Gå til innhold

På hvilket bilde er han kjekkest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du tenker altså at personer med muskler er kjipe folk du vil holde deg unna?:P Prøv å bli kjent med hvem du vil uansett hvordan du tror de kanskje er. Viser de seg som tullinger, er det bare å trekke seg vekk, enten de er chubby eller superfit.

Jeg snakker om ansiktsuttrykket og posituren. Hvordan folk fremstiller seg selv slik forteller mye.

Anonymous poster hash: d95f7...f0f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser mye penere ut i ansiktet FØR, det er det ingen tvil om. Kroppen var jo finere på det andre bildet, men litt for trent etter min smak, ansiktet så heller ikke bra ut.



Anonymous poster hash: 2ca8a...2d6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at man ikke skal forhåndsdømme mennesker basert på utseende, men tror mange tenker at menn med svære muskler er overfladiske og selvopptatte. De bruker jo veldig mye tid på å se bra ut (spørs selvsagt om man har som mål å bli sterkest mulig for å delta i konkurranser, eller om det kun er pga det ytre/forfengelighet).

Anonymous poster hash: a181a...815

Lol, folk er interessert i forskjellige ting. Er du selvopptatt fordi du er interessert i fantasy-bøker (bare et eksempel)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Lol, folk er interessert i forskjellige ting. Er du selvopptatt fordi du er interessert i fantasy-bøker (bare et eksempel)?

Det er vel forskjell på å være selvopptatt og det å være opptatt av eller interessert i andre ting. ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel forskjell på å være selvopptatt og det å være opptatt av eller interessert i andre ting. ;)

Du leser fantasy-bøker fordi du ønsker tilfredsstille ditt behov for å lese fantasy-bøker. Forskjell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Du leser fantasy-bøker fordi du ønsker tilfredsstille ditt behov for å lese fantasy-bøker. Forskjell?

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det overrasker meg hvor mange som slanker seg som ender opp syltynne. Husker jeg leste ett sted på instagram om ei som hadde trent og spist seg ned i vekt, hun gikk deretter opp 10 kg igjen fordi da hun så bilder av seg selv fant ut at hun slettes ikke var så fin når hun var så tynn som hun hadde vært.

Han i denne saken har jo gått i samme fella. Han ser sliten ut rett og slett. Kunne godt lagt på seg noen kilo og roet litt ned på treningen. For mye er ikke pent, og for lite er heller ikke pent.

Endret av DitteH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker om ansiktsuttrykket og posituren. Hvordan folk fremstiller seg selv slik forteller mye.Anonymous poster hash: d95f7...f0f

Helt enig i det. Tenkte bare det var litt snålt å inkludere fordommer om personlighet, i en tråd der vi diskuterer hvilket bilde en person ser best ut på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at man ikke skal forhåndsdømme mennesker basert på utseende, men tror mange tenker at menn med svære muskler er overfladiske og selvopptatte. De bruker jo veldig mye tid på å se bra ut (spørs selvsagt om man har som mål å bli sterkest mulig for å delta i konkurranser, eller om det kun er pga det ytre/forfengelighet). Anonymous poster hash: a181a...815

Det finnes nok mange selvopptatte menn i den gruppen ja, men såner det jo en grunn til at de tar vare på seg selv og ser fantastiske ut :) Om det er en samme heng mellom nevnte karaktertrekk og antall timer i gymmet har jeg ingen kvalifisert formening om forsåvidt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i det. Tenkte bare det var litt snålt å inkludere fordommer om personlighet, i en tråd der vi diskuterer hvilket bilde en person ser best ut på :P

Hvordan danner du deg inntrykk av mennesker rundt deg da?

Det å se på hvordan folk selv velger å framstår mhp kroppsspråk, er da et naturlig første steg.

Anonymous poster hash: d95f7...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av pest (etter) eller kolera (før)? :P Definitivt før. (Kolera kan fjernes ved god hygiene, pest kan det ikke.) Så noen bilder på nett hvordan han har "utviklet" seg og det var neimen ikke pent. :glare:

Beste for han der hadde vært en mellomting. :)



Anonymous poster hash: cd7c5...c07
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan danner du deg inntrykk av mennesker rundt deg da?

Det å se på hvordan folk selv velger å framstår mhp kroppsspråk, er da et naturlig første steg. Anonymous poster hash: d95f7...f0f

I denne tråden handler det om en sammenlikning av utseende, da er personlighet revnende likegyldig :)

Spesielt siden der er samme person, er det jo lolbart å trekke inn at han ser snillere ut på det ene bildet, som argument for at han ser bedre ut på det første bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I denne tråden handler det om en sammenlikning av utseende, da er personlighet revnende likegyldig :)

Tråden handler om når han er kjekkest. Og for meg er inntrykket jeg får av personlighet gjennom hvordan folk fremstiller seg mye viktigere for hvor kjekke jeg synes de er, enn f.eks hvor mye muskler de har.

Anonymous poster hash: d95f7...f0f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I denne tråden handler det om en sammenlikning av utseende, da er personlighet revnende likegyldig :)

Spesielt siden der er samme person, er det jo lolbart å trekke inn at han ser snillere ut på det ene bildet, som argument for at han ser bedre ut på det første bildet.

Haha, tenker akkurat det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden handler om når han er kjekkest. Og for meg er inntrykket jeg får av personlighet gjennom hvordan folk fremstiller seg mye viktigere for hvor kjekke jeg synes de er, enn f.eks hvor mye muskler de har.Anonymous poster hash: d95f7...f0f

Haha, deg om det. Dette er en tråd der utseende står i fokus, ikke en personlighet du dikter opp i ditt eget hode. Hint: det er samme person på begge bildene

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

I denne tråden handler det om en sammenlikning av utseende, da er personlighet revnende likegyldig :)

Spesielt siden der er samme person, er det jo lolbart å trekke inn at han ser snillere ut på det ene bildet, som argument for at han ser bedre ut på det første bildet.

Det er det vel ikke? Han har jo forandret seg kraftig, også i ansiktet. Har du aldri sagt eller tenkt at noen har et vennlig ansikt?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, deg om det. Dette er en tråd der utseende står i fokus, ikke en personlighet du dikter opp i ditt eget hode. Hint: det er samme person på begge bildene

Utseende handler om mer enn f.eks muskler. Det handler om totalintrykk.

Og til dette med å "dikte opp i eget hode". Danner du deg oerhodet noe inntrykk av mennesker du møter, liksom? ;)

Alke mennesker gjør det. Det handler om å bruke erfaringsgrunnlaget sitt, og se hvordan folk selv fremstiller seg.

Anonymous poster hash: d95f7...f0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...