Gå til innhold

fingrer/fantaserer eldre damer? 40 år og oppover.. mødre,koner osv.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Joda er mange i 40-årene som har kommet i overgangsalderen. Bare det at de kan komme i overgangsalderen burde være et tegn på dette. :)

Anonymous poster hash: 1d3ba...1cc

Bare det at kvinner kan få barn i 40-åra er et tegn på at ikke alle kommer i overgangsalderen da.

Dessuten så mastruberer kvinner både før og etter overgangsalderen. Skal vedde på at 80år gamle damer har sine drifter i behold også.

Sexlysten forsvinner ikke etter overgangsalderen, det er liksom ikke noe før og etter skille der.

Hva med kvinner i 30åra som må fjerne livmor og eggstokker da, tror du de taper all sexlyst og går i kloster?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dumt spørsmål kanskje ...

Lurer på om kvinner på over 40+ (sikter mer til koner,mødre,samobere...),

Om de legger seg ned i senga eller hvor som helst, at de bruker tid på å fantasere og fingre til de kommer ? (hvis de klarer å finne tid til seg selv)

"yngre" damer gjør jo det, Jeg vet jo at det er normalt. men forandrer det seg gjennom åra?

hilsen en nyskjerrig mann..

håper på svar :)

Anonymous poster hash: b672f...a24

Nei, når samboere fyller førti, faller kjønnsorganene av.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnekroppen omskjærer seg selv når man fyller førti, og da forsvinner lysten også.

Anonymous poster hash: f1dbf...1f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de er i overgangsalderen? :P

Anonymous poster hash: 1d3ba...1cc

Pøsj! Jeg kom i overgangsalderen før jeg fylte 30, og har aldri hatt så mye sexlyst som etter det. Mange myter ute og går her.

Anonymous poster hash: b1a8c...d58

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha morsomt å lese ironiske, sarkastiske svar her.. jeg vet da at alle har sex uansett alder,

spørsmålet var om at kvinnene fingrer /fantaserer for seg selv, selv om de har en mann i livet sitt.

jeg sikter ikke til single damer :)



Anonymous poster hash: b672f...a24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Hvorfor er det så ille å si eldre damer? Jeg på 42 ,er jo selvsagt eldre for en på 20 feks. Når det er sagt så er vel kvinner på topp i 40 årene mens menn er det i 20 årene. En real match seksuelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det så ille å si eldre damer? Jeg på 42 ,er jo selvsagt eldre for en på 20 feks. Når det er sagt så er vel kvinner på topp i 40 årene mens menn er det i 20 årene. En real match seksuelt

Hehe ja er jo sant det.;) Ser ut til at trenden i hollywood snur, der menn før fant srg unge jenter som partnere, begynner damer å finne seg yngre hunks. Så hvem blir så vinnerne i fremtiden? Blir jo damene hehe.:P

Anonymous poster hash: 1d3ba...1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mødre har kun pliktsex for å gi eldstebarnet søsken. Såklart. De har jo ikke tenning.

Rareste tråden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnekroppen omskjærer seg selv når man fyller førti, og da forsvinner lysten også

Anonymous poster hash: f1dbf...1f8

Neida, jeg har orgasme hver dag jeg.

Anonymous poster hash: f2742...30c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke ts, men syns det er synd at dere damer på 40 pluss må mastubere, når jeg så gjerne skulle stått klar med tunge.. Ingenting er hottere enn damer i 40-50 åra!

Anonymous poster hash: dc06b...7ab [/acron

Gir du tunge til dem som har passert 50 også?? Da er jeg meget klar etter å ha vært singel og "avholds" i snart 6 år :-)

Anonymous poster hash: b0c88...321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Jeg er 69 og gift.Har sex minst 1 gang i uka med min mann og fingrer meg nesten daglig.Hva får folk til å tro att eldre slutter med sex og kos??? Tvert imot blir vi bare verre og verre.Vi er voksen nok til å ikke bli sjenert og har sex som ville fått dem fleste yngre til å rødme :-)Om sommeren lurer vi oss til en runde i skauen når det måtte passe,vi har befølt hverandre på offentlige steder,jeg har sugd han på flyet.....osv.Så sexlivet stopper ikke opp når vi passerer 60.Det er nok bare en myte oppstått fordi vi er fornuftige nok til å holde det for oss selv og ikke prate om det i offentlihet :-) Håper dette kan avlive en del myter om osss oppe i åra :-)

Anonymous poster hash: b0c88...321

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg singel, så selvfølgelig onanerer jeg. I forhold så vil jeg ha sex daglig, dermed trenger jeg ikke å onanere. Men reiser han bort eller noe sånt, så onanerer jeg. Har et stort sex behov.



Anonymous poster hash: e1596...fc8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er over 40 og har aldri hatt et så herlig og aktivt sexliv som nå. Selvsagt onanerer jeg også (pleier ikke fingre, det har jeg aldri likt, kun stimulere klitoris ved masturbasjon). Gjør det mer nå enn da jeg for noen år siden var utslitt av småunger og nattevåk. Fantasien min har alltid vært livlig, og jeg har flere fantasier nå enn før pga uthvilt og mer overskudd.Lyster og sexliv stopper ikke opp ved fylte 40 - HELDIGVIS!!



Anonymous poster hash: 68238...34d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...