Gå til innhold

Tjene litt ekstra som prostituert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da klarer du å finne deg en liten deltidsjobb enkelte dager i uken også. Jeg jobbet ca 30 % som fulltidsstudent og alenemor med tre barn, så da klarer du også det.

Ja, så klart går det an, men for meg virker det mer fristende å heller å sex med en fremmed enn 4 arbeidsvakter.

Anonymous poster hash: 1f14f...1aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde 3000,- i måneden når jeg var lærling. 2500,- av det gikk til husleie.

Det var trangt, og jeg måtte være kreativ i matveien og alt annet. Men nå i etterkant og en senere vel så trang studietid. Er jeg veldig glad for at jeg hadde de årene der. Det har gjort at jeg verdsetter ting og har fått et forhold til penger. UTEN at jeg måtte selge meg selv.

Studietiden er en verdigfull tid. Ta vare på den og vit at det er bare midlertidig. Du kan ikke regne med at du skal leve som en person som er i full jobb i den tiden. Det er premien du får etterpå, og kan da leve bedre enn de som ikke valgte å studere. Men det vil nok ha en bismak om du solgte deg selv på turen dit.

Selv om det ikke er forbudt å selge sex, bidrar du til kriminalitet. Da det ikke er gjennomførbart med mindre noen kjøper...

Anonymous poster hash: 0b032...1d6

Jeg klart meg selv siden jeg var tenåring, men aldri hatt fulltidsjobb siden jeg har levd på lærlinglønn eller tatt studiespesialiserende så jeg nyter ikke akkurat at jeg hele mitt voksne liv har levd på under 10,000 i måneden.

Jeg skjønner at det ikke er et valg for ALLE, men jeg tror kanskje det kan være ett valg for meg. Hvis jeg er villig til å gjøre det, og ikke skader meg selv eller andre i prosessen hva er så ille med det da?

Anonymous poster hash: 1f14f...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du er trang er et stort pluss, som kan gjøre at noen menn dropper toern.

Anonymous poster hash: ba431...e34

Jeg setter veldig pris på svarene dine, eller de svarene jeg antar er fra samme personen! :)

Anonymous poster hash: 1f14f...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bumper opp denne siden du tilsynelatende ikke har sett det. Jeg oppfordrer deg på det sterkeste å registrere deg der omgående og lese tråder og ta kontakt med de andre jentene!

Ikke kast bort tiden ved å henge her!

Anonymous poster hash: 2a43c...8f4

Takk for tipset! Men jeg er fortsatt i vurderingsfasen ;) derfor jeg lagde tråd om temaet her!

Anonymous poster hash: 1f14f...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og det er derfor du må heller søke hjelp der. Her finnes det ikke folk som kan gi deg de svarene du søker, alt du trenger å vite er i det forumet. Jeg prøver bare å hjelpe og lette arbeidet ditt. :)



Anonymous poster hash: 2a43c...8f4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått deltidsjobb! Det er derfor jeg har 9000 i mnd da. Lånekassa gir 7000 av de.

Igjen må jeg påpeke at det er lovlig å selge sex i Norge.

Nå med deltidsjobben så går det rundt, men jeg har ikke penger til noe ekstra. Det hadde vært gøy å kunne f eks dratt på ferie i sommer.

Anonymous poster hash: 1f14f...1aa

Da vil jeg bare si restplass.no! Tur til 1500, totalforbruk ca 3000 kr! Det pleier jeg å gjøre som fattig student!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid

Er det noen her inne som har erfaring fra å være prostituert?

Må si tanken frister litt for å få litt lett tjente penger. Jeg lever ikke akkurat på sultegrensa, men har aldri penger til overs. Hvis jeg bruker litt ekstra penger på å gå ut eller kjøper meg noe nytt blir hele budsjettet mitt kastet av bane og jeg sliter lenge etter med å stable den opp igjen.

Jeg har ikke særlig stor gjeld, men klarer liksom ikke å komme ovenpå! Lei av å gå tom for penger mens det fortsatt er en hel uke igjen til pengene tikker inn..

Jeg tror kanskje det verste ved å eventuelt gjennomføre det er stigmaen(?) Sett at det blir gjennomført på en trygg måte.

Tanken min er jo å finne en 4-5 faste kunder, ikke at jeg har noen peiling på gjennomføringen av det.

