familie, og selvfølgelig kjæresten da :) klemmer når vi treffes, og en ekstra gang hvis det er noe spesielt (gode nyheter etc)

Deilig å få kos. Beste jeg vet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klemmer når jeg møter og sier ha det til folk. 



Anonymous poster hash: bf315...d86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klemmer kjæresten og familien en del, aldri bekjente, en sjelden gang venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er så forskjellig på hva de synes er ok og ikke av slikt, at jeg pleier pleier å la andre styre litt for jeg er ikke så fin på det:P Kjæresten min klemmer jeg hver dag, flere ganger for dagen^^, Mine nærmeste venn-/innener gir jeg klem når vi møtes eller sier hadet, særlig de jeg bor et stykke unna og ikke ser så ofte.

Men noen er ikke klemmere, og det er helt ok. Bestevenninna mi liker det ikke, men tror jeg har stjelt meg en klem 2-3 ganger i løpet av vårt 15 år lange vennskap :fnise:

Familie har jeg ikke.



Anonymous poster hash: 70c70...2f4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hater all denne klemmingen. Jeg vil bare gi klemmer til min aller nærmeste familie rundt meg . Ellers ikke!

Anonymous poster hash: 850e5...b75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fysisk med kjæresten, elsker klem og kos, men ikke med folk jeg ikke føler meg nær. I min familie klemmer vi sjelden/aldri. Ikke i vennegjengen jeg er vokst opp med heller. Men nå har vi flyttet og bor på kjærestens hjemsted og her klemmer alle. Det føles unaturlig å klemme mennesker som jeg ikke har noe særlig kjennskap til. Personer som jeg knapt snakker med om vi møtes bare vi to, men som klemmer og er hjertelige når kjæresten er med. Rare greier, men jeg spiller med...

Anonymous poster hash: ea6fa...dd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempeglad i klemming. Er ikke oppvokst med det men etterhvert har det blitt vanlig i familien og blant venner. Men treffer jeg bekjente o.l. lar jeg ofte de styre hvordan vi hilser. Vil ikke trenge meg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke en klemmer i det hele tatt.

 

Klemmer barna mine, ektemannen min,bestemor, pappa og svigermor........utenom de så blir det litt tvangsklemming når jeg føler at noen forventer en klem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fysisk med kjæresten, elsker klem og kos, men ikke med folk jeg ikke føler meg nær. I min familie klemmer vi sjelden/aldri. Ikke i vennegjengen jeg er vokst opp med heller. Men nå har vi flyttet og bor på kjærestens hjemsted og her klemmer alle. Det føles unaturlig å klemme mennesker som jeg ikke har noe særlig kjennskap til. Personer som jeg knapt snakker med om vi møtes bare vi to, men som klemmer og er hjertelige når kjæresten er med. Rare greier, men jeg spiller med...

Anonymous poster hash: ea6fa...dd5

Det kan være det er fordi de er vant til å klemme kjæresten, og da kan det bli rart å klemme bare en av to når du står rett ved siden av. Tror ikke det er så merkelig at det er verdt å tenke på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ungdomskolen var jentene gjerne slik, og selv om jeg også er jente var jeg ikke den klemmetypen. Ganske enkelt fordi jeg kommer fra en kjølig familie, vi klemmer aldri så er rett å slett ikke vant til sånt.

Så klemming føles til å med kleint i bursdagsfeiringer og i jula, og det er nesten litt komisk når jeg tenker over det. :fnise:



Anonymous poster hash: 84c49...0ef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er ikke så vant med klemming fra oppveksten med folk utenfor helt nær familie, men familien til kjæresten min er noen skikkelige klemme-gærninger! Alle skal klemmes hele tiden :)

Jeg liker klemming, så gjør ikke meg noe.

Gir venninner og kjente en rask hei og hadeklem når vi sees.

Men ligger ikke på sofaen og koser med andre enn kjæresten da.

Høres ut som dere har det veldig koselig TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eneste jeg liker å klemme er barna mine. Ellers liker jeg ikke å bli tatt på i det hele tatt.

Men jeg vil heller klemme fremmede enn folk jeg kjenner/vet hvem er.

Anonymous poster hash: 48d9e...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...