Gå til innhold

Hva tjener du, og er du fornøyd med lønnen din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tjener 700 000,- + og er selvfølgelig ikke fornøyd! man blir aldri fornøyd med lønnen.

Vi er noen utakknemlige drittunger vi nordmenn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19.380kr i mnd! ung ufør. Ikke fornøyd :O



Anonymous poster hash: f8594...854
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?!

Hva er hæ med det?

Anonymous poster hash: f8594...854

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 000 i måneden, det er det jeg har, 100 % stilling, så å få det som ung ufør synes jeg er meget bra, for å si det sånn, det er mange i dette landet som klarer seg på mindre sum enn det.



Anonymous poster hash: 1568b...851
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjener 700 000,- + og er selvfølgelig ikke fornøyd! man blir aldri fornøyd med lønnen.

Vi er noen utakknemlige drittunger vi nordmenn...

Jaja.. 700.000kr ville jeg også hatt lyst til og tjene :O

Anonymous poster hash: f8594...854

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er forsåvidt fornøyd, men hadde ikke sagt nei hvis jeg fikk mer i lønn. ;) Tjener ca 400.000 kr i året i kundeservicejobb. Samtidig får jeg jo mange goder i tillegg til lønnen, som f.eks at de dekker mobil, bredbånd, en del forsikringer (blant annet reiseforsikring), firmahytte osv. I tillegg er miljøet godt og trives veldig godt på jobb så jeg klager ikke. :)

Bor i Oslo, har kjøpt meg en liten leilighet, og føler i grunn at jeg får gjort det jeg vil. Jeg har råd til å leve godt, reise, betale ned ekstra på lånet osv.

Mvh Yvonne :heiajente:

Hva jobber du med? :)

Anonymous poster hash: 5ea1f...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jobber du med? :)

Anonymous poster hash: 5ea1f...efc

Jobber inne kundeservice, svarer på henvendelser fra kunder via e-post og telefon (mest e-post), samt har ansvar for oppfølging av større kundecaser. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får utbetalt ca 16500 i mnd, og min mann har ingen inntekt. Jeg skulle veldig gjerne hatt litt mer.

Anonymous poster hash: eff90...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja.. 700.000kr ville jeg også hatt lyst til og tjene :O Anonymous poster hash: f8594...854

Ville du sagt fra deg ung ufør hvis du fikk tilbud om en jobb hvor du tjener 700 000,-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville du sagt fra deg ung ufør hvis du fikk tilbud om en jobb hvor du tjener 700 000,-?

Om jeg var frisk nok? Utentvil. hadde jo vært en drøm!!!

Anonymous poster hash: f8594...854

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tjener 380 000 i året, jobber i barnehage. Har ingen ansiennitet enda så for å være barnehageansatt så er vel lønnen sikkert grei nok, men jeg skulle så klart ønske jeg tjente mer. Bor i Oslo, som jo er et ganske dyrt sted å bo også.



Anonymous poster hash: 824e8...792
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tjener 400.000 og er fornøyd :)

Jeg får betalt alt jeg skal og sitter igjen med en klekkelig slump til valgfri moro etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tjener 1,2 mill i året. Er ikke fornøyd, selv om jeg ikke har noen grunn til å klage.

Går med overskudd hver måned, men mye vil ha mer! Enkelt og greit.



Anonymous poster hash: 19c0d...a3d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke fornøyd! Er hjelpepleier, 7 1/2 års ansinitet og har 310 000 kr i 100 % stilling, pluss tillegg på kveld, helg og helligdager... Nå har jeg kun 50 % stilling, men har gode muligheter til å jobbe 80 -100 % i form av ekstravakter.

167 kr i timen.

Endret av Lillah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjener rundt 500k på vanlige jobben også har jeg et ENK der jeg har ca 400k til.

Er 24.

Anonymous poster hash: 15127...8b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tjener rundt 500k på vanlige jobben også har jeg et ENK der jeg har ca 400k til.

Er 24.

Anonymous poster hash: 15127...8b2

Men er du fornøyd?

Anonymous poster hash: f64d0...966

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tjener 410.000,- i året. Det blir 25.000,- utbetalt i måneden. Jobber som pedleder i barnehage. Utdannet førskolelærer.

Er alenemamma, så har bidrag og dobbel barnetrygd i tillegg.

Så til sammen ca 30.000 .

Så ja, jeg er fornøyd :-)



Anonymous poster hash: 0fffb...bdb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjener 400.000, er ikke fornøyd. Har mastergrad, og skyhøyt lån. Er kraftig underbetalt. Holder ut til jeg finner en ny jobb.

Anonymous poster hash: 8af69...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjener 400.000 i året som ufaglært i helsevesenet. Jævlig fornøyd. Superenkel jobb. Skjønner ikke hva mange i min bransje klager over. Bare surrer rundt, prater med folk, lager meg middag og har det gøy. Får tilbud om ekstravakter omtrent hver eneste dag. Superhappy for at vi tjener så bra i såkalte lavstatusyrker her i landet!



Anonymous poster hash: f7989...5ea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...