Dette er fortsatt bare i tankefasen. Det høres jo så ekstremt ut, så nedverdigende og kanskje ekkelt, men jeg har jo hatt sex før, tilogmed med folk jeg angrer på, så hvorfor ikke ta betalt...

Anonymous poster hash: 1f14f...1aa

Legg fra deg denne idiotiske tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG er ikke plassen for å spørre om sånt! Hvis du er seriøs, så trenger du profesjonell hjelp av andre norske eskorter. Da er noresk.com plassen å begynne på. Registrer deg der og start derfra. Lykke til!

Anonymous poster hash: 2a43c...8f4

Registrert meg nå! Spennende :)

Anonymous poster hash: 1f14f...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg bare si restplass.no! Tur til 1500, totalforbruk ca 3000 kr! Det pleier jeg å gjøre som fattig student!

Du, har levd på minimalt med penger i over 8 år.. Jeg vet hvor jeg finner rimeligere alternativ. Jeg har ikke 3000 ekstra å bruke på ferie, og om jeg hadde hatt 3000 ekstra ville jeg brukt det til andre ting jeg føler presser mer på som hudkremer, ny BH, ett kamera, en pc som ikke skrur seg av bare kontakten detter ut... altså lista bare fortsetter og fortsetter..

Jeg skjønner at det ikke virker som en enkel løsning for deg, men det syns jeg..

Anonymous poster hash: 1f14f...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe jeg kunne gjort selv, men om du TS føler at dette er riktig så ser jeg virkelig ikke problemet! :) Utrolig mye rart folk legger seg opp i, og hvis du føler at dette er noe du fint kan leve med senere så go for it!



Anonymous poster hash: f078a...1a8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sofasliter.. Jeg er fulltid student og bruker feriene mine på å jobbe på ett sykehjem. Med stipend, lån og lønn lever jeg på ca 9000 i måneden.

Det er ikke kriminelt å selge sex.

TS

Anonymous poster hash: 1f14f...1aa

Du må lære deg å spørre om penger. Spør mor og far. De som ikke lærer seg å spørre får trang økonomi (som meg). Det er mindre flaut å spørre om penger enn å få den yrkestittelen du vurderer nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så klart går det an, men for meg virker det mer fristende å heller å sex med en fremmed enn 4 arbeidsvakter. Anonymous poster hash: 1f14f...1aa

Kommer det til å stå på cv'en din?

Når arbeidsgivere ser min, legger de alltid merke til at jeg har høyt karaktersnitt, samtidig som jeg har jobbet i et fulltidsstudie og tatt meg av barn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det ikke er forbudt å selge sex, bidrar du til kriminalitet. Da det ikke er gjennomførbart med mindre noen kjøper...

Anonymous poster hash: 0b032...1d6

Et vesentlig poeng. Dersom du har godt engasjement og yrkesstolthet, så vil du gi kundene dine en positiv opplevelse, og de skal gå hjem med ett smil rundt munnen. Hele denne godfølelsebyggende jobben blir ganske bortkastet dersom det banker to politifolk på døra, burer inn kunden og gir han 25000 i bot. Da er det to av dere som blir stående igjen med en vond følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gjorde det i perioder før, før jeg fikk meg kjæreste. Nå gjorde ikke jeg mer enn vanlig sex. Har heller ikke tatt meg betalt for under 5000,- Kr for et ligg. Noen er kjipe som krever , andre ikke :) lykke til

Anonymous poster hash: 413ac...1e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at man kan komme på tanken og vurdere det du sier om prostitusjon. Det er nok flere der ute som har vært på tanken, men det er bedre måter å tjene en ekstra slant på! Jeg har en venninne som er fulltids sykepleierstudent, og det tar utrolig mye av dagen hennes. Hun jobber på en café/bar ved siden av og tjener 115kr i timen. Det er ikke mye, men tipsen kommer godt med! Anbefaler deg helller å søke på en restaurant eller liknende der du kan tjene litt på tipsen. Flere som jeg vet om som jobber på liknende steder sparer faktisk det meste av lønningen og lever godt på tips. Det kommer selvfølgelig an på hvor mye du jobber per uke, men ofte får man tillegg på kvelden og i helger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et vesentlig poeng. Dersom du har godt engasjement og yrkesstolthet, så vil du gi kundene dine en positiv opplevelse, og de skal gå hjem med ett smil rundt munnen. Hele denne godfølelsebyggende jobben blir ganske bortkastet dersom det banker to politifolk på døra, burer inn kunden og gir han 25000 i bot. Da er det to av dere som blir stående igjen med en vond følelse.

