Gå til innhold

ubarbert nedentil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hehe, liker meg best i sivilisasjonen. Deilig å tenke på at hun har stelt litt for å gjøre seg ekstra attraktiv, øker apetitten noen hakk.

Klarer ikke helt å dele din begeistring for buskas ;).

Hehe,nei hver sin smak :) Buskas er det mest attraktive for min del,og da særlig når hårveksten er kraftig,sånn at hårene tyter utover fra trusekanten osv..!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe,nei hver sin smak :) Buskas er det mest attraktive for min del,og da særlig når hårveksten er kraftig,sånn at hårene tyter utover fra trusekanten osv..!!

Jeg hadde ikke følt meg vel med buskas, men hver sin smak :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,nei hver sin smak :) Buskas er det mest attraktive for min del,og da særlig når hårveksten er kraftig,sånn at hårene tyter utover fra trusekanten osv..!!

Kort mørk hår er veldig sexy, men buska?? nei, grøss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venn av meg vurderte å bare droppe hele sexen da han hadde sex med en venninne av meg, og hun hadde hår der.

Eksen min sa også at han syntes det var ekstremt turn off og aldri hadde klart det.

Men så er det noen som også ønsker det skal være hår der og blir skuffet om det er helt glatt der. Det er altså vanskelig, noen liker, noen misliker andre bryr seg ikke

Bra sagt! Noen liker det glattbarbert, noen liker det frisert og noen liker det naturlig. :humpe:

Det er trist med uvitende mennesker som tror at unaturlig er naturlig.

Anonymous poster hash: 8a11c...b62

Det har vel ingen ting å gjøre med hva som er naturlig eller ikke...?Jeg liker min partner barbert, men det betyr absolutt ikke at jeg tror det er naturlig! Det eneste det betyr er at det er sånn jeg liker det, og at han også trives med å være barbert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Her er det du som opptrer unaturlig og ikke minst arogant.

Alle har vi preferanser og dine er ikke mer viktige enn andres.

Jeg synes selv at hårete underliv er en stor fallhøyde. Synes det er turn off og noe jeg ikke finner opphissende i det hele tatt. At noe er naturlig betyr ikke at det er sexy.

Liker at damen min barberer seg, det er langt mer sexy og deilig. Hadde nok ikke fristet like mye om jeg møtt en urskog der nede nei fordi det er min preferanse og den må folk og jeg få lov å ha. Preferanser er ganske viktige for de fleste i et forhold enden det gjelder hår eller noe annet..

Anonymous poster hash: 5c6e8...0ee

Enten glatt eller urskog, er det de eneste alternativene? Finnes det ingen mellomting for deg? Tror du kjønnshår brer seg utover hele underkroppen?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oralsex: Trenger ikke være glattbarbert, men det bør være trimmet, og helst barbert i nærområdene til godsakene :)

Ikke oralsex: Helt uvesentlig.



Anonymous poster hash: 2dbea...1b4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full urskog,lange hår som brer seg utover fra trusekanten,veiviser...buskete legger og skog under armene...! Ahh,sååå naturlig,fritt og herlig befriende det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker, on 14 Dec 2014 - 13:11, said:

Spørsmål til menn der ute: er det et must at jenta er glattbarbert nedentil, eller gjør det ingenting om det er litt hår der nede?

Jeg pleier å ta bikinilinjen og stusse litt, sånn at det ikke blir som en skog, men glattbarbering gjør at jeg får plager.

Usikker på hva jeg skal gjøre når jeg nå har møtt en fyr jwg snart kommer til å ha sex. Tror dere han vil bli skuffet når han oppdager at det er litt hår der nede?? Jeg syns ikke det er helt riktig å være glattbarbert heller, da jeg ikke kommer til å fortsette med det i fremtiden.

