Gå til innhold

Homsepatruljen i går, 29.des


Imax

Anbefalte innlegg

Han fyren tok skikkelig kaka! Jeg er helt sjokkert. Utrolig festlig. Har aldri sett at The Fab 5 har mislykkes, men dette må jo sies å være totalt mislykket.

Høydepunktet var når han pakket inn osten med håndkleet han hadde tørket svetten med. Fyren må jo ha noen skikkelige hygieneutfordringer! Jeg lo meg halvt ihjel. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samboeren min lo seg også halvt ihjel. :ler:

Jeg synes han "straight guy" bare var ekkel denne gangen- tenk å ha SÅ lite peiling og SÅ lite antenner!... Sto jo bare "N_E_R_D" i panna hans da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lo så vi holdt på å tisse på oss. SÅ dere svigerfar da han fikk en whiskey på størrelse med en longdrink?

Det er den beste hittil. Og kommentarene til fab5 er jo ubetalelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kongeprogram! :ler:

Så dere at han fyren mistet en ostebit på skoen sin, for så å plukke den opp og putte den i munnen? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kongeprogram! :ler:

Så dere at han fyren mistet en ostebit på skoen sin, for så å plukke den opp og putte den i munnen? :o det var jo bare kjentfolk som hadde gått der jo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere at han fyren mistet en ostebit på skoen sin, for så å plukke den opp og putte den i munnen? :o

Hvis skoen var ren var da ikke det sånn en stor sak vel? :wink:

Men skjønner hva du tenker, med hygienestandarden i det huset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lo så vi holdt på å tisse på oss. SÅ dere svigerfar da han fikk en whiskey på størrelse med en longdrink?

Det er den beste hittil. Og kommentarene til fab5 er jo ubetalelige.

Og svigermor fikk en GT med 2/3 gin, resten tonic.

Så var det piiinlig stille i en legre periode, og det første han kom på å si var: "Bare si ifra om dere vil ha mer drinker". :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var helt mega! Trodde jeg skulle le meg skakk!! Og at han begynte å barbere seg igjen etter å ha vært hos en proff barberer....Nei hallo...... Det er et mega program!!

Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syntes nå litt synd på ham, da han ble så lei seg etter og ha knust den kanna(?).

Syntes forresten det var litt artig da han stolt kunne fortelle at brødet pleide og være firkanta! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og svigermor fikk en GT med 2/3 gin, resten tonic.

Så var det piiinlig stille i en legre periode, og det første han kom på å si var: "Bare si ifra om dere vil ha mer drinker". :hoho:

Ja, da holdt jeg på å le meg ihjel. At det er mulig. Stakkars fyr. Må si at gutta i fab 5 har en utrolig humor, de var gode, de og.

Et "må se" program.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes nå litt synd på ham, da han ble så lei seg etter og ha knust den kanna(?).

Da ble je også litt øm for ham. "husk å ikke kjøpe fine ting, du bare ødelegger dem..." Åååå... da var han litt god, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...