Sorry, men det går jo faktisk ikke ut over meg.. Hadde kanskje syns det var litt ekkelt der og da, men etterpå ville jeg nok bare vært lettet over at det ikke går ut over meg. Kunden ville jo uansett vært klar over at det er en liten risiko (men hvor mange blir egentlig arrestert eller bøtelagt på grunn av dette i året a?)

Anonymous poster hash: 1f14f...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, har levd på minimalt med penger i over 8 år.. Jeg vet hvor jeg finner rimeligere alternativ. Jeg har ikke 3000 ekstra å bruke på ferie, og om jeg hadde hatt 3000 ekstra ville jeg brukt det til andre ting jeg føler presser mer på som hudkremer, ny BH, ett kamera, en pc som ikke skrur seg av bare kontakten detter ut... altså lista bare fortsetter og fortsetter..

Jeg skjønner at det ikke virker som en enkel løsning for deg, men det syns jeg..

Anonymous poster hash: 1f14f...1aa

Da hadde jeg fortsatt vurdert å kanskje flytte til en plass med lavere leie, kutte ut busskort og heller gå.. Men det er meg! For meg er nok det å selge kroppen sin det verst tenkelige nederlag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk deg godt om før du gjør dette! Undersøk alle andre muligheter før du selger kroppen din.

Det burde være mulig å leve greit på de støtteordningene som er i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan takke dine medsøstre, særlig innen KrF, AP og OTTAR for at du ikke trykt kan tjene noen penger med å selge sex. De sørget for å lage en lov som sender de snille mennene ut av Norge der de kjøper sex uten å risikerer bot og bedring. Tilbake blir de desperate og de du helst ikke vil ha som kunder.

Der er vel bøtelagt over 2000 menn siden loven kom, til tross for dette så kjøper vel 90000 menn sex hver måned. For her er minst 1000 kvinner som selger sex på levebrødsbasis pluss et ukjent antall freelansere som tilfeldig selger. Får å få økonomien til å gå i hop for de proffe så må de ha i snitt 3 kunder pr deg, Da er det bare å begynne å regne. Om hver kunde kjøper 1 gang i måneden så får du fort et slikt tall. Da vet du kundegrunnlaget.

Pris er viktig. Standard pris ser ut som å være ca kr 1000 for tøm og røm. Alt i fra 500 til 1500. Over natten kun for rikinger. Defor Thailand der ei natt koster under en 1000 lappen. ( middag for 100 hundrelappen eller 500 Bat)

Selv vet jeg om 1 student som kom ut å kjøre økonomisk, hun løste sitt økonomisk problem med å selge sex til et begrenset antal kunder i bil.

Av de som er bøtelagte er vel 2 til 4 % bøtelagt på feil grunnlag. For når Politiet banker på hans dør får han følgende alternativ.

Du kan her og nå erkjenne straffeskyld å få ei rerdusert bot ( 12000 til 20000 i stede for 25000 ) og vi vil holde dette veldig diskree! Alle papirer vil bli undertegnet her og du vil ikke få noen melding hjem. Eller du kan nekte for vår påstand å få topp skår av bot ( 25000 ) Få beslaglagt alt det du har av moblier, nettbrett, pc og alt annet IT utsryr samt ransaking av din bopel ( kjekt om han er gift ) Dratt inn for retten, påplussing av boten ( opp til 15000 er gitt) og rettssalær ( ca 3000 ) Offentilggjøring av ditt navn og undrretning til din arbeidsgiver!

Det er da han legger seg flat og erkjenner politiets påstand uansett hva dette måtte gå ut på, han har i det minste ei skilsmisse på gang pluss å bli hengt ut på et kors på torget. Gapestokk kalles vel det på norsk, eller hanslokale avis, Dagbladet og VG som fryder seg og vasser i dritt fra før. Tenk bare på Tønnesaken. Diskresjonen kan den bøtelagte glemme, vet om en nodsjøarbeider der politet sente hele lefsa til kona for han var jo ute på jobb!

Men din forspørsel ligner på ei annonse som sto på et nettsted for et år siden der det hele var ei honninfelle. Hun som eide telefonen som ble brukt hadde tilfeldig?? samme navn som politidama som hadde forhørene til en del av de som ble bøtelagt.

Og til de menn som vurderer kjøp- reis ut av Norge eller skaff en god advokat før du kjøper hun første!.



Anonymous poster hash: dddb2...729
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...