Anonymous poster hash: 8e9ce...ceb

Hva faen :-O hvem gidder putte elskovskjeppen sin inn i ei mosedott,bedre å ta en skogstur og ligge seg på mosa og jukke vilt. Fjern svineriet før typen stikker. Anonymous poster hash: f945c...5f7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen :-O hvem gidder putte elskovskjeppen sin inn i ei mosedott,bedre å ta en skogstur og ligge seg på mosa og jukke vilt. Fjern svineriet før typen stikker. Anonymous poster hash: f945c...5f7

Hahaha

Anonymous poster hash: d5520...1b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg barberte kjæresten min der nede for en stund siden. Han fikk masse nupper og sånn, så tror han har skjønt at det ikke er "bare-bare" å skulle være glattbarbert til enhver tid nå. :P

Og det er jo stor forskjell på å la det vokse fritt, og det å stusse og sånn. Han fyren din blir neppe skuffet.

Og en kompis av meg på noen og førti har sagt at det er en litt ny greie at jentene plutselig fjerner alt. Han syntes det nesten var litt merkelig de første gangene han så det. :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne av meg ble med en fyr hjem fra byen og da hun skulle vokse seg uken etter var det litt hår der. Han så på henne med et helt forferdet blikk i øynene og spurte om hun ikke måtte dra hjem snart..



Anonymous poster hash: e9b40...568
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enten glatt eller urskog, er det de eneste alternativene? Finnes det ingen mellomting for deg? Tror du kjønnshår brer seg utover hele underkroppen?

Viss du ser hva jeg svare på klarer du også helt sikkert å se sammenhengen av det jeg skrev, jeg håper iallfall det. Viss ikke du klarer å se sammenhengen så ser jeg heller ikke vitsen med å svare på et så neppe svar som du gir. Ta å les hva jeg svarer på.

Og ja min preferanse er faktisk helt glatt.

Anonymous poster hash: 5c6e8...0ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne av meg ble med en fyr hjem fra byen og da hun skulle vokse seg uken etter var det litt hår der. Han så på henne med et helt forferdet blikk i øynene og spurte om hun ikke måtte dra hjem snart..

Anonymous poster hash: e9b40...568

Sånt skjønner jeg meg ikke på... Jeg hadde blitt glad jo mere hår det var der nede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Viss du ser hva jeg svare på klarer du også helt sikkert å se sammenhengen av det jeg skrev, jeg håper iallfall det. Viss ikke du klarer å se sammenhengen så ser jeg heller ikke vitsen med å svare på et så neppe svar som du gir. Ta å les hva jeg svarer på.

Og ja min preferanse er faktisk helt glatt.

Anonymous poster hash: 5c6e8...0ee

Smaken er som baken, som det heter. Det er håp for oss alle :).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde for inntil noen mnd siden aldri barbert meg helt nedentil og ikke en eneste en av mine partnere har sagt noe på det. Jeg prøvde å ta alt i et par mnd, fant ut at det var skikkelig ubehagelig og er nå tilbake til trimmet busk! Eneste jeg tar helt er bikinilinjen ellers bare stusser jeg! Kjæresten min har selv fortalt at han ikke bryr seg om hva jeg gjør, men at han synes det er fint jeg "friserer"! Hadde jeg vært deg hadde jeg stelt meg akkurat slik jeg ville fordi det er mest komfortabelt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken er som baken, som det heter. Det er håp for oss alle :).

Det har du helt rett i :)

Men når ab som jeg siterte først mener at det er uvitende og trist at noen mener barbert ser finere ut så synes jeg håpet er svinnende liten for de som blir så arrogant at de tror deres smak kan gjøre andre uvitende.

Anonymous poster hash: 5c6e8...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør ingenting. Du friserer (eller ikke friserer) deg nedentil som du vil. Personlig foretrekker jeg at eieren av underlivet friserer litt, i betydningen holder det litt velstelt. Men om det innebærer full bush eller en eller annen grad av barbering er selvsagt opp til henne. Fitter er noe av det fineste som finnes, enten de er mer eller mindre barberte eller hårete.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...